Vstal jsem z gauče a se sklenkou v ruce jsem se pomalým krokem vydal za ní.
,,Zdravím." promluvil jsem na tmavovlásku.
,, Ah, Anthony Stark. " odsekla. Nechápal jsem, proč je tak chladná. Každá žena byla ze mě mimo, ale tahle ne. Nebo aspoň se tak nechovala a to se mi na ní zalíbilo ještě víc.
,,Barmane? Dva koktejly San Francisco." štěkl jsem na baristu a ten je okamžitě začal míchat.Podal jsem jeden koktejl okouzlující ženě a druhý jsem si vzal já.
,,A Vy čekáte, že se s vámi napiji?" ušklíbla se.
,,Pojďme na terasu, je zde nádherný výhled." ignoroval jsem její otazku, nabídnul jí rámě a ona se s úsměvem mlčky zavěsila.,,Opravdu jste nelhal, pane Starku. Okouzlující pohled na město."
,,Tykejte mi, prosím. Jak se vlastně jmenujete Vy?"
,,Také mi tykejte. Jmenuji se Bethany." podala mi ruku, aby se představila.
Asi 2 hodiny jsme si povídali na dřevěné lavičce s látkovým podsedákem a u toho pozorovali New York a oblohu obsypanou hvězdami. Bylo mi s ní příjemě. Nemyslel jsem na Peper, na práci, na nic. Jen jsem si užíval ten klid a pohodu. Potom jsme se zvedli a zastavili se u mramorového zábradlí ze kterého jsme se dívali dolů na ulici, jak projíždí auta. Otočil jsem se k ní a ona ke mě. Dívali jsme si do očí. Byla to kouzelná chvilka. Aspoň pro mě ano. Z této chvíle nás vyrušil můj vyzváněcí tón na mobilu. 'Rhodey? Proč mi proboha volá Rhodey?'
,,Promiň, musím to vzít." omluvil jsem se Beth a vzal mobil. ,, Rhodey, co blneš? Proč mi voláš?"
,,Potřebuju nějakej manuál k War machine." vykřikl.
,,Žádnej není. Něco se stalo?!"
,,Já nevím, ale chová se divně. Stavíš se u mě?"
,,Teď? Na to zapomeň. Ozvu se ti až ráno." zavěsil jsem a strčil mobil zpatky do kapsy.,,Už bych měla jít. Tak třeba zase někdy, Tony." usmála se a už se chystala vejít dovnitř.
,,Počkej Bethany! Dej mi svoje telefoní číslo." zastavil jsem ji.
,,Moje vizitka." strčila mi kartičku do kapsy a zmizela ve dveřích.
Agentka z S.H.I.E.L.D. Bethany Caff. Stálo na ní. Spadla mi čelist. Tohle jsem nečekal.****
ČTEŠ
Tony Stark |CZ| *UPRAVUJE SE*
FanfictionCo když nakonec Tony není tak arogantní a dokáže projevit city? Fanfikce o Anthonym Starkovi a Pepper Potts.