❝ Byli odlišní, a to možná byl onen problém. Tvrzení přitahujících se protikladů u nich naprosto selhalo. ❞
,,Pepper!" zakřičel miliardář na zlatovlasou dívku s alabastrovou tváří do zad, kterými k němu byla otočená.
Zakroutila se a vzhlédla mu do čokoládově hořkých očí. Hádali se. Už po několikáté v tomto týdnu.
,,Tony, já- já... Už takhle dál nemůžu. Kde jsou ty krásné chvilky, co jsme prožili?" ozvala se zvučným tónem, čemuž po těle probudila motýlky.
,,Co tím chceš říct?" Obočí zkroutil v hireoglyfu nedorozumění. Nutkání ji uklidnit ozývající se z poprskaného srdce zmizelo, a vystřídalo ho chvění po celém, jejími slovy zmrazeném, těle.
S rukou ve vlasech se zhluboka nadechla. Na zavřených očích bylo vidět, jak ji plánovaná věta bolí, ale nemohla jí dál držet v sobě. Byli odlišní, dříve nebo později by byl výrok stejně vysloven. Alespoň tímto způsobem se ujišťovala, že dělá správnou věc, které nebude do budoucna litovat. ,,Tony, i když tě vážně miluju, náš vztah se nehne z místa. Myslím, že bychom si měli dát pauzu."
Zasaženě uhnul pohledem, načež se zamyšleně zadíval se do mramorové podlahy. Byl zaskočen odpovědí- už jen její opakování v hlavě ho zraňovalo. ,,Pokud, pokud to takhle cítíš, tak..." třesl se mu chraptivý hlas. ,,Dobrou noc." Vykoktal ze sebe násilím se ztrátou slov, a odešel po schodech do ložnice v naději, že ráno bude líp.
ČTEŠ
Tony Stark |CZ| *UPRAVUJE SE*
FanficCo když nakonec Tony není tak arogantní a dokáže projevit city? Fanfikce o Anthonym Starkovi a Pepper Potts.