Așa că am luat o decizie din momentul ăla mi-am promis să nu-i mai accept nimic acelui criminal .
El lăsase doi copii fără niște părinți care să-i îngrijească.
Sfârșit flashback .
Luasem o decizie . Cu , sau fără el , eu mă întorceam în țară .
Mi-am luat geanta și am băgat în ea câteva haine , niște bani si cardul de credit .
Am luat cheile de la mașină și am plecat spre Aeroport .Drumul era unul calm , fără multe mașini , lucru bun deoarece nu eram atât de bună la volan . Mereu șoferul mă ducea în orice loc îmi doream . Așa că nu prea am avut unde să exersez .
O clădire enormă a apărur în fața mea , dându-mi de înțeles că ajunsesem .
Am urcat scările rulante și am ajuns la o coadă enorm de mare .
Se vedea că aveam mult timp de așteptat , dar chiar și așa , pentru când Mike ar fi știut că am plecat eu aș fi fost deja în Europa .
De fiecare dată când spune că plecă într-o ședință se întorcea în două zile acasă .
-Vă grăbiți ? -Ma întrebat o femeie mai învârstă , părul acesteia prezenta o culoare grii spre alb , iar pe față avea anumite riduri care îi dădeau de gol viața pe care aceasta o avusese .
-Să spunem că da . Am nevoie să mă întorc acasă pentru a repara anumite ... -M-am oprit , și am înghițit în sec -Anumite greșeli -Am finalizat eu .
-Stați liniștită , sigur o să se rezolve - Mi-a spus în timp ce îmi dedica un călduros zâmbet .Punctul de vedere a lui Louis .
Kevin spusese că avea pe cineva care putea să ne spună tot . Dar nu voia să-mi spună cine .
De fiecare dată când întrebam cine acesta zâmbea și râdea timid .
Ce naiba , Kevin timid ?
Dar când am ajuns la locul stabilit cu acea persoană am înțeles totul . Fata aceea roșcată de o văzusem mai devreme se afla pe bancă asteptându-ne-Ma.. M..Madison el este Louis , -Spune acesta încurcându-se în mod constant .Louis ea este Madison , fata care o să ne ajute .
-O știu de astăzi de dimineață , când ai rămas blocat privindu-o -Spun eu iar acesta îmi aruncă o privire mortală.Oh kevin , asta ți se întâmplă pentru că ai râs de mine când am căzut , nu scapi atât de ușor .
-Kevin , nu este ea fata de care mi-ai vorbit în continuu ? De spuneai că îți plac ochii ei , și zâmbetul - Madison a privit în jos timidă , iar Kevin a folosit acest timp pentru a mă lovii în umăr .
Eu am început să râd iar Madison s-a rușinat și mai mult.-Scuze Madison , Louis este un pic idiot . -Ea a râs si l-a privit direct .
Oh doamne , si ei îi place de el .
Logic , cum de nu mi-am dat seama înante .Amândoi am luat loc lângă aceasta, și am rugat-o să ne povestească tot ce știa despre Aruna .
Eu o ascultam atent , și încercam să evit privirile pe care aceasta le împărtăsea cu Kevin .
-Păi am cunoscut-o în prima zi de liceu când a luat loc lângă mine .-În realitate avem nevoie doar de ultima săptămână înainte să dispară .
-Păi .. Treaba este că Aruna a călcat pe la școală doar cateva zile , după care nu a mai venit . Auzisem ceva că era în depresie și că pentru a se elibera de tot pleca prin cluburi și nu știu făcea tot felul de lucruri. Iar cum ajungea foarte târziu nu venea la ore .-Aruna nu suporta cluburile -Spun eu , iar amândoi mă privesc cu anumită tristețe în ochi .
-În ultima zi , ea a întârziat la ore și ...
Nu știu profesoara ei preferată , a rugat-o să ia loc , a stat cred că jumătate de oră , dar era cu gându' în altă parte , iar înainte să o întreb de ce îi dădeau lacrimile aceasta s-a învoit și a plecat . Asta este tot ce știu .
După asta atât eu cât și Alexa am căutat-o dar a fost înzadar . Ea dispăruse și nimeni nu ne spunea unde . Am crezut că a plecat acasă așa că nu am mai insistat mult .-Ai numărul lui Alexa ?-Am intrebat-o eu .
Dacă cineva știa mai mult despre Aruna , logic că trebuia să fie Alexa , deveniseră cele mai bune prietene , cel mai probabil ea era fata care ar fi avut în aceste momente cele mai multe informații despre ea .
-Da , dă-mi telefonul să-l scriu .
Am dat telefonul și aceasta mi-a trecut numărul său .
M-am ridicat de lângă ei , și după asta am plecat într-o parte pentru a suna-o .
Convorbire telefonică .
-Da?
-Alexa
-Da , sunt eu , cine ești ?
-Sunt , Louis . Am nevoie de tine .
-Ahg . Tu . Ce vrei ? Vezi că ești un nenorocit pentru ce ai făcut .
-Ce? Ce am făcut ?
-Cum ce ai făcur . Ți-ai bătut joc de ea .Asta ai făcut .
-Eu ? Ea a plecar fără să îmi dea explicați !
-ce ? Louis, nu prea cred că știi despre ce vorbești .
-Alexa , am nevoie să vorbesc cu tine , bine ?
-Aha . Deja vorbești .
-Mă refer fată în față . -Aceasta suspiră și pare că se gândește .
-Bine , dar mâine . Acum este târziu .
-Ok . Unde ?
-Îți trimit mesaj cu strada . Pa .
-Mulțumesc . Pa.
Convorbire telefonică încheiată .Alexa mă lăsase și mai confuz decât era .
Ce îi făcusem eu Arunei ? Eram foarte sigur că ea era cea care mă abandonase fără nici un motiv . Dar mâine urma să aflu . Să aflu tot .
Nu mai aveam de gând să mai stau atât de mult timp iar fără a știu nimic .
Madison și Kevin purtau o conversație destul de interesantă așa că am decis să îi las în pace , și să plec la hotel . Era deja 21:46 pm și eu eram foarte obosit .
Am luat un taxiu și am plecat .
Priveam pe geamul aburit și tot ce îmi venea în minte era chipul său perfect . Îmi venea în minte modul în care ne-am cunoscut , și modul în care am ajutat-o în acea seară .În multimedia se află Madison .
CITEȘTI
O răpire fără martori. *FINALIZATĂ*
أدب المراهقينCunoașteți acel moment în viață când pur și simplu crezi că nimic nu mai are rost ? Acel moment când crezi că totul este pierdut și că nimeni nu te vrea , că nimeni nu te caută ? Aruna protagonista acestei cărți trece prin diferite momente care o s...