SİMSİYAH.. 33

10K 410 15
                                    

ÇOK GEÇ YAZDIĞIMIN FARKINDAYIM AMA BÖLÜMÜM HAZIRDI SADECE ATAMADIM..3GSİZ VE WİRELESS'SİZ Bİ ORTAMDAYDIM..EN KISA ZAMANDA ATMAYA ÇALIŞTIM, AFFEDİN :) KEYİFLİ OKUMALAR..DAHA ÖNCE DE DEDİĞİM GİBİ BU SEFER +50 DE YB ELİNİZZDE :* 

"Baba bana şuradan tuzu uzatabilir misin?" Evet, uzun bir sessizliği bu cümleyle bozmuştum çünkü elimde daha iyisi yoktu.Neden iki erkek karşılıklı oturup da tek kelime etmezdi yani?? Nasıl bir cinsti bunlar böyle?Bari futbol falan konuşun arkadaşım ya.

"Teşekkür ederim." dediğimde yüzüme bakıp gülümsedi, benim tek yaptığım şey ise kaş göz işaretiydi.Anlamı 'yazıktır, günahtır biri şu Dorukla iki çift laf etsin artık'tı.Babam mesajı almış olacak ki Doruk'a doğru döndü.

"Ee Doruk, okul bittikten sonra ne yapmayı düşünüyorsun?" dedi.Doruk birden kafasını kaldırınca gülmemek için kendimi zor tuttum.Şapşal..

"Ee ben, şey düşünüyorum.İşletme okumayı." diye bir şeyler geveledi.

"Yani işletme okuyup şirkette çalışmaya başlayacağım." dedi tekrardan.

"Babanın şirketinde çalışacaksın demek." dedi babam cevabını bekler gibi.

"Orası daha çok benim şirketim.Yani %51'lik hisse benim üzerime, babam da belli bir yaştan sonra bütün şirketi üzerime bırakacak." 

"Derin'le ciddi düşünüyor musun?" dedi babam aniden.Bu neydi şimdi?Hayır yani, böyle soru mu olur? 

"Ehemm, ehemm.."

Evet,bu ses benden çıkmıştı.Babamı bir daha böyle bir şey sormaması için uyarır nitelikte, Doruk'u ise artık cevap vermesi için.

"Yani, tabii..Şey evet tabi ki." diye bir ses geldi Doruk'tan.Allahım ya neden ben, nedeeennn??İki normal olmayan insanla aynı masada oturuyorum ve ortamı bir tek ben toparlamaya çalışıyorum.Harika, süper,muhteşem..

"Evlenme teklifi ettin mi peki?" Yeter, cidden yeter ya.Keşke yanımızda gelirken babam için koli bandı falan getirseymişiz.Burama kadar geldi yani..

Konu değiştir! Evet kızım aferin, hemen konu değiştir.

"Sizce saçımı sarıya boyatsam yakışır mı?" dediğimde ikiside bana döndü.Bu ne saçma salak bir soruydu şimdi sevgili iç ses??

"Hayır, saçmalama." diye atladı Doruk.

"Bence güzel olur.Neden olmasın ki Doruk?" dedi babam da..Düşünüyorum da acaba dünyada birbirine bu kadar zıt olan iki insan daha var mıdır?

Doruk'un beni cezalandırmasına gerek yok, ben yeterince çektim cezamı bence..

*******

Deniz'den..

Tesadüfler bana saçma gelir.Çünkü ne bileyim genelde hayatımda pek tesadüf olmaz.Olmayan şeylere ben de inanmam doğal olarak.

Hani filmlerde olur tesadüfler.Sevgilinle oturursun, karşıdan da eski sevgilin gelir falan..Bunların olma ihtimali nerdeyse binde birdir yani.

Bazen oluyormuş işte.Gerçekmiş anlaşılan.

"Deniz..İnanmıyorum..Bu sen misin?" dedi aptal aptal sırıtıp ben de ona tokat atma isteği uyandırarak.

"Bu sorduğunun ne kadar saçma olduğunun farkında mısın Berk?" dedim gözlerimi devirerek.Zaten bu kadar boş beyinli olduğu için terk etmiştim bunu.Hepsi aynı işte, hepsi gerizekalı ve odun.Yani karşıma şöyle hem zeki hem de nazik bir adam çıksa hemen yarın nikah dairesine götürürüm.

SİMSİYAH..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin