Punctul de vedere a lui Phil
Plecasem cu băiatul ca să-l dau pe piață , aș fi vândut-o și pe nenorocita aia dacă nu ar fi fumat .
Era o fată insuportabilă , nu înțelegeam de ce lui Yilan îi plăcea de ea .
Când acesta mă chemase din Rusia pentru a "vâna" pe cineva , am venit instantaneu .
Știam ce se întâmplase cu familia lui , așa că atunci când am auzit de familia Oncan nu am stat pe gânduri și am cumpărat un bilet de avion .În fiecare zi timp de o lună am urmărit-o pe acea fată ca să aflăm unde erau părinți ei . Dar degeaba .
Fata în ultimul timp nu ieșea nici măcar din cămin . Iar atunci când ieșea se ducea mereu lângă un lac să fumeze și să asculte muzică .
Prima dată când Yilan a văzut-o a vrut să tragă în ea , dar după s-a gândit că era prea ușor . El dorea ca acea fată să sufere . Să sufere ea si familia ei .Din păcate din ce în ce trecea mai mult timp Yilan pierdea forța de ai face rău . Iar eu trebuia să-i aduc aminte ce îi făcuseră .
-Unde mă duci ?- Mă întreabă copilul . - Afară din țară , vreau să te vând , și după eu am să mă întorc să o omor și pe aia .
-Nu ai reuși niciodată asta .Ne oprim la un semafor . Trebuia să respect toate regulile de circulație . Nu doream să par suspect .
O mașină de poliție urmărindu-mă ar fi fost cel mai groaznic coșmar .
-Tu taci .
-Nu o să reușești să mă scoți din țară .
-Ce dracu spui acolo ?
-Uită-te mai bine pe geam - îmi spune acesta cu un scârbos zâmbet pe față .
Când îmi îndrept privirea văd un pamflet lipit pe un stâlp ." Se caută copil (Poză cu Denis ) vă rugăm dacă-l vedeți să suna-ți la poliție , băiatul a fost văzut ultima dată în data de 7 octombrie .
Oferăm și o recompensă "- La naiba ! - spun eu în timp ce lovesc cu furie volanul .
Nu aveam de ales .
Trebuia să mă întorc la Yilan și să punem în practică planul 2 .
Dacă nu puteam să îl scot din țară , tot ce mai rămânea era să îi sun părinți , și să cer o recompensă pentru viața lui .
Am întors repede mașina si m-am îndreptat spre depozit .Punctul de vede a lui Catherine .
Doream să-l văd pe Louis , de când Aruna plecase , el nu mă mai băga în seamă .
Trebuie să recunosc că a fost un plan destul de elaborat.
Nu așteptam ca Aruna să mă creadă.Flashback
M-am dus la ea acasă plângând cât puteam de tare .
Aruna locuia singură intr-o casă enorm de mare în cel mai mare cartier de bogătași . Mereu mă întrebam cu cine locuia , sau de ce locuia singură . Dar rămâneau mereu întrebări , ea niciodată nu dorea să răspundă la ele .
-Aruna ! Aruna ! - Strigam eu , în timp ce sunam la sonerie .
Aruna a ieșit în grabă din casă . Când ma văzut plângând ma luat în brațe și ma invitat înăuntru .Casa era bine aranjată . Dar ca de obicei , aceasta era goala .
Mereu am invidiat-o . Ea avea ultimele haine care apăreau pe piață , ultimele telefoane . Aruna avea de toate .-Spune-mi ce sa întâmplat . - mă întreabă aceasta îngrijorată . Mi se făcea milă de ea .
-Trebuie să mă ierți . -Spun eu , în timp ce îmi joc și mai bine rolul - Eu .. Eu m-am culcat cu Louis . Nu trebuia să afli asta , a foat dintr-o greșeală .
- Ce ? -Aceasta rămăsese în stare de șoc . -Cum ai putut să-mi faci asta ?
-Îmi pate rău , am băut mult în acea seară .. Eu .. Pentru mine nu a însemnat nimic , dar pentru el .. - I-am întins telefonul , acolo se putea aprecia un mesaj de la Louis .
: ,, Spunei Arunei că vreau să ne despărțim , că nu ne potrivim , nu știu găsește ceva . Vreau să fiu cu tine Cathe . Pe tine te iubesc . "Trebuie să recunosc că a fost destul de greu să îi fur telefonul lui Louis ca să-mi trimit acel mesaj . Dar sa meritat .
-Ieși afară din casa mea ! -Mi-a țipat aceasta .
Uite că la asta nu m-am așteptat niciodată.
-Dar Aru ..
-Ieșit odată afară din casa mea ! Ce nu înțelegi !?
Eu am deschis gura să spun ceva , dar aceasta ma întrerupt țipându-mi din nou .
Am iesit afară și am plecat pentru totdeauna .Sfârșit flashback .
Nu m-am asteptat niciodată ca Aruna să plece .
Din cate auzisem se mutase la un cămin , acolo locuia "prietena ei cea mai bună" .
O uram pe acea fată . Le uram pe amândouă .
Pe Aruna pentru că mă înlocuise și pe aia pentru că îmi furase prietena .-Mamă , am ajuns acasă -Spun eu în timp ce deschid ușa de la bucătărie .
-Cathe , te așteaptă Kevin în camera ta .
-Kevin ?
-Da . Urcă .Am urcat repede în cameră . Când am deschis ușa , Kevin se afla așezat pe patul meu .
Când ma văzut și-a îndepărtat privirea din telefon spre mine .
-Cathe , știu că Aruna a fost prietena ta cea mai bună . Am nevoie să știu unde este .
-Nu știu nimic despre ea .
-Cathe ! Este imposibil să nu știi nimic despre ea .
-Kevin , ți-am mai zis că nu știu nimic despre ea .
Logic că știam .
Trebuia să recunosc că , Kevin era un băiat foarte frumos , era blond și cu niște ochi de culoare miere perfecți , Kevin cânta de când era mic , și visa să ajungă foarte departe în industria muzicii . Mâinile sale pline de tatuaje îi dădeau un aer foarte misterios și atrăgător . De multe ori reușea să mă intimideze .
-Cathe ! Dacă nu-mi spui acum unde este Aruna , jur că îi spun lu maică-ta despre droguri .
-Ce ? Nu , bine , gata îți spun .
Se află într-un cămin .
După ce î-am dat toate informațiile necesare Kevin a plecat din cameră .
Nu puteam să permit ca mama mea să afle despre droguri . Era o afacere pe care o dusesem destul de departe si nu doream să o bag la mijloc .
CITEȘTI
O răpire fără martori. *FINALIZATĂ*
Teen FictionCunoașteți acel moment în viață când pur și simplu crezi că nimic nu mai are rost ? Acel moment când crezi că totul este pierdut și că nimeni nu te vrea , că nimeni nu te caută ? Aruna protagonista acestei cărți trece prin diferite momente care o s...