SİMSİYAH.. 30

10.5K 372 15
                                    

MERHABA BENİM TATLI OKUYUCULARIM :) FİNALE YAKLASIYORUZ.YANİ TAHMİNEN 4-5 BOLUM FALAN VAR FİNALE.BU.ZAMANA KADAR YANIMDA OLAN HERKESE COK TESEKKURLER :*

BU BOLUM DORUK'UN AGZINDAN OLACAK. KEYİFLİ OKUMALAR.

Hissetmiyormuş.

Bara gidip ayrıldığımız için içip dağıtan kız bana karşı hiçbir şey hissetmiyormuş.Buna her ne kadar inanmasam da kendi ayağıyla bana gelecek.Hah, keyfi bilir.

"Gidebilirsin." dedim ellerimi yüzünden çekerek.Söylediğim şey karşısında bir an duraksadı, şaşırmıştı.Böyle kolay bırakacağımı düşünmemişti.Beni biraz tanımaya çalışsaydı geri adım atmayacağımı bilirdi.

"Ta-tamam, kapıyı açarsan gidebilirim." dedi kekeleyerek.Gururlu, aptal ve kaybetmeye mahkum.

Ayağa kalkıp anahtarla kapıyı açtım.Geçmesi için yana kaydığımda birden kararını değiştirip bana döndü.

"Son olarak bir şey sormak istiyorum." dedikten sonra yutkunup devam etti.

"Birlikte geçirdiğimiz onca zaman boyunca hiç bana karşı bir şey hissettin mi?" dedikten sonra cevabı duymak istemiyormuş gibi gözlerini yumdu.Cidden ne duymayı bekliyordu?

"Sanmıyorum." dedim soğukça.Bunu sorması saçmaydı.Evet desem boynuma mı atlayacaktı?

"Ah, zaman kaybı için özür dilerim." dedikten sonra kapıdan çıkıp gitti.

Kadınların bu tripleri bana her zaman anlamsız gelmiştir.Zaman kaybı?Ondan hoşlanmasam o kadar zaman yanımda olamayacağını bilmesi gerekirdi.

Kapıyı kapatıp berbat geçen günümün yorgunluğuyla yatağa gömüldüm.

-1 hafta önce-

-----------------

"Anne?Neler oluyor burada?" dedim girdiğim kapıyı çarparak.Derin'in sebep olduğu sinirle anneme de çatıyordum.

"Önemli bir şey değil." dedi sakince.Bu daha fazla sinirlenmeme neden olmuştu.

"Sence bana da anlatmanın zamanı gelmedi mi?" dedim sinirli bir tonda.Ben üsteleyince o da sinirlendi, çenesinin gerildiğini fark etmiştim.Annem bana çok benzediği için ondan çekinmiyor değildim.

"Madem çok merak ediyorsun, dinle o zaman.Bu kızdan uzak durmanı istiyorum anladın mı Doruk?Sorunlu annesinin ortadan kaybolmasından beni sorumlu tutacak kadar rezil ve saygısız biri o.Evime gelip bana bağırıp çağırabilme hakkını nereden buluyor? Eğer bütün bunlara rağmen onunla görüşmeye devam edeceksen seninde yüzünü görmek istemiyorum." diyerek merdivenlere yönelip odasına çıktı.Arkasından kapıyı çarpmayı da ihmal etmedi.Harika, ne yapacağım şimdi?

Hayatımda iki tane sinirli kadın vardı, hep demişimdir çok şanslıyım.

-----------------

Sabah uyandığımda dün geceki hatıralarımdan hala kurtulmayı başaramamıştım.Ya Başak'ın söyledikleri?Gerçek olamazdı, değil mi? O zaman neden bir türlü Derin'i aklımdan çıkaramıyordum?

Söylediği şeyler sürekli kafamın içindeydi.Annem hakkında neden böyle şeyler söylemişti ki? Kendi kendime düşünerek bir sonuca varamayacaktım o yüzden önce Denizle sonrada annesiyle konuşmaya karar verdim.Her şeyi netleştirirsem gideceğim yönde daha kolay ilerleyebilirdim.Ah, kızlarımı özlemiştim zaten.

Denizin evini bilmediğim için arayıp bir yerde buluşmayı teklif ettim.Önce reddetse de onu ikna etmeyi başardım.Hemen hazırlanıp evden çıktım eğer onu bekletirsem çekip gidebilirdi.Bana tavırlıydı nedenini bilmediğim bir şekilde.

SİMSİYAH..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin