×Desátá část - Prudce jsem se otočil×

640 54 6
                                    

Po večeři jsme došli do pokoje. Pepper stála vedle mě a svůdně se na mě dívala.

Kousla se do rtu. Neodolal jsem. Přirazil jsem jí ke zdi a začal jí vášnivě líbat. Přešel jsem ke krku a lechce jsem jí do něho kousnul.

Ona mi zabořila nehty do kůže na zádech a sjela mi s nimi po nich. Pusu měla otevřenou, aby se mohla nadechovat.

Začal jsem z ní sundávat šaty a ona ze mě košili. Odtáhl jsem jí od stěny a hodil jí na postel. Líbal jsem jí od podbříšku, přes břicho, k naďrům, hrudi, krku a zase se vrátil ke rtům.

****

Ráno jsem se probudil a na mé hrudi byla něčí ruka. Pepper. Pomalu jsem se otočil, abych jí nevzbudil a usmál se na ní. Sladce spala a měnila své výrazy.To jsou ty výrazy, o kterých jsem mluvil na začátku. Ty výrazy Pepper, když neví, že jí sleduju. Ty výrazy, ve kterých vypadá zranitelně a já mám pocit, že jí musím chránit.

Opatrně jsem se vymanil z jejího objetí a rozhlédl se po pokoji. Černé šaty ležely na podlaze kousek od mé košile. Moje kalhoty byly hozené nahoře na skříni a sako se válelo u okna. Typická spoušť po pořádně divoké noci. Jak to tak vypadá, zase jsme s Pepper spolu.

Dal jsem si na sebe župan a přivolal sluhu, který mi donesl snídani. Snídaně byla na stříbrném podnose a byly na ní snad všechny možné typy snídaní.

Spokojeně jsem si podnos přinesl na stůl na terasu a zvolil anglickou snídani.

Opečená slanina, fazole, míchaná vajíčka, opečené párky a nakonec toustový chléb. To všechno, co má tato snídaně obsahovat, obsahovala. S chutí jsem si nabral a dal do pusy první sousto. Vychutnával jsem si ho dlouho a nakonec polknul.

Ve dveřích na terasu se objevila Pepper.

,,Dobré ráno, miláčku." došla ke mě a dala mi pusu na tvář.

,,Dobré." když se chystala jít si sednout, chytil jsem jí za ruku a vstal jsem. Chytil jsem jí za bradu a přitáhl si jí k sobě. Něžně jsem přivřel oči a jemně jí políbil.

Až se usadila, řekl jsem: ,,Dnes nemáme žádné plány, kromě večera." usmál jsem se a zadíval se na klidné moře.

****

Večer

Den uběhl celkem rychle. S Pepper jsme ho strávili zase na pláži.

Poslední úpravu jsem věnoval límečku na košili, který jsem si spravoval před odchodem v zrcadle. Na sobě jsem měl černý oblek a košili ve světle modré barvě.

,,Můžeme jít" řekl jsem nadšeně a obejmul Pepper ze zadu. Trochu jsem jí přitom zmačkal její lososové šaty, ale ona se netvářila, že by jí to vadilo.

Vyšli jsme z pokoje a mířili jsme k výtahu. Stiskl jsem tlačítko do přízemí.

Jak se výtah otevřel a robotický hlas oznámil přízemí, chytil jsem svoji blonďatou princeznu za ruku a šli jsme mlčky ke vchodovým dveřím.

Před nimi byl postaven bíle krásně se lesknoucí Mercedes. Šofér nás bez emocí pozdravil a otevřel dveře. Jak jsme se posadili, rozjel se.

Po 10 minutách jsme zastavili u letního kina a vystoupili.

Sedli jsme si na židle s krémovým potahem a za chvíli začlo promítání filmu. Všude byla tma a kdyby nebylo světélkujících pochodní, neviděli bychom ani na cestu mezi sedadly.

Podíval jsem se na Pepper, která zaujatě sledovala film a položil jí ruku na stehno. Cuknutím se podívala na mě a měřila si mě očima. Odvrátila pohled ode mě a zase sledovala film.

Položila mi na ruku tu svou a propletli jsme si prsty. Po chvilce jsem i já odvrátil zrak a upřeně sledoval dění na plátně.

Po 30-ti minutách

Ozval se zvonek, který oznámil pauzu a film se zastavil.

,,Nemám nám donést nějaké pití, zlatíčko?" usmál jsem se.

,,Jo, dobře." kývla.

,,Počkej na mě tady, za chvíli se vrátím." dal jsem jí pusu na čelo a odešel ke stánku.

Byla tam dlouhá fronta a já myslel, že budu muset čekat do nekonečna. Naštěstí fronta rychle postupovala a na mě došla řada.

,,Co si dáte, pane?" promluvila na mě znuděně obsluha.

,,Jaké máte vína?"

,,Vína už se vyprodali. Máme už jen tvdrý alkohol." mluvila monotóně a to mě začalo vytáčet. ,,Nějaké jiné přání?"

,,Ne." odpoveděl jsem naštvaně a odporoučel se z fronty.

'Musím nám sehnat něco na pití..' Rozhlédl jsem se a pár kroků vedle kina stál supermarket. Výborně. Vybral jsem víno a plastové skleničky. Došel jsem k pokladně a zaplatil. Už jsem se chystal vejít ze dveří a ozval se výbuch. Prudce jsem se otočil ke kinu a doufam, že to není od tamtuď. Opak se stal pravdou. Panebože, Pepper! problesklo mi hlavou a rozběhl jsem se k plamenům.

Celé kino hořelo.

,,Pepper!" zařval jsem a srdce mi tlouklo jako zvon.

Vrhl jsem se do hořících sutin a zkoušel najít mezi nimi Pepper.

,,Pepper!" opakoval jsem, ale přes dav panikujících lidí nebylo nic slyšet.

Kolem mě běželi diváci a snažili se co nejrychleji odjed.

Známý hlas křikl mé jméno ,,Tonyyy!"

Dnes to ukončím tady. :D Možná ještě vydám jeden díl, ale spíše ho vydám až zítra. :)

Jste zvědaví, jak to dopadne?:D

Vaše BadElen <3

Tony Stark |CZ| *UPRAVUJE SE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat