heeeeeyyyyyy! Weer een update! door jullie leuke comments! Dat maakt me altijd blij!
Nu belangerijk! lees please!
Dus ik heb weer een nieuwe verhaal en de naam is The leader of the godly three and Me
hier al een klein deeltje:
Alles liep op zijn gangetje...
Maar toen op die dag hoorde ik een schot, zag een lijk en 3 paar schoenen.
Dat veranderde compleet mijn leven.
My Secret
Het gaat weer even goed zijn als al de andere boeken! Maar eerst ga ik Bad love afwerken en dan begin ik er aan. ^_^
Nu mogen jullie genieten van deze Chappie!
---------------------------------------
P.o.v Johan
Ik heb verloren! Van Ever! Dat meen je niet! Ze is een meisje en meisjes zijn niet goed in moterracen! Gelukkig weet niemand dat ik het was. Maar ze was goed echt waar te goed. Ik weet niet van waar ze haar moter vandaan heeft of wat er allemaal in zit maar het was een duure merk. Ze zag er zo zelfzeker uit en dat staat haar mega goed! Wacht wat?! Wat gaat er door mijn hoofd!? Ik val nooit voor een meisje, zij vallen allemaal voor mij en ik dump ze! Dat is het! Punt! Ik veeg al mijn gedachten weg en sla de tafel voor me in 2. Hoe hoe heb ik kunnen verliezen!! Ik ga morgen waarschijnlijk allemaal boetens krijgen want ik heb door alle rode lichten in de stad gereden. Pffff fijn. Maar ja dat is niet mijn grootste probleem ik ga Ever nog terug pakken voor haar streek. Ik moet me daarop concentreren. Ik trek mijn pak uit en gooi het bovenop mijn help en moter, dan loop ik naar de game room om wat stress te verliezen. En na een paar spelletjes loop ik naar de bokskamer en uit mijn agressie af op de boksbal. Ik stop als ik mijn gsm hoor rinkelen. Voor ik opneem veeg ik mijn zweet af. Zonder te kijken wie het is zeg ik Hallo.
"Heeeey sweety!" hoor ik Charlotte zeggen met een luid bitchstem.
"Wat is er charlotte? Ik was net aan het boksen."zeg ik geirriteerd "Awh liefje wees nier boos! Neem alvast maar een douche want we gaan naar het pretpark! Alleen jij en ik. En dan kunnen we misschien een leuke avondje doorbrengen." zegt ze.
"Aah Charlotte, Ik weet het niet."zeg ik terug terwijl ik mijn nek krab.
"Neeen Johan! Please! We gaan zo veel plezier hebben!" zegt ze nep gekwetst. Ik zeg dan maar ok en zeg dat ik haar wel om 16 uur ophaal. Dan hang ik op en loop naar de douche. Na het douchen trek ik een jeans aan en een zwarte t-shirt aan.Voor een jack is het warm dus ik doe er geen aan. Na alles loop ik naar mij auto en rij naar Charlotte.
P.o.v Ever
Oh yeah ik heb gewonnen. Ik rij doir heel de stad door met mijn moter. Heerlijk de wind in mijn gezicht en haren. Ik doe dit niet altijd maar ik ga uitzoeken tegen wie ik heb geraced. Maar ik ga er niet veel aan doen vandaag. Als ik stop om te tanken krijg ik een sms'je. Van Luca.
Hey baby!
Ok een paar dingen zijn veranderd
ik haal je op om 16 uur en dan gan we naar ergens. En Jolien en Zac gaan ook mee.
xxx CU
Als ik het sms lees kijk ook naar hoe laat het is. 15:15. Snel tank ik en dan rij ik naar huis. Daar staat de auto van Jolien. Als ik de deur achter me dichtsmijt dan hoor ik een deur opengaa.
"Ever als jij het bent kom dan naar boven!"hoor ik Jolien roepen.
"Ik kom er zo aan!"geef ik terug antwoord. Snel doe ik mijn pak uit en smijtvhet in de garage op mijn moter. Ik vlieg naar boven en smijt de deur van mijn kamer open.
JE LEEST
Bad love [ON HOLD]
RomanceEver (16) wordt een beetje verliefd op de bad Boy (Johan ook 16) van de school. Ze doet er alles aan om met hem te kunnen praten maar hij lijkt haar niet te zien staan volgens Ever. Wat gaat er gebeuren als ze samen opgesloten geraken in een winkelc...