×Jedenáctá část - 'Love at first feel'×

544 50 6
                                    

Zarazil jsem se a pomalu se otáčel. Ať stojí za mnou., Ať stojí za mnou.,.. Opakoval jsem si v hlavě.

A opravdu. Stála za mnou a v očích měla vyděšený výraz.

Rozběhli jsme se k sobě a padli si do náruče.

,,Jsem tak rád, že jsi v pořádku." zašeptal jsem. ,,Ani nevíš jak jsem se o tebe bál."

,,Já jsem se bála ještě víc." přitiskla si mě víc k sobě a já jí hladil po zádech.

,,Ale jakto, že si na mě nečekala v kině?" odtáhl jsem se.

,,Dlouho jsi se nevracel, a tak jsem tě šla hledat, jestli se ti něco nestalo." stačil jsem se jen usmát a zazvonil mi mobil.

,,Tady Tony Stark." řekl jsem a čekal, kdo se ozve. Phil.

,,Pane Starku, ten výbuch, v letním kině souvisí s osobou, co se vás pokouší zabít. Ihned opusďte Floridu a vraťte se do New Yorku! To je rozkaz!" ovzal se Phil Coulson se zvýšeným hlasem a zavěsil.

Popadl jsem Pepper za ruku a snažil se co nejrychleji dostat k autu.

,,Co se děje?!" ptala se vyděšeně Pepper, když jsme konečně seděli v Mercedesu.

Než jsem jí odpověděl, dal jsem pokyn šoférovi, aby nás zavezl na letiště.

Potom jsem jí odříkal všechno, co na mě vyklopil Phil a čekal, jak zareaguje.

Reagovala přesně tak, jak jsem očekával. Pořád se vyptávala otázkami typu 'Kdo tě chce zabít?', 'Proč tě chce zabít?', apod... Prostě otázkami na které neznám odpověď ani já, ani S.H.I.E.L.D. .

****

Konečně jsme byli v letadle. Byla za námi 1 a půl hodinová cesta, takže 45 minut nás ještě čeká.

Pepper po 20 minutách od vyzlétnutí usnula.

Přikryl jsem jí dekou a díval se na ní. Je tak roztomilá, když spí.

Posadil jsem se do křesla a do uší si dal sluchátka. Zmáčkl jsem tlačítko 'SPUSTIT' a nechal si do nich bubnovat písničky od mé oblíbené skupiny AC/DC.

Začala hrát písnička 'Love at first feel' a já si vzpoměl na Bethany. První sloka mi k ní úplně seděla.

You never told me where you came from
You never told me your name
I didn't know if you were legal tender
But I spent you just the same
And I didn't know it could happen to me
But I fell in love in the first degree -

Pasovala k ní až na to, že jsem se do ní tak moc nezamiloval.

Chtěl jsem jí včera zavolat, ale zapoměla jsem na to. Napíšu jí SMSku jestli se můžeme sejít. Přece jen jsme za chvíli v New Yorku.


Konééc! :D

No pomalu se blížíme ke konci povídky, ale mám v plánu pokračování. Brali byste? :)

Vaše BadElen <3

Tony Stark |CZ| *UPRAVUJE SE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat