Prolog

3.6K 156 26
                                    

  Biegłam przez korytarz najszybciej jak mogłam. Byłam wyczerpana, ale wiedziałam, że śmierciożercy mogą mnie dopaść. Po chwili skręciłam w lewo ,w ślepą uliczkę. Znajdowały się tam małe, drewniane drzwi. Nacisnęłam na klamkę, jednak były zamknięte.

- Alohomora! – krzyknęłam, po czym chowając różdżkę pchnęłam drzwi. 

Pokój był niewielki. Nie miał żadnych okien i mebli. Ściany i podłoga były koloru wyblakłej zieleni. Na środku pomieszczenia znajdowała się firanka zwinięta w kulkę. Nie była jednak to zwykła firanka. Ja o tym wiedziałam. Podeszłam do niej i ją podniosłam. Wyciągnęłam ze spodni moją różdżkę ,a następnie jej czubkiem dotknęłam kulkę firanki. Po chwili stała się ciężka. Rozwinęłam firankę dookoła ciężkiego przedmiotu ,a moim oczom ukazała się klepsydra. Profesor Albus Dumbledore przed swoją śmiercią powiedział mi ,że dzięki niej można przenieść się do przeszłości. Klepsydr było chyba z kilka tysięcy, jednak były dobrze ukryte. Ja miałam za zadanie przenieść się do czasów Huncwotów i zabić Tego-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać. Stałam tam i gapiłam się na tą klepsydrę. Nagle usłyszałam, jak ktoś biegnie korytarzem. 

-Pewnie już tu są -pomyślałam.

 Rozbiłam klepsydrę. Pomyślałam o rodzicach Harry'ego, o Syriuszu, Lupinie i Glizdogonu. Następnie doznałam naprawdę niemiłego uczucia. Wszystko mnie bolało i czułam się jakbym była martwa. Dosłownie. Krzyczałam ,bo nie mogłam ani się ruszyć ,ani wydobyć z siebie głosu. Po chwili upadłam na zimną betonową podłogę. Otworzyłam oczy i podniosłam się. Przed moimi oczami ukazała się wielka sala. Na czterech stołach siedzieli uczniowie Gryffindoru, Slytherinu, Hufflepuffu i Ravenclawu. Naprzeciwko przemawiał profesor Dumbledore. Po prawej stronie znajdował się stół nauczycieli. Siedzieli tam nauczyciele ,których nigdy na oczy nie widziałam. Wszyscy patrzyli się na mnie dziwnie. Było mi naprawdę głupio.

 -Dzień dobry.- powiedziałam nieśmiało. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za przeczytanie mojego prologu! Pierwszy rozdział już wkrótce :D  












Lucmione - See you againOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz