Ik keek zenuwachtig naar mijn boek maar ik kon me niet concentreren. Johan begon met zijn stylo te tikken op tafel en daardoor werd ik nog zenuwachtiger. Toen de bel ging begon ik alles op te ruimen en toen begon Johan te praten tegen MIJ! OMG!!!
"Hè, ik geef een feest je bent uitgenodigd en je mag best vrienden mee nemen." Zei hij, zo droog dat mijn moed direct weg zakte. Hij liep op en Charlotte kwam gelijk op hem afgelopen. (Charlotte zijn lief!! ik was en ben zo jaloers op haar! En het is zo zielig voor Johan dat ze een slet is!) Ze keek me boos aan. Ik wende mijn blik af en deed verder alsof er niets was gebeurd. Ze kuste hem en na dat ze eindelijk klaar waren liepen ze weg. Bah!! Wat walgde ik van die Charlotte.
"Hè Jolien we zijn uitgenodigd op Johan's feest!"zei ik opgewekt.
"Heh wat dat meen je niet!!"schreeuwde ze ook opgewekt uit. Ze keek op haar gsm die trilde waarschijnlijk door een sms van haar "vriendje" (waar ze echt niet op was). Ze keek me aan.
"Ga maar! Ik red me wel!"zei ik snel om haar gerust te stellen. Ik liep naar mijn fiets de feest was morgen al!
*Zaterdag avond*
Ik pakte een kort short en een simpele t-shirt met een doodskop die had ik gekocht op een rock concert. Ik deed wat make-up op en kamde mijn haar.
"Wow waar ga jij naar toe?"vroeg mama enthousiast.
"Oh gewoon een feest!"
"Zijn er ook knappe jongens op dat feest?"vroeg ze met een nog steeds enthousiaste stem.
"Mammmmm!"
"Oké, oké maar als je een knappe ziet vergeet niet te glimlachen!" Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. Mam toch! Ze wou altijd weten of er een jongen was en of die knap was? Ik ging het huis uit richting de auto van van mijn moeder. Ik had haar gevraagd of ik haar auto wel mocht gebruiken voor 1 avond.
Ik pikte onderweg Jolien op en we reden samen verder.
"Wow meid wat zie jij er cool uit!"Jolien bekeek me van top tot teen!! Ze had zelf een roze/rood rokje aan en een oversized T-shirt. Aan haar voeten had ze simpele zwarte ballerina's aan. Had ze die nieuw gekocht en zonder mij? Oh misschien was ze een keer met Zac gaan praten. (Ik haat die gast zo! Hij denkt altijd dat hij iedereen kan krijgen maar jah! Jolien is verliefd op hem. Dus loop ik erbij als hulp voor haar). Als we er aankwamen was het al bom vol. We waren heel laat doordat ik traag reed. (Ik wou immers indruk maken op Johan). Jolien vloog al uit da auto (omdat ze Zac had gezien. Die een afgrijselijke grijns op zijn gezichte had! Ik huiverde even) voordat ik mijn sleutels er al uit had gehaald. Zac stond te zwaaien toen ik uitstapte. Bah! Ik negeerde hem en liep straal verder. (Die stomme oen, begon nog breder te grijnzen).
"Hey, Ever!" Jolien keek direct sip door zijn enthousiasme voor mij. Ik gromde even en liep door. Hij lachte luid door mijn reactie en Jolien grinnikte zachtjes. Binnen was het donker met overal verschillende soorten lichten. De muziek was oorverdovend.
Het was het liedje van Nicki Minaj: Starships
Ik zat aan de bar toen er iemand mijn elleboog greep en me mee sleurde ik zag zijn-alhoewel ik dacht dat het een hij was vanwege de sterke grote handen- gezicht niet omdat het donker was. Ik stribbelde tegen.
"Hou op!"gromde hij-nu weet ik het zeker dat het een hij is. Met een ruk kwam ik los en begonnen er twee personen te vechten. -ik denk dat ze dat deden want ik hoorde klappen-. Ik kreeg een klap en viel op de grond. Mijn zicht begon te troebelen en mijn kaak stond in brand. Gelijk hoorde ik Jolien gillen. "Ever!!!!"en voor alles verdween werd ik opgepakt door twee sterke armen. En toen zweefde ik weg van de aarde.
-----------
En?
Het spijt me zo dat ik laat heb gepost maar het internet viel een paar dagen geleden uit!!! Sorry!!!!
Xxxxxx Donegul
JE LEEST
Bad love [ON HOLD]
RomanceEver (16) wordt een beetje verliefd op de bad Boy (Johan ook 16) van de school. Ze doet er alles aan om met hem te kunnen praten maar hij lijkt haar niet te zien staan volgens Ever. Wat gaat er gebeuren als ze samen opgesloten geraken in een winkelc...