➰To suffer from➰

670 47 7
                                    

Sertce nefesini dışarı üfleyerek yüzüme iyice kenetlemisti gözlerini...Gözlerine bürünen her ton aklımın daha da Karışmasına sebep oluyordu...Şuan baya baya ondan korkuyordum...

Alay dolu kahkahası sadece kulağımı değil evin duvarlarını da sağır etmiş gibiydi..
"Demek masal bitti öyle mi?" Diye sorduğunda hala sinirli olduğunu ses tonundan farkettim...


"Yanılıyorsun Külkedisi!" Diye tısladı yüzüme doğru..O an ordan kacabilmek için nelerimi vermezdim diye düşünüyor böylece zamanın geçeceğini umud ediyordum...


"Beni zorla burda tutamazsın ki.." diye fısıldadım sessiz bir bedenin ruhunun çekilmesi sonucu çıkan garip ses tonuyla...
"Birgün elbet gidecektim...O gün, bugün işte"



Sapsal bir ifadeyle yüzüme baktığında herne kadar ona sarılıp doya doya öpmek istesem de yapamazdım..Onu affetmek benim için bu kadar kolay olmamalıydı...
Olmadı da zaten...
Kapıya yönlendirdiğim adımlarım titreyen bacaklarımla dans ediyor, ortaya garip bir dans hareketleri veriyordu sanki...

Bir birine dolaşan ayaklarım iyice rezil olmama sebep olurken bişey dahi söylemeden kapının kulpunu tuttuğum gibi çektim...
Tam adımımı dışarı atacakken öyle sert bağırmıştı ki., o an orda biranlık öldüm zannetmistim...

Saniyesinde bana yaklaştığında sırtımı sertçe duvara yaslamış, bedenimi kendi sert bedeni ve soğuk duvar arasında kapana sıkıştırmıştı...
"Ben.bitti.demeden.bitmez! Bunu o boş aklına sok!"


Her kelimesinin üzerine basa basa söylerken eliyle saç tellerimi kulağımın arkasına sıkıştırıyordu..
Ondan bu denli korkacağımı bilsem başından uzak dururdum..
Şimdi tek bildiğimse, ondan asla kurtulamayacağım...


"Nefes alamıyorum" dedim bıkkın bir ifadeyle...Gerçekten havasız kalmış ve nefes alamamıştım..
Bedenini nefes alabilmem için  benden ayırdığında keşke nefessiz kalsaydım diye düşünmüştüm o an...Çünkü onu hissetmek mükemmel bişeydi benim için...


"Sana son uyarım Külkedisi...Sözümden çıkmak yok"


Ona baktığımda sadece kafa sallamakla yetinmiştim ki, o bununla yetinmedigini apaçık izah etmişti öldürücü bakışlarıyla...
"Dilinle söyle" diye tıslamıştı dişleri arasından...


"Tamam" dedim kısa ve net bir şekilde...



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Mutfaktaki camdan dışarıyı izlediğimde ton ton kadının bana seslendiğini fatketmistim..Yüzümü ona döndüğümde içtenlikle gülümseyip yanıma geldi...
"Niye bu kadar Üzgünsün kızım" diye sorduğunda bişey söylemeyip geçiştirmek istesem de bakışları beni geçiştiremezsin ifadesini gösteriyordu...


"Fatih'le mi aranız bozuk?" Diye sorduğunda şaşkınlık ve hayret içinde Kadına bakmıştım..Nasıl olurda hemen anlayabilirdi ki?
Şuan bunları düşünmenin salakça olduğunu idrak ettiğimde tüm dikkatimi kadına yönlendirdim...


"Onunla iyi geçin kızım., huyuna suyuna git.." deyip saçlarımı oksamisti şefkatli elleriyle...
"Böylesi ikiniz içinde daha iyi olacak..Bak görürsün"


Ona burukca gülümseyip kütlettiğim parmaklarım kırılma aşamasına gelmişti artık...Sandalyelerden birine oturup beni dizilerinin üzerine yatırmış bu yaşta olmasına rağmen güzel kalan sesiyle ninni söylemişti bana...


Ninni bittiğinde güzel bir şarkı mırıldanirken daha bikaç gün önce Fatih'le yaşadığım güzel şeyler gelip geçiyordu gözümün önünden...



"Aşkım...Seni özledim"


"Bende seni özledim ama şuan şirketteyiz"


"Ulan amına koyayım..Kim görecek ki"


"Of doğru konuş Fatih! Sinir oluyorum"


"Belki de seni sinir etmek hoşuma gidiyordur?"


"Pisliksin Fatih! Pislik"


"Haklısın bebeğim..Ben götün önde gideniyim"


"Hayır, sen sadece aşksın Fatih."



Konuşmalarımız kulağımda yankı yaparak kulak zarımı patlatacak gibiydi sanki...O Anlar aklıma geldiğinde akan göz yaşlarım çoktan benim Sözümden çıkmıştı bile...Kalbim öyle sızlıyordu ki, sanki bir ok batıyor gibi hissediyordum...
Neydi bu böyle?? Anladığım tek şey buydu;

"Ben ona gerçekten aşık olmuştum"



&&&&&&&&&&&&

"Bana hemen bir kız bul"


"Ooo sen buralara gelir miydin Fatih? Ben bıraktın sanmıştım"


"Başlatma lan şimdi..Hemen bir kız bul..Sinirimi gidermem gerek"


"Tamam kanka ya..Hemen bulurum...Bizde kız çoook..."





Arkadaşlar bilmenizi isterim ki Mimoza kokusunu yazmaya henüz fırsatım olmadı..Hazır olduğunda yeni bölümü sizlerle paylaşacağım inşallah...Iyi okumalar...


➰Limon Çiçeği➰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin