Part 19

451 26 7
                                    

Hey! Ok voor ik begin, Check out mijn nieuw verhaal 'My secret' en zeg me wat je er van vindt! Please like en maak het vandaag mijn dag =)

Alles liep op zijn gangetje.

Maar toen op die dag hoorde ik een shot en zag een lijk.

Dat veranderde compleet mijn leven...

My Secret

Veel leesplezier!

Wat vooraf ging in Bad Love: Met dat ga ik naar buiten en stap op mijn motor.

Nog steeds pov. Johan

Ik weet niet naar waar ik rij maar ik rij. Ik moet gewoon wat frisse lucht inademen. Zonder te weten naar waar ik ga, ben ik aan het denken.

Ik trok altijd al meisjes aan maar Ever is anders ze had iets. Ze viel niet voor me net als de rest. Ze zorgde er voor dat ik haar haatte. Maar op één of andere manier zorgde ze er ook voor dat ik voor haar viel. Ik wist het gewoon niet.

Maar nu kan ik het niet negeren, Ik Johan ben verliefd op Ever. Ik probeer haar voor mij ogen te halen. Het eerst toen ik haar kuste schopte ze me. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Oh man ik ben weer verliefd. Jah weer. Inderdaad. Ik ben ooit ook eens verliefd geweest. Maar ze hield niet van me. Ze was gewoon met me samen om me te gebruiken. Ik was gebroken toen ik er achter kwam. Zo ben ik meisjes beginnen haten. Ik ben ze beginnen gebruiken en heb ze  gedumpt.

Ik kan Ever niet gewoon laten gaan. Ze mag niet uit mijn vingers glijden. Ik moet haar vinden en zeggen wat ik voel. Ik wil haar. Ik ga er alles aan doen om haar te krijgen. Ik drop mijn reputatie zelfs voor haar. Ik moet sorry zeggen, voor alles wat ik heb gedaan.

Ik rij naar Jolien haar huis. Ik negeer bijna alle verkeersborden en -lichten.

Als ik ben aagekomen, stop ik en spring van mijn motor af. Ik loop naar de deur en bel aan.

Na wat een eeuwigheid duurt gaat de deur open.

"Jeetje, wat een haast."zegt Jolien die de deur opent. Opeens kijkt ze verbaasd.

"W-wat doe jij hier?"vraagt ze met grote ogen. Dan komt een jongen naast haar staan.

"Wie is het schat?"zegt hij. Oh wacht het is Zac. Ik wist niet dat die twee samen waren. Ok dan.

"J-Johan."zegt ze nog steeds verbaasd. En Zac zijn mond valt open.

"Wat wat wil je van ons?"vraagt hij als hij Jolien naar achter trekt.

"Waar is Ever?"zeg ik koud en vastberaden.

Jolien kijkt me over de schouder van Zac aan met grote ogen. Dan duwt ze Zac aan de kant en komt recht voor me staan.

"Ze is weg. Je hebt haar weggejaagd. Wat wil je bereiken?!"spuwt ze uit.

"Zeg me verdomme waar ze is!"roep ik.

"Waarom zou ik! Ga je haar leven nog meer verpesten?"sist ze terug.

"Omdat ik verdomme van haar hou!"als ik dat zeg valt Jolien haar mond open en Zac knijpt zich zelf in de arm.

"Je wat?"vraagt Jolien als ze uit haar trance is.

"Zeg me please waar ze is. Ik wil haar zien. Ik kan niet leven zonder haar. Please Jolien."smeek ik.

Tot mijn verbazing knikt ze. Mijn hart maakt een sprongetje. Ik ga haar adress krijgen. Oke blijf kalm. Ze haalt haar gsm uit en geeft me het adress.

"I-is ze in Amerika!?"zeg ik met wijde ogen als ik naar het adress kijk.

"Ik weet het, ver heh?"zegt ze met droevig.

"Heb ik haar echt zo veel gekwetst?"

Vraag ik haar. Ik voel me een stomme oen. Ik kan mezelf wel door de keel snijden. Jolien ziet mijn gezichte vallen van spijt.

"Johan ze vindt je ook leuk."zegt ze. Ik kijkt verbaasd op.

"Echt? Ookal heb ik het leven voor haar hel gemaakt?"vraag ik hoopvol.

"Z-ze hield van je voor alles al. En ik denk dat ze het nooit aan de kant heeft kunnen duwen. Ze was smoorverliefd Johan."

"Zou ze me nu vergeven?"er laait hoop in me op. Ik kijk haar nerveus aan.

"Ik denk het wel."zegt ze. Met dat groeit alle hoop. Ik kan nu wel een gat in de lucht springen. Ik denk niet na en geef Jolien een knuffel. Wat Zac niet echt leuk vindt denk ik want hij gromt een beetje.

"Sorry, Zac"zeg ik met een grijns.

"Kom op Johan en haal haar terug!"roept Jolien blij. Ik lach en knik.

Dan loop ik naar mijn motor en rij naar huis.

Thuis, storm ik binnen en ga zo snel mogelijk naar mijn kamer om een paar kleren te nemen en ook mijn passpoort. Beneden schrijf ik een papier naar mijn ouders. Ookal weet ik dat ze niet eens gaan merken dat ik weg ben. Ik schrijf het toch. Daarna ben ik de deur uit. Ik ga dit echt doen. Ever ik hoop dat je me vergeeft.

In het vliegveld, ga ik bijna dood van de zenuwen. Wat ze met me doet is gewoon te gek. Ik ga door de controle en chek ik.

"Als u iets wilt kan u mij roepen."zegt een meisje als ik in de vliegtuig zit. Ze heeft een te korte pak aan en probeert sexy te doen. Slet.

"Ik heb geen behoefte voor iets."zeg ik koud terug. Haar gezicht valt en ze stapt weg. Naar een andere jongen. Ik zei toch slet.

"We zijn aangekomen in Amerika. Kunnen wij u vragen om uw gordel aan te doen en alles te sluiten. Bedankt voir de medewerking."zegt een mannenstem. Ik klik mijn gordel toe.

We landen. Ouh mijn oor.

We staan eindelijk stil. Ik sta zo snel mogelijk op en loop de vliegtuig uit.

Ik kijk om me heen. Er staan overal mensen. God! Is er nergens een taxi!? Ik zie er een, ik stap er naar toe maar voor mij stapt ee  oude dame in. Damn. Pfff. Ik open mijn gsm en bel een taxi.

Als er een taxi is aangekomen, stap ik in en geef het adress.

-------------

Hey, lieve lezer!

Wil je weer

liken

reageren

en miss ook volgen?

en vergeet niet mijn nieuw verhaal 'My Secret' te lezen!

love you guys!

bye bye^^

☆★☆★

♡♥♡♥

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu