Bana sakin bir şekilde baktığında gördüğüm tek şey yanağının kenarında belirlenen gamzesiydi...
Tek bir şey dahi demeden gözlerimin içine bakıyordu öylece..Belki de susması en iyisiydi..Konuşursa herşeyin kötü olmasından korkuyordum çünkü...
Ne o nede ben konuşmaya cesaret bile edemezken, dudaklarının bir birinden aralandıgını farkedince kalbim ağzımda atıyor gibi hissetmiştim..."Korunmadın mı?"
Sorduğu soru beyin hücrelerimi ele geçirmiş isgence ediyordu sanki..Dakikalardır beklediğim beklediğim cümle bu değildi aslında...
Suçluluk duygusuyla yanıp tutuşuyorken; "Hayır" diye mırıldandım
Sesim o kadar aciz çıkmıştı ki, belki de şuan küçük çocuklar gibi hüngür hüngür ağlamak istiyordum...
"Peki ne yapmayı düşünüyorsun?" Diye sorduğunda söylemek istediği şeyi anlamıştım..Yada alamamıştım aslında...
"Aldırmamı istiyorsan eğer.." Lafımı bitirmeme izin vermeden dudaklarıma yapışmıştı aniden..Şaşkınlıktan fal taşı gibi açılan gözlerimi kısa sürede yumdum..Hala onun ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştım...
Dudaklarını çekip yüzümü usulca okşadı...
"Daha 18 yaşındasın..Emin misin?" Diye sordu sırtımı okşayarak..Aslında hazır değildim ve bebek olma ihtimalini tahmin etmiştim öylesine..Eğer gerçekten hamileysem o küçük cana nasıl kıyabilirdim ki...
"Bu sadece bir tahmindi..Hamile olmaya da bilirim" diye fısıldadım güçlükle..Gözlerime bir öncekinden daha da kararlı bakmıştı..
"Ya doğru tahminse?" Diye sordu tek kaşını kaldırıp...Allah aşkına bunun derdi neydi böyle? Eğer hamile olma ihtimalimden korkuyorsa bunu apaçık yüzüme söylemesi gerekti...
"Aldırırım" dedim düz bir tonda..Aslında söylediğimin tan tersini düşünüyordum..Ne olursa olsun o küçük cana Kıyamazdım..
Yapamazdım bunu...Hayterle kaşlarını havaya kaldırmış hafifçe beni kendime gelmem için sarsmıştı..
"Saçmalama! Delirdin mi sen!"Ondan hışımla ayrılıp başımın dönmesini umursamadan ayağa kalktım..Ona bakışlarımı sabitlediğimde bildiğim tek şey birazdan çok kötü kavga etme ihtimalimizdi...
"Ne Fatih ne! Söyle allah aşkına! Ne!" Diye bağırdım öfkeyle..
Ellerimi saçlarıma geçirmiş tüm hıncımı onlardan almaya çalışıyordum sanki..
"Ne söylememi bekliyorsun! Bak sen bile istemezken..."Lafımı yine yarıda kesmiş ve her zaman yaptığı gibi otomatikmanlığını korumayı başarmıştı..
"İstemediğimi De nerden çıkarıyorsun! Ben sadece sen istemezsin diye korktum"Duyduğum cümle içime su serpmiş yüzümde aptal bir gülümsemeye neden olmuştu...
"Ben istemiyorsun diye çok korktum" diye fısıldadım sessizce...
"Ama hamile olmaya da bilirim""Olsun..Biz yine de emin olalım.." deyip ne yapmam gerektiğini anlamamı sağlamıştı..Evet bugün ilk işim öğlen hamilelik testi yapmak olacaktı...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Elimdeki testin sonucuna bakınca istemesizce göz yaşlarımın akmasına izin vermiştim...Avcuma bastırdığım testi titrek parmak uçlarıma getirip, sakinleşmeyi denedim...
Neden ağlıyordum ki şimdi? Aptal mıydım???
Lavaboda ki aynada kendi yansımama bakıp gözümün kenarında biriken damlaları sildim...
Kapıyı açtığımda derin bir nefes alıp bir Umut tekrar bakmıştım elimdeki teste..Aynı şeyi tekrar gördüğümde artık emindim...
Salona geçiş yaptığımda beni heyecanla bekleyen sevgilime baktım uzun bir süre..Geldiğimi farkettiğinde koltuktan kalkıp heyecanlı bir şekilde yanıma yaklaşmıştı...
"Sonuç?"
Evet! Çok güzel bir soruydu! Sonuç?
Çok merak ediyordu..Fakat şuan birşey söylemek istemiyor sadece sessiz kalmak istiyordum..Oysa bu halimden fazlasıyla endişelenmişti....
"Miray bişey söylesene"
Titreyen dudaklarımı bişey söylemek için araladığımda elimdeki testi ona doğru uzattım..Bişey söylemeden elimdeki testi almıştı...
"Hamile Değilim" diye fısıldadım..
Bana bakıp sadece gülümsemişti.."Bunun için mi bukadar üzüldün?" Deyip alnıma uzun bir öpücük bırakmış sıkıca sarılmıştı bana..
"Mide bulantısı, baş dönmesi..Bunların hiçbiri hamile olduğumdan değilmiş" deyip göz yaşlarımı serbest bırakmıştım..
Icimdeki hisler beyin huclerimi Ele geçirmişti sanki.."Benim neyim var Fatih?" Diye sordum bir hickirik bırakıp..
"Bişeyin yok güzelim.."
"Ölmek istemiyorum Fatih...Bu kadar mutluyken ölmek istemiyorum" diye son kez fısıldadım..Artık bedenimi taşyamıyor hale gelmiştim...Etrafın karanlık olduğunu görmüştüm sadece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➰Limon Çiçeği➰
ChickLitHerşey o gece başladı... Sarhoşluğun etkisiyle tanımadığım birine kendimi mahkum etmiştim.. Kapak tasarımı: @themoon-angel ☆☆☆