Capitolul 22 : O parte din adevăr

540 34 7
                                    

Pov Louis

După ce am ajuns la hotel, mi-am făcut duș și m-am pus la somn . Eram tare obosit, iar de aceasta am adormit imediat .
M-am trezit și am observat în jurul meu . Kevin ajunsese și el și dormea lângă mine .
Am luat telefonul și am citit mesajul primit de la Alexia cu strada unde urma să ne întâlnim .
M-am îmbrăcat rapid și am pornit spre drum .

***********
-Alexa .

-Louis .

Simțeam tensiunea care era între noi , simțeam ura pe care această fată mi-o purta , și nu înțelegeam de ce . Nu-i făcusem nimic .

-Uite , hai să facem asta rapid da ? Unde este Aruna , și de ce a plecat așa ?

-Poftim ? Louis . Aruna a plecat atunci pentru că tu ai înselat-o cu Catherine . Serios ? Tocmai cu aia ? Din toate proastele pe care le aveai la dispoziția ta , tu ai ales-o tocmai pe prietena ei cea mai bună . Asta e pentru lași . Pentru oameni de nimic - Alexa vorbea atât de rapid încât mie îmi era foarte greu să înțeleg și să asimilez ce îmi spunea . -Ai fost un patetic , ți-ai bătut joc de ea și de tot ce aveați voi . -Termină aceasta și respiră aerul care îi lipsise în momentul în care își spunea discursul .

-Stai o secundă , ai spus că eu am înselat-o cu Catherine ? Eu niciodată nu aș fi făcut asta . O iubeam ! -Ridic eu tonul - Ea a fost fata care i-a dat o scrisoare prietenei sale spunând că a plecat , că este altul în viața sa și că se despărțea de mine ! Iar tot eu sunt lașul !?

Alexa mă privea confuză .

-Ce!? - țip eu .

-Este imposibil -Mormăia ea .

-Ce să fie ?

-Alexa spune odată !

-Catherin i-a arătat mesajele !

-Ce mesaje ?

Trebuie să spun că această conversație mă băga în ceață și mai mult . Nu înțelegeam nimic și începeam să mă enervez . Nu suportam când cineva nu spunea lucrurile clar .

-Alexa ! Te rog frumos , explică totul într-o singură frază.

-Bine scuze, -spune ea în timp ce ia o gură de aer . -Acum cateva luni Aruna a plecat de acasă și a venit la acest cămin pentru că eram eu . Când a ajuns a început să plângă puternic ...

Flashback by Alexa

-Ce ai pățit ? - O întrebam în timp încercam să o liniștesc . -Aruna , respiră și spune-mi ce s-a întâmplat .
-Louis -Spunea aceasta în timp ce îi curgeau lacrimile pe obrajii înroșiți .
- El ma înselat cu Catherine . Era prietena mea ! O cunoșteam de mult timp !
-Ce ? De unde știi ?
- Ea a venit la mine și mi-a spus că îi părea rău , că se culcase cu el doar că ea băuse și de asta a făcut ce a făcut.. după mi-a arătat un mesaj de la Louis în care îi spunea că nu mă iubește și că o iubea pe ea . Și îi spunea să găsească o modalitate pentru a mă despărți de el . Că el o iubea pe ea .

Sfârșit flashback

-Ce!? Cum !? Niciodată nu aș fi făcut asta ! Cu Catherine ? Nici măcar nu o suportam ! Aruna i-a dat o scrisoare ei pentru mine .
-Scorpia aia . Știam eu că este o scorpie .
-Ăh ?
- Of , ești idiot sau ce ? Chiar nu înțelegi ?
-Sincer? -Spun eu în timp ce îmi duc una din mâini la ceafă și o frec .
-Da , logic că nu înțelegi ! Catherscorpie a dorit să vă despartă și sincer chiar mă surprinde că a reușit . Fata aia v-a mințit pe amândoi și voi ca doi naivi ați crezut .
-Ea .. de ce ar fi vrut asta ?
-Mm.. Invidie ? Haide Louis ,fata aia era înebunită după tine .
-O omor. O omor . O omor .

-Unde este Aruna? -Mă întreabă Alexa .
-Păi unde este ? De asta te căutam , voiam să știu de ea .

-Eu credeam că tu mai știi ceva . Ea a plecat , a fost ciudat .

Din câte se părea exista o mică probabilitate ca Aruna să nu fi pățit nimic . Aruna era în pericol și eu , sau mai bine spus , noi . Trebuie să o ajutăm .

-Aruna a dispărut .

-Ce ?

-Credem că a fost .. răpită .

Alexa își duce mâna la buzele sale în timp ce privirea sa se cristalizează .

-Nu are cum . Părinții săi . Aruna a fost luată de ei .

-Aruna era .. Orfană din câte îmi spusese .. Așa că ar fi fost complet imposibil asta .

-Nu .. -Spunea ea în timp ce plângea -Ați sunat la poliție ?

- Da , încă investighează cazul ..

-Eu .. Oh doamne .. Sunt cea mai rea prietenă din lume , de ce nu am știut de toate astea ? De ce ? Am stat tot timpul cu ea - Spune Alexa în timp ce regreta faptele sale .

M-am ridicat din locul în care stătea și m-am apropiat de ea . Am luat-o de mână și am apropiat-o de mine comprimându-ne într-o puternică îmbrățișare .

-Nu a fost vina ta . O să o găsim .Ai să vezi . Este bine . Știu asta .

-Chiar vreau să o găsim .

-Și eu Alexa ..și eu ...

După câteva minute de îmbrățișări , ne-am despărțit și fiecare a plecat la "casa " lui , chiar dacă în cazul meu era vorba de un hotel . O tristă cameră de hotel care reușea să mă îngroape în amintirile mele mizerabile fără ea .
Tot ce puteam acum să fac era să astept . Să aștept să fie totul bine . Să aștept o nouă veste de la poliție , prin care să mă informeze că ea este în
regulă și că doar era ascunsă undeva în siguranță .
Nu m-aș ierta niciodată dacă aș ști că ea a pățit ceva și eu nu am fost acolo să o apăr , cum am promis odată .

Iar cu Catherine , lucrurile nu o să rămână așa . O să o distrug cum m-a distrus și ea pe mine . Cum ne-a distrus pe noi .
Nu aveam de gând să-i fac nimic , nu fizic , dar urma să povestesc secretul său .
Ea nu o să scape atât de ușor . Nu după tot ce a făcut .
Niciodată nu aș fi crezut-o în stare de asta , știam că era ceva falsă dar nu mă așteptam la așa ceva .

#Lecțiazilei : până și persoanele la care nu te aștepți , te dezamăgesc .

Share Gif: http://media1.giphy.com/media/YqoQ9wgKBCNVe/200w.gif






O răpire fără martori. *FINALIZATĂ* Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum