Wat vooraf ging in Bad Love:
"Oh je vindt mijn gezicht grappig?" Hij staat nu echt dichtbij. En ik voel dat mijn gezicht warm wordt.
"Ja."
Hij grijpt mijn armen vast en duwt me tegen de muur aan. Hij pint mijn armen boven mijn hoofd. En ik zie nu pas dat hij geen bovenlijf aan heeft.
"Oké dan maar ik hoop dat je mijn lippen niet grappig vindt maar lekker." Oh god neen. Hij gaat niet.
Pov. Ever
Hij gaat me kussen! Hij is een centimeter of 2 ver verwijderd van mijn lippen! Omg!
"Ev- Holly crap! Ik- het spijt me! Ik- weet je ik zal weer weggaan..." ik draai mijn hoofd vliegensvlug om naar de enige echte Chris. Hij staat aan de deuropening, zo rood als een tomaat en krapt zijn achterhoofd. Ik voel dat ik ook rood begin te worden. Omdat ik bessef wat ik bijna had gedaan. Holly shit! Evie! Wat hebben we als afspraak?! Eeeeehhhehhhh.... Ik voel me een beetje misselijk en loop snel wandelend de kamer uit, zonder nog een blik op Johan te werpen.
In de badkamer gooi ik de kraan open en smijt koud water in mijn gezicht. Wat bezielde me nu weer. Ik heb mezelf iets beloofd en ik moet me er aan houden.
Flashback
"Ben je het zeker?"vraagt Jolien.
Ik knik met de tranen in mijn ogen.
"Ik *snik* zal *snik* nooit meer voor hem vallen! Ik weet niet hoe ik ooit voor hem ben gevallen... *snik*"
Ik gooi me in de armen van Jolien.
"Het komt allemaal goed Meis... shhhh"
"Ik beloof menzelf dat ik nooit maar dan ook nooit merr voor hem zal vallen. Hoe leuk en hoe knap en whaaa wat zeg ik nu!" Ik begin weer te snikken omdat ik weet dat het moeilijk gaat zijn om niet meer voor hem te vallen.
Einde Flashback
Ik breng ongeveer een tiental minuten door in de badkamer. Ik zit hier gewoon maar te denken aan wat er allemaal tot nu toe wel niet gebeurt is. Als je vraagt waar ik zit, wel ik zit hier op de vloer met mijn rug tegen de deur.
*Klop* *klop* *klop*
Ik schiet wakker en kijk om me heen. Wacht ik het is ochtend en ik lig in mijn bed?! Hoe?! Ik herinner me dat ik in de badkamer zat. Hoe ben ik hier gekomen?
"Evie? Ben je wakker?"
Chris.
"Wat is er chrisie?" Zeg ik opstaand.
"Mag ik binnen komen?"
"Ja, waarom niet." Gaap ik.
Chris opent zachtjes de deur en steekt zijn hoofd naar binnen en ik schiet ik de lach. Ik lig hier op mijn bed dood te gaan van het lachen terwijl Chris mij geamuzeerd aankijkt en telkens als ik kalmeer en iets probeer te zeggen en naar hem kijk schiet ik weer in de lach.
Als je vraagt wat er zo grappig is. Wel Chris heeft zijn gezicht bedekt me chocolade, zijn lippen zijn paars en aan zijn neus heeft hij een tomaat hangen. En hij danst als een gek in het rond.
"Pha- Chris- hahah- stop- ik haha kan geen adem meer - ha-ha-halen!!"
"Haha okey okey ik stop wel. We willen niet dat onze nichtje dood gaat eh!"
Ik knik als een gek, omdat ik op adem probeer te komen kan ik niets zeggen.
"En waarom heb je gisteren in de badkamer gaan slapen?" zegt hij nu serieus maar door zijn gezicht kan ik hem niet serieus nemen. Zeg nouw zelf, wie zou hem wil serieus kunnen nemen, met dat gezicht!? Niemand.
"Ik ben daar niet gaan slapen, ik ben daar in slaap gevallen."
Oké in mijn hoofd klonk dat veel beter.
"Evie ik weet dat je johan bijna hebt gekust. Of eerder gezegd dat jullie elkaar bijna hebben gekust. Ik wou jullie echt niet storen eh! Ik kwam om iets te zeggen en BAM! Daar staan jullie slechts 2 centimeter van elkaar verwijderd!"
"Chris ik ben niet boos op je, ik ben je eerder dankbaar want je hebt je geholpen."
"Wowo wacht! Ging hij je zonder jouw wil kussen?! Ik zal die oen eens leren! Wacht maar hij gaat het huis vandaag nog uit!"
"Chris! Neen eigenlijk, eigenlijk i-i-ik wou het ook ik wou hem ook kussen maar door jouw schoot mijn belofte met mijnzelf me te binnen."
Chris zijn mond staat open in een 'O' vorm. Dat laat me grinikken.
"Ik ga nooit meer voor hem vallen Chrisie. Ik heb het mezelf beloofd. Ik ga verder met mijn leven. Ik weet niet eens waarom hij hierheen is gekomen. Ik weet het hij heeft mijn leven gered maar ik vroeg er niet om. Ik kwam hier met een doel. Hem nooit meer tegen komen."
En dan hoor ik een deur heel hard dicht vallen. Chris rent de kamer uit en ik volg hem.
"Nora kan het niet zijn, want zij is gisteren al weg gegaan." Ik sla mezelf op mijn voorhoofd. Johan! Hij moet alles gehoord hebben! Oh neen wat heb ik gedaan!? Maar was dat ook niet wat ik wou? Hem niet meer zien? Waarom voel ik me dan zo schuldig! Aaaaggggrrr! Ik haat mezelf!
"Chris.. het was Johan..."
"Oh. Het spijt me Evie. Maar dat is toch wat je wou?" Hij leest mijn gedachten af.
"Weet ik." Ik knuffel hem en hij knuffelt me terug.
"Weet je wat. Ik weet iets. Weet je ik wou het je gisteren al vragen. We gaan vandaag naar een party gaan. Maar het is een high-schooler party. Dus waarschijnlijk een party van iemand uit je school. Maar er zullen ook veel mensen zijn van mijn colege. Wil je mee?"
"Hmmm ik denk dat ik het wel nodig zal hebben."- ik werp even een blik op mijn gsm die trilt en zie een sms van Abby en ik zie ook dat het al half 8 is!-" Oh shit ik moet me aan kleden! Chris de deur uit! Nu!" Ik duw Chris de deur uit. En ga naar de badkamer.
---> Abby
---------------
Heeeey! Hoe gaat het met jullie? En ik weet het het is lang geleden dat ik heb gepost...
Ik had het gewoon druk de eerste week van de paasvakantie ;)
Attentie!
Ik heb 3 meisjes nodig!
Jullie maken kans om in mijn coming soon boeken plaats te nemen! Wat jullie moeten doen als je wilt deelnemen moet je me een privé bericht sturen met
#ComingSoonBookCharacter --> #CSBC
En in dat bericht vertel je over:
- je zelf
- in welke boek je plaats wilt nemen
- je uiterlijk
- en je je naam (niet noodzakelijk! anders heb ik zelf ok nog namen.)
Er is een coming soon boek dat ik niet heb gepubliceerd en dat gaat over Weerwolven. Die telt ook nog mee ^^
Hoop dat ik mijn nieuwe personages snel vindt ^_^
Actie duurt minder dan 2 weken.
LIKE
COMMENT
FOLLOW
Lovies! xxx
Peace out!!
☆★☆★
♡♥♡♥
JE LEEST
Bad love [ON HOLD]
RomansaEver (16) wordt een beetje verliefd op de bad Boy (Johan ook 16) van de school. Ze doet er alles aan om met hem te kunnen praten maar hij lijkt haar niet te zien staan volgens Ever. Wat gaat er gebeuren als ze samen opgesloten geraken in een winkelc...