Ankara'nın soğuk bir gününü camdan izlerken elimdeki sıcak çikolatayı yudumluyordum..Buraya geldiğim andan itibaren hala onu düşünüyor olmam, tüm sinirlerimi alt üst ediyordu...
Böyle olmamalıydı aslında..Biz bunu haketmiyorduk..Fakat herşey kader işte...
"Ah deli kız hala mı onu düşünüyorsun" diyerek sarı saçlarıyla oynayan Milaya diktim gözlerimi...
Çatık kaşlarıyla bana bakıyordu pür dikkat..
"Onu terkeden sensin aptal!"Aslında haklıydı..Ondan uzaklaşmak isteğen bendim, peki niye bu kadar acı çekiyordum ki?
Bikaç damla göz yaşı akmıştı yüz hizama doğru..Küçük çocuk misali koşarak Milaya sarıldım.."Çok canım yanıyor, Mila...Nefes alamayacak gibi hissediyorum" dedim şiddetli bir şekilde iç çekip..
Oysa bir anne şefkati gibi saçlarımı usulca okşuyordu..Benden sadece 4 yaş büyüktü fakat şu iğrenç hayatı bilecek kadar yaşlanmıştı o...
Beni koltuğa oturttuğunda bir kukla gibiydim sanki...O yönlendiriyor bense sessizce izliyordum..."Bak güzelim" dedi ağzındaki sakızı şapırdatarak..Aslında böyle yaparak gergin ortamı biraz yumuşatmaya çalıştığını biliyordum...
"Artık kendi yoluna bakmak zorundasın..Kızım şunu aklına sok artık! Senin çocuğun belki hiç olamayacak! Ömür boyu o yakışıklıyı da kendinle sürüklemeye ne hakkın var senin!"Bu kadar sert ve can yakan cümleleri aslında hayatıma sunulan bu berbat şeyi iyice anlamam içindi...Mila haklıydı.
Ben Fatih'e bu kötülüğü yapamazdım.."Haklısın" diye fısıldadım güçlükle çıkan sesimle..
Oturduğum yerden kalktığımda bana bakarak gülümsedi.."Haklıyım tabi..Hadi şimdi git elini yüzünü yıka" diyerek popoma saplak atıp beni banyoya resmen sürüklemişti...
Banyo kapısını açıp beni sertce banyoya sokup lavabonun önünde durmamı sabitlemişti...Yüzüme vurduğu soğuk su tüylerimin diken diken olmasına yetmişti..Yaz ayı girmiş olsa da hala havalar soğuktu ve böyle bir havada soğuk su gerçekten üşümeme sebep olmuştu...
Hala sulu olan yüzümü Milanın mavi tonlarındaki gözleriyle birleştirdim...
Hiç anlamadığım bir şekilde beni kibar olmayacak bir şekilde kendine çekip sarıldı...
Gerçekten yanımda olduğunu hissettirmesi bile muhteşem bir histi benim için...********************************
"İş buldum" diyerek elindeki broşürü önüme atmıştı..
Hayretle kaşlarımı yukarı kaldırıp broşüre boş boş baktım.."Bu mu iş?" Dedim dişlerimi sıkarak.
"Barda mı çalışacağız?"Acemice güldü sanki alay eder bir konumla..
"Senin bildiğin başka bir yer varmı Miray?!" Dedi sesini yükselterek.
Aslında sinirlenmesi doğaldı..Çünkü bizim hayatımız buydu..Biz ne yapsak ta o lanet yerden kurtulamıyorduk...Ne olursa olsun sonumuz orda bitiyordu.."Haklısın" diye fısıldadım...
"Hem de çok haklısın""O zaman tatlım, hadi hazırlan da çıkalım..Patron bekliyor"
Hiç istemesem de yerimden kalkıp odadaki hırkamı alarak üzerime geçirdim..Küçük spor beyaz çantamı sırtıma geçirdiğimde acele etmemiz gerektiğini bildiren Mila beni kapıya doğru çekiştirdi...
Büyük bir mekanın önünde durduğumuzda Mila şoföre para verirken adamın bakışları utanmama sebep olmuştu..Böyle iğrenç bir yer benim kaderin olmak zorunda mıydı?
İçeriye doğru ağır adımlar atıp bizi bekleyen iri yarı Adama diktim gözlerimi..Hafif tebessüm etmişti..
Hah hadi ama! Bar sahibinin bu kadar masum yüzlü olması gerçek olamazdı herhalde..."Kızlar" dedi neşeli sesiyle..Elini Milanın omzuna atarak bakışlarını üzerimden çekmedigini farketsem de bişey söylemedim..
"Ee Mila bizi tanıştırmayacak mısın?"
Mila gülümseyip eliyle beni göstermiş ve ona çaktırmadan hafifçe öne çekmişti bedenimi..
"Miray, arkadaşım..""Memnun oldum" diyen adamın elimi sıkmak için Öne çıkan eline bakıyordum öylece..Boş boş bakmam Milanın beni durtmesiyle son bulmuştu...
Elimi hafifçe one doğru uzatarak gülümsedim.
"Bende.."Aslında hiç memnun olmamıştım!
********
Kulakları sağır edecek kadar yüksek müzik, sarhoş insanlar oldukça midemi bulandırsa da işim gereği onlara hizmet etmek zorundaydım..
Karışık dumanların içinden bana doğru yaklaşan birini farkettiğimde içki bardağına uzandım..Muhtemelen içki için gelmişti...
Ickisini vermek için döndüğümde şok olmuştum..Olamazdı bu...Nasıl olurdu ki? Etrafa baktığımda Milanı görünce şimdi anlamıştım neden bu kadar erken iş bulduğumuzu..
İyi okumalar...
Bu arada Mimoza Kokusu'nun yeni kapağına bir bakın öyle tatlı ki💗♥
Yapan kişinin yanaklarını ısırıyorum burdan..O kendini biliyor zaten..:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➰Limon Çiçeği➰
ChickLitHerşey o gece başladı... Sarhoşluğun etkisiyle tanımadığım birine kendimi mahkum etmiştim.. Kapak tasarımı: @themoon-angel ☆☆☆