➰Lolipop➰

824 41 6
                                    

Ben haketmiyordum işte...

Mutluluğu;

Gülümsemeyi;

Aşkı;

Şefkati...

Hiç birini haketmiyordum...Bunu çok iyi bilsem de, neden haketmedigime dair şimdiye kadar bir cevap bulamamıştım...
Daha 3 yaşındayken beni terkeden annem bile beni sevmemişken, başkasından sevgi beklemem benim aptallığım olurdu sadece...

Daha 3 yaşındayken zorumlulukları öğrenmiştim...
Bir bok çukurundan ibaret, fahişeler diyarına Sığınmıştım çaresizlikten...Yine de Mila gibi yakın birini tanıdığım için çok şanslıydım...

Oturduğum yerden kalkıp dışarıyı simsiyah renge boyayan geceye bakarak tüm ofkemi kusacak bir şekilde bağırmıştım...
"Bak Anne! Bok çukurundan ibaret şu sefil hayatıma bak! Mutlu musun anne?! Seni lanet kadın! Mutlu musun!"

Öfkem o kadar kuvvetliydi ki nerdeyse güçsüz bedenimi yiyip bitiriyor gibiydi...Ellerimi sertce salondaki iri camlara vurup çığlıklar atıyordum...
Ben bu hayatı hakedecek kötü ne yapmış olabilirdim ki???

Saate baktığımda gece 4e çeyrek olduğunu farkettiğimde yanaklarımı şişirdim...Kim bilir şimdi hangi barda sürtükle eğleniyordu...
Düşüncelerim kendimden iğrenmeme sebep oluyordu...
Ben ne zaman bu kadar güçsüz birine dönmüştüm??!

Lanet olsun! Ne ara bu kadar soru işareti benim hayatımda yer edinmişdi ki...
Boguk bir ses duyunca arkamda olduğunu hissetmiştim...Aslında bayadir burda olduğuna emindim fakat farkedememiştim...

Titrek bakışlarımı ona yönlendirdiğimde sarhoş olmadığını gözünün içinden anlıyordum..Bu bile birazcık içimi rahatlatmıştı...Hiç beklemediği anda koşup sımsıkı sarıldım ona...
Ilk şaşkınlıktan bişey yapamasa da daha sonra belimde sıcak elleri hissetmiştim...

Gözlerimizi buluşturduğumda gururu bir kenara siktir edip özlediğim dudaklara kenetlenmiştim...Evet; bu sefer ben onu öpüyordum...
Belimdeki elleri daha da sıkılaşınca kıkırdadım...
Fakat sonunun neye gittiğini, salondaki koltuğa yatırılmamla anlamıştım...

Dakikalardır sürdürdüğümüz öpüşmemizi nefes almak için ben bozmuştum...Yüzüne bakıp kocaman gülümsedigimde bana o tapılası gülüşünü bahşetmişti...
Bana iyice yaklaşıp boynuma kondurduğu sulu öpücükler karşılığı dayanamayıp Boguk bir inilti bırakmıştım dudaklarımın arasından...Piç bir şekilde sırıtarak beni kucağına çektiğinde,
Hiç utanmadan;

"Odamızda devam edelim" dedim...
Sabırsız bir şekilde beni kucağına iyice yerleştirin merdivenleri hızla çıkmaya başlamıştı...Düşmemek için sımsıkı boyunu sarmıştım...Nihayet sağ salim odaya geldiğimizde hiç vakit kaybetmeden beni sert bir şekilde yatağa fırlatmıştı..

"Canımı Yaktın!" Diye homurdandım...
Oysa beni duymuyormuş gibi üzerimi çıkarmakla meşgulken;

"Birazdan acını geçireceğim" demişti sırıtarak..Şuan ağzının üstüne bitane Çakmak istesem de, Kıyamazdım ki...Düşüncelerimden kurtulup artık üzerimde bişeyin olmadığını fakrettigimde onun üstünü çıkarmasına sabırsız bir şekilde yardım ettim...

Çıplak bedenlerimiz bir birine temas ettikçe, daha da yanıp tutuşuyorduk...Dudaklarimdan boynuma doğru Ince kavisli bir yol çiziyor, sulu öpücükler bırakmayı ihmal etmiyordu...
Bir eli göğsümle meşgulken diğeri bacağımı okşuyor daha fazla zevk almama sebep oluyordu...

Sıktığım çarşaf kırışmış terleyen elime daha çok kenetlenmişti...
Kafamı yastığa iyice gomup sanki gözlerimin önünde patlayan baloncuklar varmış gibi hissediyordum...
Daha fazla dayanamayıp onu kendime çektim ve sabırsız bir şekilde öptüm...Ona inceden seni istiyorum mesajını yolladığımı anlamış olacak ki yerini almış ve bana canını yakmayacağım bakışları atmıştı...

&&&&&&&&&

Sabah üzerimdeki ağırlıktan dolayı yüzümü turşutup cok güzel uykumdan uyanmıştım.
Gerizekalı bir bacağını üzerime atmış uyuyordu..Çekmeye çalışsamda nafileydi...
Daha fazla dayanamayıp bağırdım sinirden...

"Fatih ceksene şu ayağını!"

Bana uykulu gözlerle bakarak, gözlerini ovuşturdu..Bu hali o kadar tatlıydı ki...

"Sana da Günaydın!" Demişti imalı imalı...Gözümle bacağını işaret ettiğimde beni gotune almadığını çok iyi görebiliyordum..

"Günaydın da!!! Bacağın diyorum! Çeksen üzerimden diyorum!"

Sonunda ne demek istediğimi anlamış ve bedenimin rahat olmasına müsade etmişti beyefendi...Dün gecenin etkisini ağrıyan her tarafimda gayet iyi görebiliyordum...
Çarşafı sırtımdan biraz aşağıya dolayıp yerde duran kıyafetlerimi aldım... Iç çamaşırımı giydikten sonra Çarşafı üzerimden atmıştım..

"Çok güzelsin bebeğim"

Fatih'in aniden beni yatağa çekmesiyle kaşlarımı yalancı bir şekilde çatmıştım..Elleri yüzümü usulca okşuyor ve dudakları adeta beni öp diye bağırıyorlardı...

"Dün gece" deyip bu sefer sırtımı okşuyordu...
"Dün gece sen neydin öyle...Bana kendimi muhteşem hissettirdin"

Söyledikleri yanaklarımın kıpkırmızı olmasına yetmişti..Bana baktığında usulca kahkaha atmış saç tutamlarımı kulağımın arkasına sıkıştırmıştı..

"Sanırım dün geceden sonra utanmam biraz garip olabilir" diyerek beni sinir etmeye çalışıyordu...
"Ve unutmayacağım bir gece olacak benim için...BENCE TEKRARLAMALIYIZ"

Yataktan kalkıp kıyafetlerini giyindikten sonra yanağıma hafif bir öpücük bırakıp toplantısı olduğunu ve gitmesi gerektiğini söylemişti..Masum kız temalı gülümsedim...

"Gelirken sana ne alayım?" Demişti sanki 5 yaşında çocuğa soru sorar gibi..Bana böyle davranması hoşuma gitmişti...

"Lolipop***" dedim küçük çocuklar gibi....

Beni uzmesini bildiği gibi mutlu etmesini de biliyordu bu adam..İçtenlikle gülümseyip Odamızdan çıkmıştı...


İLK DEFA BU KADAR +18 YAZDIM... (ASHDKSGJ)
AFFOLA...

➰Limon Çiçeği➰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin