UZUN ZAMANDİR ATAMADİGİM BOLUM İCİN OZUR DİLERİM..NEYSE Kİ ARTİK DONDUM.AYRİCA BİRKAC BOLUM DAHA UZATMAYİ DUSUNUYORUM..BU BİRKAC BOLUMDE AYRİNTİYİ İSLEYECEGİZ..SONRA FİNALE İKİ BOLUM KALA ASİL KONUYA GİRECEGİZ.KEYİFLİ OKUMALARRR..BENİ BEKLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SİZİ SEVİYORUM :*
MULTİMEDİA DENİZ...
Bir dakika.
Ne dedi o?
Yani şimdi beni..
Beni seviyor!Beni seviyooooorr!!
İnanmıyoruuumm, resmen bana seni seviyorum dedi yaa.Şuan şoktan dolayı kocaman gözlerle ona bakıyorum.Acilen tepki vermem gerek! Ahh, ne diyeceğim benn??
"Ne dedin sen?" Evet, ağzımdan çıkan cümle bu oldu.
"Bunu bana bir daha söylettiremezsin, baş belası." dedi gülümseyerek.
"Ama bu hiç romantik değildi ki." dedim dudaklarımı büzerek.
"Sana dudaklarını büzünce ne kadar seksi olduğunu söylemiş miydim?" dedi konuyu değiştirerek.
"Pis sapık."
"Hey, eğer sana o iki kelimeyi söylemeyip öpmeye devam etseydim şuan neler yapıyor olabileceğimizi tahmin edebilirsin.Yani ben de arada romantik olabiliyorum." dediğinde anlamayarak gözlerimi kırpıştırdım.İki kelime?Beni sevdiğini ikinci defa söyleyemiyor aptal.Neyse, bana bir defacık da yeter.İçime dolan mutlulukla ona doğru eğilip dudaklarına yapıştım.
Bekleyecek neyim kaldı ki?Ahh, evlen benimle Doruuukk..
Bana sertçe karşılık verirken elleri tişörtüme uzandı, geri çekilip tek hamleyle üzerimden sıyırdı ve tekrar dudaklarıma yöneldi. Elleri üzerimde gezinirken heyecandan kalbimin deli gibi attığını hissettim.Bir dakika! Deli gibi korkuyorum, nasıl yapacağım ben şimdi bu işi?
Elleri sırtıma uzanıp sütyenin kopçası üzerinde dururken geri çekilip gözlerime baktı. Simsiyah olan gözleri şimdi daha koyuydu. Boynundaki ellerimi çekip sırtımda ellerinin üzerine götürdüm ve kopçayı açmasına yardım ettim. Göğüslerim serbest kaldığında şaşkın bakan gözleri göğüslerime kaydı ve tekrar gözlerimi buldu. Şuanki cesaretime o da benim gibi inanamıyordu. Boynumu öpmeye başladığında beni yavaşça kucağından indirip yatağa yatırdı ve boynumdan aşağılara inmeye başladı. Dokunuşları ve öpüşüyle beni öldürürken ağzımdan istemsizce dökülen iniltilere engel olamıyordum.
Göğüslerimde oyalandığında nerdeyse bitir şu işi artık diye bağıracaktım, dili ve elleri tenimi resmen yakıyordu. Elleri eteğimin fermuarına gittiği an heyecandan öleceğimi falan sandım. Karşısında sadece altımdaki külotla kaldığımda baştan aşağı pancar gibi olmuştum, tekrar dudaklarıma yöneldiğinde gülümsediğini hissettim ve geri çekilip "Rahatla." diye fısıldadı. Hah, sanki çok kolaydı!
Kendi üzerindeki ve benim üzerimdeki fazlalıklardan kurtulduğunda resmen heyecandan titriyordum ve gözlerine bakamayacak kadar utanıyordum. Bir eliyle çenemi tutup beni gözlerine bakmaya zorladı ve "Benden utanma sakın." dedi.
"Korkuyorum." dediğimde sarılıp başını omzuma yasladı ve kokusunu içime çekmeme yardımcı oldu. Güven veren kokusunu...
"Korkma Derin, sen hiçbir şeyden korkmazsın ki." dediğinde kıkırdadım.
"Canım çok yanacak mı?" diye sorduğumda kafasını kaldırıp gözlerini gözlerime dikti. "Yanmayacak, ama yanarsa duracağız tamam mı?" dediğinde uzanıp ufak bir öpücük kondurdum dudaklarına. Gülümseyip "Şimdi rahatla bebeğim." dedi ve elleriyle bacaklarıma dokunda. Yavaş dokunuşlarla yukarıya çıktığında bacaklarımı araladı ve son hamlesini de yaptı. Canımın yanmasıyla çığlık attığımda uzanıp beni öptü ve "Yavaş hareket edeceğim." diye fısıldadı.
Yavaşça hareket ettiğinde bir süre sonra canımın baştaki kadar yanmadığını fark ettim ve ritme ayak uydurmaya başladım. Bu çok farklı bir şeydi, dans edermiş gibi ama daha güzel hissettiren bir şey...
Doruk rahatladığımı fark ettiğinde daha ileri gidip hızlanmaya başladı, canımın biraz daha fazla yanmasına aldırmayarak onu durdurmadım ve anın tadını çıkartmaya baktım. Sevdiğim adamla birlikte olmuştum, ileride asla pişman olmayacaktım çünkü sonuna kadar istemiştim bunu.
Yorulup üzerime uzandığında "Sana daha ne kadar aşık olabilirim ki?" dediğinde kıkırdadım ve canımın yanmasıyla duraksadım, hala oradaydı.
Beni uzun bir şekilde öptükten sonra çıkıp yanıma uzandı ve elleriyle çıplak belimi sarıp kendine çekti.
Kafasını boynum ve göğsüm arasına yaslayıp öptü ve "Sen tam anlamıyla benimsin." dedi. Gülümsedim, ellerimi yavaşça saçlarında dolaştırıp okşadım.
"Sadece benim."
"Sadece senin." diye fısıldadım.
"Hep benim."
"Hep senin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMSİYAH..
Teen Fiction"Onu ilk gördüğüm anı hatırlıyorum da, ne kadar şapşaldı.Bir sonraki karşılaşmamızda da çirkefti.Bir diğerinde masama oturan küçük bir yalancıydı.Şimdi ise sadece benim."