×Dvanáctá část - Jakoby už těch vzkazů nebylo dost×

518 54 1
                                    

Doletěli jsme do New Yorku a já poslal Pepper, aby si jela domů pořádně odpočinout.

Já domů nešel. Měl jsem se za pár minut sejít s Bethany. Cestou na schůzku jsem se stavil u Rhodeyho a odevzdal mu spravený oblek War mechine.

Seděl jsem na pohodlné židli u stolu v restauraci. Nervózně jsem se díval na hodinky a hypnotizoval vteřinovou ručičku.

,,Pan Stark Vás už očekává slečno Caff." uslyšel jsem za zády mužský hlas, který se přibližoval ke mě.

,,Posaďte se. Smím nabídnout něco k pití?" zeptal se, když si Bethany sedla naproti mě.

,,Dáme si červené víno." odpověděl jsem bezmyšlenkovitě a usmál se na Beth.

Číšník odešel a my jsme na sebe konečně promluvili.

,,Tak jak sis to užil na Floridě?" vyzvýdala.

,,Bylo to krásný. Užili jsme si to." s pomyšlení na spontánní výlet se mi nadšením rozzářil úsměv, ale následně se mi svraštilo obočí. Jakto, že ví o Floridě? Neříkal jsem jí to. A pochybuju že by jí to Phil Coulson řekl. Nechápal jsem to, ale rozhodl jsem se to teď neřešit.

,,Bethany, proč jsi mi řekla, že jsme milenci?" vyklopil jsem na ní.

,,Ehh... Ehh..." vypadala, že přemýšlí a že důvod bude jen naznačovat, ale... ,,Zamilovala jsem se do tebe a myslela si, že nám to bude klapat. Teda aspoň do doby, než se ti vrátí paměť." vypadlo z ní a mě došla slova.

Tak tohle jsem nečekal. Nebo aspoň doufal v to, že to ze sebe nevysype tak rychle a mě zbyde čas na rozmyšlení, co jí na to říct.

,,Bethany, j-já... nevím, co na to říct. Víš... Miluju Pepper a vždy budu..." vykoktal jsem.

,,V pořádku, Tony. Já to chápu. Už musím jít. Ahoj." pohladila mě po ruce a jak vstávala, políbila mě na čelo. Za chvíli se vypařila jako pára nad hrncem.

Číšníkovi jsem řekl, ať mi to víno dá v láhvi, abych si ho mohl vychutnat večer s Pepper. A odšel s láhví v ruce.

****

Odemčel jsem dveře a pohodil klíče zase na botník. Vyzul jsem se.

,,Pepper, už jsem doma!" zvýšil jsem hlas, aby mě slyšela.

Nikdo neodpovídal. Přišlo mi to divné.

,,Jarvisi, kde je Pepper?" odmlčel jsem se na pár minut a čekal na jeho odpověď, ale ani on nic neřekl.

Popošel jsem ke kuchyni. ,,Jarvisi odpověz! Jestli na mě zkoušíš nějakou blbou hru, tak okamžitě přestaň!" rozkřikl jsem se. Začínalo mě to vytáčet a zároveň jsem znervózněl. Ozvalo se jen zaškrkání robotického hlasu.

Došel jsem ke kuchyňskému pultu a ležel na něm bílý papír. No bezva, jestli se tam dočtu, že mě Pepper opuští nebo, že chce mít ještě pauzu...

Vzal jsem ho do rukou a četl:
Starku,
Ty nevíš kdo jsem, ani nevíš odkud jsem. Znáš mě, ale nemůžeš vědět, jak se jmenuju. Ale to teď není podstatné...
Unesl/a jsem Pepper. Jestli si tak chytrý, jak vypadáš, zkus mě najít.

P.S.: Jarvisi ti asi teď nepomůže. Je zablokovanej. A já dlouho čekat nebudu. Jestli nepřijdeš do 23:59 tvoji blondýnu zabiju.

Užij si depku,
-YF


Hned, co jsem dočetl dopis, zadíval jsem se ven z okna. (viz. příloha) Chvíli jsem se díval na rozbouřený oceán a potom si to uvědomil. Hrklo ve mě. Rozbolela mě hlava. Bolela mě, jako by mě jí někdo prorazil šípem. Zamotala se mi a já se musel přidržet o pult, abych nespadl. To je ještě kvůli tomu, že doznívá ta moje ztráta paměti. Po pár vteřinách bolest odezněla.

Kdo má sakra iniciály YF? Chvíli jsem přemýšlel. Nic mě nenapadalo...

Ser na iniciály Tony! Teď musíš zprovoznit Jarvise!

****

Zkontroloval jsem si hodinky. 19:03. Mám cca 5 hodin, abych odblokoval Jarvise, našel dotyčného -YF, kde se -YF nachází a zachránil Pepper.

1 hodinu a půl jsem zadával do počítače různé kódy pro odblokování Jarvise.

,,Jarvisi?" opakoval jsem jako kolovrátek a doufal, že mi už konečně odpoví typickým 'Ano, pane'.

Nikdy dřív jsem tak moc nechtěl, aby mi tuto frázi řekl.

,,Jarvisi, ty to zvládneš!" povídal jsem si sám se sebou a u toho psal kódy na klávesnici. Ozval se šum.

,,Jarvisi?!" křikl jsem v naději.


Jste zvědaví jestli se Tonymu povedlo odblokovat Jarvise? :D

Každopádně moc vám děkuji! První kapitola povídky už překonala 100 zobrazení. Děkuju! <3

Další kapitola bude buď zítra nebo pozítří. :)

Vaše BadElen <3

Tony Stark |CZ| *UPRAVUJE SE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat