Part 22

410 28 11
                                    

Wat vooraf ging in Bad Love:

Thuis aangekomen stap ik als eerste uit de auto en sla de deur dicht. Ik loop naar de deur. Chris komt naast me staan en opent de deur. Ik kijk hem moe aan. Als we de trappen op gaan geeuw ik een paar keer. Boven aan gekomen kijk ik om en kijk Johan recht in de ogen. Dit wordt een lange nacht...

Pov. Ever

Chris opent de deur en stapt naar binnen, achter hem volg ik en achter mij volgt Johan. Ik trek heel hard aan Chris zijn arm en sleur hem mee naar zijn kamer.

"Chris, gaat Johan hier slapen of hoe zit dat?"vraag ik hem, i,weet niet waarom maar een beetje hoop ik dat hij blijft. Wow wacht neen ik mag dat niet denken. Ever stop. Consentreer je. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Chris, wachtened op zijn antwoord.

Hij grijnst, "Ga het hem zelf gaan vragen." En hij knipoogt.

Ik kijk hem vragend aan en dan schiet het me binnen dat hij weet dat ik Johan niet zeggen dat hij weg moet.

"Chris-"

"Neen Evie, ik weet dat je hier," hij tikt op mijn voorhoofd "wil dat hij blijft. En mij kan het niet schelen zolang hij niets ergs doet is hij welkom." Waarom klinkt hij net als mijn moeder. Chris... soms denk ik dat hij stilletjes gay begint te worden. (A/n: niets tegen gays! ;))

Ik zucht en loop de kamer stampend uit. Je weet wel wanneer kleine kindjes dat doen als ze van hun mama niet krijgen wat ze willen. Zo dus.

Misschien moet ik eerst iets gaan eten want ik heb echt honger. Ik loop naar de keuken, neem een glas en wanneer ik me omdraai laat ik het glas vallen en sla een gil.

"Chris! Johan!"

Recht voor me staat een meisje met bruin lang haar en groene ogen. En tot mijn verbazing heeft ze een pan vast.

Dan stormen Chris en Johan binnen. Johan kijkt het meisje fronsend aan. En Chris slaat een zucht.

"Evie, man ik dacht dat er iets ergs wag gebeurt." Als Chris dat zegt kijken Johan en ik hem vragend aan. Ligt het aan mij of ziet Chris het meisje niet staan? Misschien moeten we hem eens naat een oogdocter ofzo menemen. Oh arme Chrisie ik hoop dat het niets ernstigs is.

"Chris, zie je het meisje niet?" Vraagt Johan naar het meisje wijzend. Ik draai me om van Chris en kijk het meisje aan. Ze zegt niets en staat daar maar. Te verbaasd om iets te zeggen.

Dan begint Chris te spreken: "Mensen, dat is Nora. Mijn ehm vriendin als ze dat wilt natuurlijk." Ik draai mijn hoofd vliegensvlug om naar Chris die nu rood wordt. Oooohh hij bloost. En hij glimlacht naar het meisje,Nora. Ik draai me weer om naar Nora en zie dat zij ook bloost. Aaawweee... Ik denk dat ik ze even alleen moet laten... oké actie maar eerst iets nemen om te eten wat anders ga ik dood gaan. Ik pak een gemaakte broodje uit de bord die naast de pan van Nora ligt, knipoog naar haar en stap naar Johan toe.

Ik grijp zijn arm vast en trek hem mee naar de woonkamer. En voor we weg zijn en ik de deur achter me dicht trek, zie ik Chris zijn achterhoofd krabben. Haha hij is beschaamd.

Ik ga met een zucht zitten in de zetel en open de tv. Johan kijkt me vragend aan. Ik kijk op naar hem met een glimlach.

"Ze hebben wat tijd nodig want Chris heeft net iets gedaan wat zijn leven zal veranderen."

"Huh?" Ik zou mezelf nu een facepalm willen geven, echt waar jongens zijn soms zo stom.

"Hhhh Johan, hij heeft gezegd tegen haar dat hij verliefd is op haar. Iets wat jij nooit zal begrijpen."oh shit! Ik wil mijn hand voor mijn mond slaan. Holly shit! Wat zeg ik nu. Johan zijn gezicht valt. Hij knikt even en loopt dan de woonkamer uit. Wat heb ik gedaan... wacht.. sinds wanneer kan het mij schelen over zijn gevoelens. Ever stop met aan hem te denken!

Is er dan echt niets op tv!? Gggrrr ik ga echt gek worden. Pfff. Hoe laat zal het nu al zijn? Ik kijk op mijn pols en whutttt! Is het al zo laat?! Omg ik heb morgen school! Ik vlieg uit de zetel en loop naar mijn slaapkamer.

Als ik de deur opengooi en naar binnne ga, grijp ik mijn pyjama's en loop naar de badkamer. Nadat ik me heb aangekleed en mijn tanden heb gepoetst, wandel ik terug. Ik zet het licht aan. En mijn mond zakt open.

"Johan!?" Opeens springt Johan uit zijn, neen wacht, MIJN bed.

"Wat?! Heb ik iets mis gedaan? Aaaaauu!"

Hij stoot zijn voet eregens  tegen en begint te kreunen. Ik vergeet even dat ik eigenlijk boos moet zijn en schiet in de lach.

Net toen ik een beetje gekalmeerd was kijkt Johan op met een gezicht zo rood als een tomaat en daarom schiet ik weer in de lach. Hij staat met een grijns op en komt naar me toe.

"Wat is er zo grapping Kunis?"

Ik kijk hem nu ook met een grijns aan. Jah ik weet het ik ben kunnen stoppen met lachen omdat ik buikpijn kreeg door het lachen.

"Je gezicht."

"Oh je vindt mijn gezicht grappig?" Hij staat nu echt dichtbij. En ik voel dat mijn gezicht warm wordt.

"Ja."

Hij grijpt mijn armen vast en duwt me tegen de muur aan.  Hij pint mijn armen boven mijn hoofd. En ik zie nu pas dat hij geen bovenlijf aan heeft.

"Oké dan maar ik hoop dat je mijn lippen niet grappig vindt maar lekker." Oh god neen. Hij gaat niet. 

---------------

cliffhanger!!!! Ik ben gemeen ik weet het! muhuhahahaha...

Oké dus ik wou jullie gewoon een spannende stuk geven want ik ga naar PARIJS!! woehoew!

Bye bye! See You guys!

LIKE ♥

COMMENT ♥

FOLLOW ♥

Lovies!

XXXXX

Peace out!

☆★☆★

♡♥♡♥

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu