Ik loop naar na het laatste uur naar mijn kastje. Ik kan het niet maar volhouden al die emoties die ik heb opgestapeld van heel de dag. Ik moet naar huis. Alles gebeurt op een paar seconden tijd. Ik open mijn kastje en in eens word ik bekogelt met een groen, plakkerig spul. Ik probeer me te bechermen door mijn handen voor mijn gezicht te houden maar het lukt niet. Johan. Al zijn vrienden smijten dat spul op mij. Iedereen lacht me uit. Ik zie Johan gemeen glimlachen. Ik kan de emoties van heel de dag en nu dit niet meer aan en er beginnen tranen te lopen, duizenden tranen stromen over mijn wangen. Ik voel me niet meer goed. Ik wil dood, hier, nu op deze moment en ik wil verlossen van alles. Ik val op de grond, in een hoopje.
"Sta recht!" Schreeuwt Johan. Ik kan het niet ze smijten dat groen spul niet meer maar ik huil ik kan niet meer stoppen het wil er allemaal uit. Opeens pakt een van Johan zijn vrienden mijn haar vast en trekt me omhoor.
"Aaaaaawwwwww!!" Gil ik. Hij trekt zo hard dat ik de wortels van mijn haren voel rekken. Ik voel de pijn van diep van binnen en daardoor komen de tranen weer. Ik klop op de hand van die stommerik maar hij laat me niet los. Ik ga recht staan en schop hem zo hard als ik kan in zijn middel. Hij gaat kreuenend op de grond gaan liggen. Er komt een kleine glimlach op mijn gezicht als ik de rest zijn gezicht zie. Behalve dat van Johan. Ik kijk hem recht in zijn ogen en stap op hem af. De tranen stomen weer. Ik dacht ooit dat hij iets voor me kon velen.
"Wat ga je doen he baby?"zegt hij spottend. Opeens krijg ik een hele emmer van dat spul op me neer. Dit kan ik niet meer aan. Ik ren het school uit, iedereen die me ziet lacht me uit en ik denk ik wil niet meer leven, ik wil gewoon dood.
P.o.v Johan
Ik lach haar uit ze moest maar niet beginnen eh. Niet boos worden op mij.
"Wat ga je hoen he baby?" Zeg ik spottend als ze op me afkomt. 'Baby' dat was het teken voor de emmer. Opeens zie ik heel veel pijn op haat emotieloze gezicht schieten. Dit kan haar toch niet zo veel kwetsen? Of wel? Ik hou mijn gezicht in de plooi. Ze rent weg. Percies wat ik wou maar ik heb opeens geen plezier meer. Wat is er toch met me? Nadat ze weg is krijg ik een sms. Van Jake.
《Jo bro
Charlotte in bed gezeten met iemnd anders die ene Luca ofzo die lief van Ever. 》
Oh daarom was ze zo emotioneel. Ik heb het niet gedaan dus wees niet boos. Dan komt Jolien op me af. Ah beste vriendin van Ever.
"J..."*klap!* voor ik iets kan zeggen krijg ik een klap in mijn gezicht. Die trut!
"Luister jij stomkom! Weet je wel wat je hebt aangericht?! Je hebt Ever nog meee gekwetst! Ze wou vandaag niet eens uit bed komen en ik had het vermoeden dat ze iets stoms zou doen, dus heb ik haar meegenomen en NU doe jij dit en ze neemt haar gsm niet op! Weet je wel dat dit misschien haar einde kan zijn!?" Spugt ze in mijn gezicht. Wat? Einde? Ik heb niet eens het slechtste gekozen, want moest ik mijn eerste plan kiezen zou ze 1 maand niet naar school durven komen. Ik voel me niet zo goed denk ik. Ik doe erge dingen met andere maar ik wil niet het oorzaak van een meisje haar zelfmoord zijn.
P.o.v Ever
Ik loop naar huis de tranen laat ik lopen. Het helpt een persoon kalmeren en alles legen. Dit helpt sommige om over een dood heen te komen. Thuis storm ik naar mijn kamer en smijt m'n gsm die blijft rinkelen tegen de muur en stamp er op tot het stopt met rinkelen. Ik ga naar de huistelefoon. En bel.
《 Hey met mij Ever, ik kom een paar maanden logeren. Is dat goed?》
《Ja zeker Evie altijd.》
《Dankje! Maar 1 ding niemand mag weten dat ik kom.》
《Als jij het wilt Evie dan ok! Cu!》
《Bye!》
Ik loop terug naar mijn kamer en haal al mijn kleren uit mijn kast en stop ze in een tas. Ik trek een lange jas aan, zonnebril en een hoed op. Dan schrijf ik een boodschap voor mam en pap en ben het huis uit.
Op het vliegveld vraag ik om een ticket naar Amerika. Terwijl ik wacht haal ik mijn nieuwe gsm tevoorschijn en stop er mijn nieuwe simkaart in. Ik haal mijn portemonee uit, typ het nummer van Jolien in en bel haar.
《Met wie spreek ik?》
《Met mij Ever.》
《Oh thank god! Ever waar ben je ik wil naar je komen en wacht eens even waarom neem je je andere gsm niet op? En waarom heb je een nieuwe nummer?》
《Jolien ik ga weg.》
《Wat! Naaf waar? Ever!?》
《Je mag het tegen niemand zeggen ok!?》
《Ja! Maar zeg keer naar waar?》
《Amerika.》
《WAAAAAAAATTTT?????? EVER BEN JE GESTOORD????? JE KAN NIET ZO MAAR WEG!!!!! LAAT JE MIJ ALLEEN???!?!》
《Jolien ik kom nog terug maar nu wil ik weg, ik moet van weg van hier.》
Even hoor ik gesnik. Ze huilt.
《Jolien please huil niet of ik ga ook huilen.》
Ik hoor een mevrouw zeggen dat de vlucht naar Amerika binnen een paar minuten vertrekt.
《Jolien ik moet nu gaan. Ik zal je blijven bellen met deze nummer. Hou van je! Bye bye!》
Ze snikt heel luid nu
《Ik zal je missen Evie. En beloof je dat je elke dag belt en mag ik je ook bellen? Ik hou ook van jouw!》
《Ik beloof het. Bye!》
《Bye!》
En met dat hang ik op. Op naar een nieuwe leven. Als ik het vliegtuig in stap kijk ik 1 keer achterom. En dan beginnen mijn ogen te tranen door wat er allemaal gebeurd is, ik zou het hier nooit zomaar verlaten, nooit zomaar Jolien achterlaten maar door wat Luca en Johan hebben gedaan kan ik niet anders meer. Ik moet ze vergeten en wanneer ik terug kom zal ik naar Jolien gaan en haar plat knuffelen.
------------------
oooooooo niet verwacht he!? Ze gaat naar Amerika en naar wie zou het zijn?
muhuhahaha
Eh oh ja, voor ik het vergeet bedankt aan iedereen die dit leest! Over de duizend reads! Geweldig!
lovies! XXX
FOLLOW
LIKE
ADD
PEACE OUT!!!
♡♥♡♥
JE LEEST
Bad love [ON HOLD]
RomanceEver (16) wordt een beetje verliefd op de bad Boy (Johan ook 16) van de school. Ze doet er alles aan om met hem te kunnen praten maar hij lijkt haar niet te zien staan volgens Ever. Wat gaat er gebeuren als ze samen opgesloten geraken in een winkelc...