CHAPTER NINETEEN
______________________•Natalia•
U ocima su mi se skupljale suze. Nisam mogla da verujem sta se desava.
Neymar mi polako prilazi i obavija svoje ruke oko mog struka ne bi li me zagrlio. Grlim i ja njega, placuci mu u narucju. Nakon nekoliko sekundi odvojila sam se malo od njega i poljubila ga.
"Volim te", govorila sam dok mi je on brisao suze sa lica.
"Srecan rodjendan ljubavi", nasmejala sam se te ga ponovo poljubila.
"Mislila sam da si zaboravio", malo tuzno sam rekla dok je on sedao na krevet, a ja kod njega u krilo.
"Ne bih mogao nikada da zaboravim tvoj rodjendan, previse te volim", zagrlila sam ga dok su mi se suze opet skupljale u ocima. "Nemoj vise da places, molim te".
"To je od srece. Mnogo sam srecna sto te imam!"
"Mislim da bi trebali da probamo tortu, da se ne pokvari", nasmejala sam se te smo ustali, uzeli torte i odneli ih u kuhinju.
On je otisao na sprat i nakon nekoliko minuta se vratio sa nekom kutijom u ruci. Spustio ju je pored mene te sam se ja nasmejala kada sam videla da je u obliku srca. Otvorila sam je te sam pocela da se smejem kada sam videla sta je unutra. Kutija je bila puna kinder jaja i cokoladica, kao i ostalih slatkisa koje ja volim.
"Ne mogu sa verujem", nisam mogla da prestanem da se smejem. "Sve ovo je za mene?" Klimnuo je glavom te sam posegnula rukom ka kinder jajetu, ali me je on 'udario'. Odmahnuo je glavom te zatvorio kutiju.
"Prvo tortu", upalio je svecice te je poceo da peva rodjendansku pesmu. "Ne zaboravi da zamislis zelju", nakon sto sam to i uradila, dunula sam u svecice te me je malo namazao tortom po licu, a zatim i poljubio. "Srecan rodjendan zivote!"
Isekla sam nam tortu te je on poceo mene da hrani sto je meni bilo smesno.
"Ne mogu da ti opisem koliko te volim, koliko sam srecna. Zahvalna sam Bogu sto te je poslao u moj zivot", i stvarno jesam bila srecna. On je moje sve. Ljubav mog zivota.
"I ja tebe volim, najvise na svetu! Ne bih mogao da zamislim zivot bez tebe!" Samo sam mu se priblizila i poljubila ga. "Imam jos jedan poklon za tebe", izvadio je neku kutijicu iz dzepa te je stavio na sto ispred mene. Uzela sam je i otvorila, te zastala. Jednostavno sam ostala bez daha.
"Ovim prstenom zelim da ti obecam vecnu ljubav, da cu ostati uz tebe i da cu te voleti do kraja zivota!"
Odahnula sam kada je to rekao. Mislila sam da ce me zaprositi. A to nije ono sto sam zelela. Nemojte me pogresno shvatiti, zelim da se jednog dana udam za njega, ali jos uvek je rano. Tek smo 7 meseci zajedno. A i jos uvek smo mladi.
Pogledala sam ga sa suzama u ocima. Opet placem. Jednostavno sam mnogo emotivna.
Stavio mi je prsten te me je poljubio, a potom sam ga cvrsto zagrlila. Nikada mu necu moci pokazati koliko mnogo ga volim.
Ne znam sta bi bilo da ga Bog nije poslao u moj zivot. Da ga ja nisam pitala za pomoc onog dana na utakmici.
On je moj zivot.
Moje sve.
_____________________________
Huh, konacno sam uspela da zavrsim ovaj deo. Nisam bas imala inspiracije, i zato se nadam da vam se bar malo svidja.
❤
ESTÁS LEYENDO
Alegria || Neymar Jr
FanficNe verujete u ljubav na prvi pogled? Ni Neymar nije verovao, sve dok nije sreo nju.