Part 5

690 40 1
                                    

Hey Wattypadssss!!! Ik was de laatste tijd niet thuis dus ik ga nu een flinke stuk verder schrijven!!!

-------------------------------------------

We draaiden ons allemaal om omdat Charlotte zo had aan het lachen was. En toen zag ik dat de de jongen -van daarnet- helemaal onder de cola zat! Ik keek ze aan en Johan stond voor de jongen met zijn armen gekruist voor zijn borst.

"Wie naar mijn meisje kijkt, lijd hiervan de gevolgen." Zei hij lachend maar met een vleugje serieusheid in zijn stem. Ik walgde van ze! Ik stond op toen Zac mijn pols greep.

"Wat denk je dat je gaat doen?"vroeg hij.

"Dat gaat je niks aan."

"Ik zou dat maar niet doen als ik jouw was." Jolien en hij keken me serieus aan. Ik lachte.

"Nouw jullie zijn mij niet." Ik schudde mijn hand los. En liep naar de jongen toe.

"Hè, gaat het!" Hij keek me vragend aan. Ik negeerde dat gewoon en ging verder.

"Kom ik ga je helpen." Ik trok aan zijn hand maar Johan had hem ook vast. Ik keek hem boos en Charlotte vals aan omdat ze nog steeds lachte. Ik drukte vlug mijn lippen op de wang van de jongen die me nog steeds vragend aan keek.

"Hey, wat the heck is er gebeurd? Laat je beste vriendin nooit meer zo lang wachten. Kom en ga wat anders aan doen." Nu snapte hij het eindelijk en knikte. Ik lachte schattig en trok hem mee naar achter.

"Gaat het?"

"Ja best. Bedankt!" Ik lachte.

"Ga maar en zorg dat je Johan niet tegen komt." Ik liep charmant terug met een enorme grijns op mijn gezicht. Johan keek me aan. Ik kon zijn blik niet vastleggen. Het leek wel jaloezie. Charlotte keek me vals aan zoals altijd. Jolien en Zac keken me met open mond aan.

"What the fuck?" Zeiden ze allebei.

"Wat?"ik keek ze geamuseerd aan. Zac schudde zijn hoofd en leunde tegen Jolien om haar te kussen. Ew, ew!

Ze paste wel bij elkaar maar iedereen weet dat Zac een playboy is en als hij de hart van Jolien breekt breek ik zijn nek. Dat weet hij. Er tikte iemand op mijn schouder. Ik draaide me om en keek in twee paar blauwe ogen. Het was een jongen, redelijk knap. En OMG..!! Hij had geen bovenblijf aan en had een sixpack!!!!! Hij merkte dat ik naar hem staarde en lachte. Ik voelde dat ik moest blozen en oooo neen ik zag er waarschijnlijk uit als een tomaat!

"Hey ik ben Luca en jij?" Vraagt hij. OMG wat een stem dat hij heeft!

"I-ik heet Ever." Hij lachte. Hij lachte? OMG wat een lach. Oké, oké Ever concentreer je! Met je hoofd erbij! Ik beseft dat ik een raar gezicht had getrokken omdat ik dat soms doe als ik diep na denk. Hij kijkt me vragen aan. En oohh neen niet weer. Ik bloos alweer!! Verdorie. Hij ziet het en lacht weer.

"Wil je dansen?"vraagt hij nonchalant.

"Ja graag!"antwoord ik voor ik me kan bedenken. Zijn lach word nu breder. Had ik verteld dat hij bruin haar had! Het is een plaatje als hij zijn hand erdoorheen haalt. Wat hij nu doet!!! OMG!!! Zo schattig en sexy!!!! Ik lach als hij een beetje verlegen is om mijn hand vast te pakken. Ik pak hem vast en net veranderd de muziek naar iets slows. Ik ga niet hyperventileren!! Oké niet hyperventileren Ever. Luca aarzelde even maar toen greep hij mijn redelijk dunne heupen vast. Ik legde mijn armen rond zijn nek. We dansten. Vanaf mijn ooghoek zag ik Johan naar ons kijken. Charlotte zag het en greep hem ook vast en begon echt walgelijk te dansen. Ze plakte -letterlijk- tegen hem aan. Johan zag dat ik keek. Shit!!! Heb ik weer! Ik keek snel weer naar Luca. Wat een ogen!!

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu