➰Yılbaşı Özel➰

1K 47 4
                                    


Multi:Miray


Büyük salonu süsleyen yeni yıl ağacına dikkatlice bakıyordum...

Bir kaç saat sonra 12'de yeni yıla girecektim..Ve hep olduğu gibi  yalnız..

"Miray"

Sesine karşılık dönüp gülümsedim...
Şık giyimiyle göz alıcı görünüyordu..Jilet gibi keskin ütülü ceketi ve siyah pantolonuna dikkatlice baktım...

Bana soru sorar gibi bakışlar sergielyince "ne?" Diye bir bakış attım karşılık olarak...
Saniyesinde bana yaklaşıp yüzüme odaklandı...

"Sen hala hazır değil misin? ?"

Sorusuna karşılık sadece şaşkınlık içinde gözlerimi pörtlettim..
"Anlamadım??" Dedim düz bir tonda...

"Yılbaşını birlikte kutlarız sanmıştım" dediğinde elimde olmadan gülümsemiştim...

Yılbaşını benimle gecirmek istemesi hoşuma gitmişti...
"Ee hadisene" dediğinde az önce yaptığım şaşkın bakışları yüzümde konumlandırdım..

"Hadi Miray..Git hazırlan çıkalım"

"Nereye??" Diye sordum mutlu bir tavırda...Yüzüne dikkatle bakıp Gülümserken çıkan gamzelerine bikez daha aşık olmuştum...

"Süpriz" dedi gülüp..
"Hadi git ve hazırlan..Seni bekliyorum"

"İyi dee" dediğimde yüzümün düşmesini farkedip gülümsedi..
Önemsemeden, "benim giyecek elbisem yok" dedim...

"Odanda seni elbise bekliyor..Hadi git"

Ona uzun bir süre bakıp belli belirsiz gülümsemiştim...
Aniden beni kendine çekmesiyle bana sarılmıştı...
Bir süre öyle kaldıktan sonra kollarını gevşetti...

Hızlı adımlarla odaya geçip yatağın üzerindeki uzun elbiseyi alıp giydim...Zaten düz olan saçlarımı düzene salıp hafif makyaj çektim...
Topuklu ayakkabıları giyip üzerinde yürüyebilmek için prova yapıyordum...

Kapıyı açıp merdivenleri yavaş adımlarla iniyordum...Aşağı kata geldiğimde bana bakan gözlerle temas yaratmıştım...
Hayran dolu bakışları utanmama sebep olmuştu ki, yanaklarım çoktan kıpkırmızı olmuştu...

"Çok güzel olmuşsun" dedi güzel gülüşünü yüzüne takip...
Ela gözlerine bakıp kaybolmak istedim o an...

"Teşekkür ederim" diye fısıldamıştım..Sesim fazla sessizdi...

**********************

Gittiğimiz yere hayranlıkla bakarken etrafta kimsenin olmaması dikkatimi çekmişti...
Romantik bir şarkı duyduğumda burayı  bizim için kapattığını anlamıştım...

Ensemde nefesini hissettiğim an yutkundum...
Belimde olan elleri tüm hücrelerimin donmasina yetmişti...

"Yeni yılın kutlu olsun, Limon çiçeği"
Yüzümü ona döndüğümde fazla yakın olduğumuz kanaatine vardım...

"Seni seviyorum" demişti fısıltı eşliğinde...Gözlerindeki parlaklık kalbimi sanki söküp atıyordu...

Belimdeki ellerini çekip birazcık ondan uzaklaştım...Dakikalardır çalan romantik şarkı eşliğinde ikimizin de bilinci yok olmak uzreydi sanki...

Aşkın dalgası yüzümüze vuruyordu...Elimden tutup güzel donatılmış masaya götürdü ve sandalyeyi çekip oturmami sağladı....

Önümdeki sandalyeye oturup yüzüme bakınca utanmıştım...

"Beğendin mi??" Diye sorup sıcak elini elimin üzerine koydu..

"Çok beğendim...Bu muhteşem" deyip güldüm...
"Biliyor musun??"

"Neyi?"

"Bu ben geçirdiğim ilk yılbaşı" dediğimde benim için üzülmüştü..
Hayır hayır benim için üzülmesini istemiyorum...

"Hayır üzülme" dedim elimi tutan eli hafifçe sıkıp..
"Şuan ki mutluluğu yaşamak istiyorum"

"Peki, prenses.." deyip biranda ayağa kalkmıştı...Ne yaptığını anlamaya çalıştığımda elini bana uzattığını farkettim...

Hadi ama...Benden bunu istemeyecekti herhalde...
Öylece Yüzüne bakıp itiraz edecektim ki bişey söylememi rica etmişti sanki...Bakışlarından anlamıştım...

"Dans edelim mi?? Lütfen?." Dediğinde itiraz etmemeye karar verdim...Uzattığı elini tutup büyük salonun ortasına beni goturmesini seyretmistim öylesine...

Şarkı eşliğinde dans ederken gözlerini biran bile olsun gözlerimden çekmemişti...

"Oturalim mı artık??" Deyince Belimdeki ellerini itiraz ettiğini anlatmak amaçlı sikilastirdi...
Gülümseyip kafamı omzuna yasladim....


********************************
"

"Hazır mısın bebeğim????" Diye yüksek sesle sordu...

Gülerek "Hazırım" dedim ellerimi bir birine çırpıp...

"O zaman..." dediği an havai fişek patlatmıştı...

"5"

"4"

"3"

"2"

"1"



"0"

"Yeni yılın kutlu olsun bitanem" deyip kucağına alıp beni döndürmeye başlamıştı...

Her sayıda atılan havai fişekler mükemmeldi...İlk defa yılbaşı kutluyor ilk defa sevdiğim biriyle bi kadar mutluydum...

Kucağında dönerken sevinç çığlıklarımla birlikte "2016" ya girmiştik...

Bu geceyi, bu günü asla unutmayacaktim...

Mükemmel bir yeni yıl geçirmiştim...

"Heyoooo Yeni yıl" diye çığlıklar atıp ellerimi sımsıkı boynuna sardım...Sonunda durdu ve beklemeden dudaklarıma yapıştı...

İşte mutluluk buydu....




Yeni yıla saatler kaldı beybiler..
Şimdiden "HAPPY NEW YEAR "

➰Limon Çiçeği➰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin