Part 16

478 25 3
                                    

POV. Johan

Er zijn zo veel dingen aan mijn hoofd dat ik geen idee meer heb van wat ik hier doe. Ik zit hier maar alleen op het bankje in de park. Alles, echt alles is me te veel geworden. Ik moet nu alles op een reitje zetten.

1) Ik ga die stomme trut (Charlotte) een lesje leren.

---> waarom? Omdat ze met die ene Luca in bed heeft gezeten? Neen, ik weet het niet. Dat antwoord is ingewikkeld.

2) Ik ga naar huis om te slapen.

3) Ik ga zoeken waar Ever is en wat ze doet.

---> Holly shit wat zeg ik nu?

Waarom? Geen flauw idee. Ik voel me de laatste tijd niet op mijn plaats.

4) Ik ga met mijn ouders praten en een baantje zoeken.

Oké dat laatste is raar, misschien laat ik dat best gewoon weg vallen. Ik moet Jake bellen.

<<Jo Bro. Hoe gaat ie!>>

<<Niet zo goed gast.>>

<<Charlotte?>>

<<Yepp. Ze gaat boeten.>>

<<Ik weet wel wat bro.>>

<<Wat?>>

<<Het gaat dus zo....>>

Wat Jake me heeft aangeraden bevalt me. Het gaat Charlotte leren. Nu stap 2? Zeker ik ben zo moe.

Als ik binnen stap roep ik: "Ben thuis!" Ook al ga ik geen warme knuffel krijgen van mijn ouders. Zie waarom ik Badboy ben. Ik moet mijn verdriet verwerken. Ik wil dat mensen mijn aanwezigheid voelen en niet zo als mijn ouders. Ik ben ook Badboy omdat ik de aandacht zoek van mijn ouders. De meeste mensen denken kijk die nou hij denkt dat hij iets is. Maar mijn beste vrienden weten mijn situatie. Oké, ik ben rijk. Maar geld brengt ook geen geluk. Ik vraag me soms af hoe het zou geweest zijn moest ik in een arme of normale familie geleefd hebben. De meisjes vind ik leuk ze geven me meer aandacht dan iedereen. Ze vallen voor me en doen aardig. Ik gebruik ze. Ik weet dat dat slecht is en droevig maar ik zeg ze ook niet dat ze verliefd moeten worden.

Ondertussen lig ik in mijn bed, ik heb ook een bad genomen. Morgen voer ik stap 3 uit. Ik ga uitzoeken hoe het zit met Ever. Zou ik haar echt gekwetst hebben? Was het zo erg?

Ik word wakker en besef dat ik gisteren piekerend in slaap ben gevallen. Ik heb geen zin om uit bed te gaan. Dus ik pieker maar wat verder. Was het zo erg? Ik zag haar gezicht. Het laatst was ze aan het huilen en het laatst wanneer ze lachte naar mij was niet een see, echte glimlach. Wat heb ik haar aangedaan. Johan gozer besef eens dat je voor haar aan het vallen bent. Zegt een stem in mijn hoofd. Neen ik ben en. Kan niet verliefd zijn op Ever. Ze wil me waarschijnlijk niet eens meer zien. Gozer je bent verliefd op haar. Remember je droom....

Ik vlieg uit bed en ga onder het koude water gaan staan om af te koelen.

Ik kan niet verliefd zijn. Niet weer....

POV. Ever

Ik word wakker door het alarm. Pfff. Ik haat dat ding. Met moeite sta ik op uit be den loop naar de badkamer. Terwijl ik het water laat lopen denk ik aan gisteren. Het was echt een leuke avond. Ik heb super mensen lezen kennen, en ja dit ook nog ik heb Jake ingemaakt en ik ga de jongens les geven voor wat mer charmes tijdens het gamen. En ik heb Liese beter leren kennen, ze is zo lief en vriendelijk. Ze houdt ook van gamen! Fantastisch meid!

Als ik de trap afloop heb ik een knal rode broek aan met een grijze oversized trui en mijn laarsjes. Chris is al weg, hij zei gisteren dat hij een afspreek had. Maar met wie zei hij niet. Ik neem een kom, cornflakes, melk en zet ze op tafel.

Na mijn ontbijt, loop ik de deur uit met mijn jas en rugzak. Jeeeej school. Dat is dus ironisch bedoelt. Maar aan de andere kant heb ik ook zenuwen want het is een nieuwe school en ik ga nieuwe mensen leren kennen.

Ik probeer te herinneren welke weg Abby had gezegd dat ik moest nemen. Pffffff. Verdwaalt ben ik op dit moment.

Floep.

Ik krijg een sms. Van Abby.

<hey! Weet je nog welke weg?>

<neen>

<ok dan. Het is dus eerst links dan 100 meter stappen.....>

<thx!>

<kom maar snel!>

Ik wandel de school in en zoek het leerlingensecretariaat. Als ik het gevonden heb door een paar borden en door het te vragen. Klop ik zacht op de deur.

"Kom!" Hoor ik een vrouwenstem zeggen.

"Ah! Ben jij Ever!?" Vraagt ze al direct voor ik hey of hoi kan zegge. Ik knik alleen maar als antwoord.

"Ok je sleutel, je kastjes nummer is 659 en hier is je lessenrooster." Ik neem ze aan en draai me met een dank u om.

Aan mijn kastje prop ik alles wat ik nodig heb in mijn tas. Dan voel ik 2 handen voor mijn ogen.

"Rarara wie ben ik?"zegt een meisjesstem. Abby.

"Abby!"zeg ik met een grijns. Dan laat ze me los en ik draai me om zodat ik haar kan begroeten.

"Aaah! We hebben alleen Chemie en Wiskunde samen! Dat is niet eerlijk!" Roept Abby als ze ons lessenrooster vergelijkt.

"Echt! Oh neen! Ik wil niet naast mensen zitten die ik niet ken!"zeg ik een gezicht vol ongeloof en trekkend.

"Echt waar, ik lieg niet en maak je niet druk om mensen die je niet kent. Wacht zelfs even, ik zal je eens vertellen naast wie je zeker niet moet zitten en op wiens plaats je ook zeker niet moet zitten." Zegt ze en ik nik als antwoord dat ze verder moet doen.

"Dus zie je dat groep meisjes. Onthoud hun gezichten en zit niet eens in de buurt van ze want ze lusten je rauw." Zegt ze eerst naar een groep meisjes wijzend. Ze dragen allemaal dure merk kleding en dragen van die handtassen die ik zelf nooit zou kopen. Ik bekijk ze goed en knik.

"Dan," gaat ze verder, "hebben we die groep jongens, ze zijn met veel. Wij noemen ze de Jocks en da players dan hebben we ook de groep van de badboys. Maar die zijn makkelijk te herkennen. En de leiders van al deze 3 de groepen. Blijf bij ze weg. Alice, Nick en Blake." Ze toont me foto's van op haar gsm. Wow. Wat een school.

POV. Johan

Vandaag zou ik stap 3 uitvoeren: Ever zoeken. Maar dat laat ik nog even aan de kant liggen. Ik ga mijn plan voor Charlotte uitvoeren. Ik bel Jake op.

<Gozer vanavond doen we het.>

<ok bro. Ik en nog een paar zullen het doen. Stuur ons het adres door .>

<ke gast.>

En dan hang ik op en stuur het adres door . Dan ga ik er heen en maak het daar klaar.

POV. Charlotte

Luca en ik hadden hier afgesproken. Het is al donker maar dat kan me niets schelen. In de verte tot waar mijn zicht rijkt in het donker zie ik Luca komen.

"Hey Schattie!" Zeg ik en geef hem een zoen.

"Sup babe?" Zegt hij terug. Hij pakt mijn hand vast en we beginnen te wandelen. Dan opeens worden we omringd door mensen in het zwart gekleed. Alles gebeurt in een paar seconden. Ik begin te gillen als ze Luca vastpakken en hem een stomp in zijn maag geven. Iemand met een leren handschoenen pakt me vast bij m'n haar en keel. Ik spartel tegen maar hij trekt zo hard aan mijn haar dat ik me niet beweeg. Dan wordt er iets tegen mijn mond en neus gehouden. Witte watjes. Shit! Maar voor ik iets kan doen wordt alles zwart voor m'n ogen en het laatste wat ik zag was dat De bewusteloze Luca opgetild werd.

------------

haay wattpadpeople! enen!? Spannend he!?

Ik ben te hyper denk ik! Maar ik heb wel lekker lang geschreven!

follow

Add

Like

lovies! peace out!

☆★☆★

♡♥♡♥

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu