➰Değerlisin➰

872 55 15
                                    

Karşımda pis pis sırıtan adama korkuyla bakıyordum...Onun gibi bir sapıkla değil odada kalmak göz teması etmek bile tehlikeliydi...

"Artık 18 olmuşsun" deyip pis pis sırıtışına devam ediyordu..
"Bundan böyle beleş hiçbir şey yok! Burda kalmak istiyorsan sende diğer kızlar gibi..."

Lafını tamamlamasına izin vermeden tüm gücümle bağırmıştım..
"Asla!"

Tehlikeli kahkahasını yüzüne yerleştirip tüylerimin diken diken olmasına sebepti...
"O zaman dışarıda köpeklerle uyursun"

Oturduğum yerden kalkıp hızla kapıyı açmaya yeltendigimde engel olmuştu...İğrenç nefesimi boynuma yakın hissettiğim an çırpınmaya başlamıştım bile...
"Beni deli ediyorsun...Benim olursan sultan gibi yaşarsın.."

Onu tüm gücümle itip lanet odadan çıkmıştım...
Onun gibi bir sapık'a kendimi teslim edecek kadar zavallı değildim ben...Sanki ben böyle bir yerde kalmaktan memnunmuşum gibi birde benimle pazarlık yapmaya çalışmıştı pislik...

Kendimi sokağa atıp Derince nefes aldım...Sinirden saçlarımı cekisitirip delice ağlıyordum...
Barın çıkışındaki merdivenlere yaslanip boktan hayatımı göz önünden geçiriyordum...

Bir arabanın bana doğru yaklaştığını farkedince gözlerimi arabadan kimin ineceğini anlamak için dikkatlice zilledim..
Siyah arabadan inip son derece pahalı kıyafetleriyle bana yaklaşan  adama baktım öylesine...

Bilegimden tutup ayağa kalkmamı sağlamıştı...
"Gidiyoruz.." dediği an Bilegimi elinden kurtarmaya çalıştım...

Ne hakla bana emir yağdırırdı bu adam? Tamam anladık beni hatırlaya bilir, ama bu bana emir verme hakkı kazandırmaz ona..
"Gitmiyorum..Kolumu bırakır mısınız?!" Diye kinayeyle tınlayıp bilegimi elinden kurtardım...

Sinirden kasılan bedeni vücut hatlarını fazla belli ediyordu...Çatık kaşları bedenimde geçiriyordu..
"Bin şu arabaya.Çıldırtma insanı"

"Siz kim oluyorsunuz da bana emir veriyor sunuz??" Diye sorup elimle onu hafifçe itmeye çalıştım...

Kaşlarını çattı ve bana daha sert bakmaya başladı..
"O gece benimle birlikte olmak isteyen sen şimdi benimle resmi dilde konuşuyorsun..Bence siz kelimesini ortadan kaldıralım..Bana sorarsan çoktan siz aşamasını geçtik.."

Tırnaklarımı yüzüne geçirmek istesem de tatlı yüzü bunu yapma isteğimi bastırıyordu...Dislerimi sıkıp sinir bozucu sesin çıkmasına izin vermiştim..Dislerim gıcırdarken ikimizde çıkan sese sinir olmuştuk...

"Sana sormadım zaten" dedim sinir bozuculuğumu koruyarak...

"Bin şu arabaya" dediği an kendimi arabanın içinde bulmuştum..Pislik hayvan arabaya itmisti beni..İnmek için hamle yapsamda kaslı kolları bana engel olmuş, üstüne üstlük kapıyı kilitlemişti...

"Ya açsana kapıyı..Hiçbir yere gitmiyorum ben!" Diye tiz çığlıklar atıyor koluna elimle vuruyordum..
Aniden bilgimi tuttu ve göz göze gelmemizi sağladı...

"Gidiyoruz dedim..Zorlama istersen"

Kaşlarımı çatıp yüzüne Tükürmemek için zor tutuyordum kendimi..Psikopat ruhlu herif..Ne istiyordu benden?! Bir tarafta sapık diğer tarafta manyakla uğraşıyordum...


"Bidaha Burda görmeyeceğim seni" diye fısıldayışını duymuştum..
Kaşlarım hayretle yukarı kalktığında

"Pardon??!!" Diye sormaktan ali koyamamıştım kendimi...
"Sana ne! İstediğim yere giderim!"
Cümleme sonradan elave ettiğim kelimeler oldukça sinirlendirmişti onu...

"Böyle lanet bir yerde senin gibi bir kız olmamalı..."

"Ne biliyorsun?? Belki bende onlardan biriyim.." diye sordum bilmişce..Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu aslında..

"Öyle olmadığını adımın Fatih olduğuna emin olduğum gibi eminim!" Dediği an gülümsememe engel olamamıştım...Benim öyle biri olmadığıma inanması hoşuma gitmişti aslında...


Yüzümdeki aptal sırıtmayı yok edip ona bakmamaya çalıştım...
"Şimdi ben ayarladigim evde kalacaksın"


"Ne demek! Ben ayarladigim evde!! Metresmiyim ben!!!" Diye cıyaklayıp göz yaşlarımın akmasına izin vermiştim...

"Saçmalama!!" Diye tıslamasını duyunca fazla korkmustum...Onu ilk defa böyle öfkeli görüyordum..
Tamam onu çok tanımıyor olabilirdim kabul, o kendisi fazla dengesiz olabilirdi ona da kabul, ama asla bu kadar sinirli olmazdı..

"Ne bağırıyorsun ya!" Deyip ona karşılık bağırırken korkmuyormus gibi yaptım...

"Seni metres filan yaptığım yok..Sadece o lanet sikik yerde olmanı istemiyorum..."

"Ya sanane benden!!! Sanane!!.
Sevgilim misin? Hayır! Kocam mısın?! Hayır!! Senin bana Karışma hakkın yok!"

"Sevgilin yada kocan olmaya bilirim...Ama sen benim için çok değerlisin..."

➰Limon Çiçeği➰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin