Part 17

444 23 3
                                    

Pov. Ever

De bel gaat en ik loop naar mijn eerste les Engels.

Als ik de klaslokaal betreedt is het al helemaal vol en de leerkracht bekijkt me even en zegt: "Are you Ever?"

"Yes sir."antwoord ik samen met een knikje.

"Oké klas stil. Ever stel je voor." Zegt mnr, ik kijk even op mijn papier, Jonsens.

"Hey, uh, ik ben Ever en ik ben 16."zeg ik kort. De klas kijkt me aan. Hebben ze nog nooit een nieuweling gezien? Gosh!

"Go and sit noxt to Brand." Ik kijk rond en zie Brand zijn hand omhoog steken. Brand heeft bruin haar en grote blauwe ogen.

"Hey Ever, ik ben Brand."zegt hij fluisterend.

"Hoi Brand."zeg ik terug.

Na 3 lesuren ben ik al moe. Nu eindelijk pauze. Ik loop naar mijn kastje en haal mijn spullen eruit die ik nodig heb voor de andere lesuren die ik straks heb. Dan loop ik naar buiten, gewoon om wat frisse lucht in te ademen.

"Boe!"gilt opeens iemand. ik schrik me  bijna dood.

"Aaaaaahhh"roep ik.

"Haha!"ik draai me boos om.

"Abby!"gil ik boos.

"Jij stoute meid!"zeg ik met een nep leerkrachtenstem. Dan begint ze nog harder te lachen, ik kan me niet inhouden en begin ook te lachen.

"Hey cutie."zegt da iemand die Abby een kus op de mond geeft. Alles wat ik kan zien in zijn rug.

"Hoi baby. Heb je Ever al ontmoet? Ze zat de 1ste 2 lesuren met jouw in de les."zegt ze hyper en vrolijk. De jongen draait zich om. Oh het is Brand!

"Kennen jullie elkaar!"vraag ik net als een stommerik. Ik kan mezelf wel in de gezicht slaan. Ze kusten elkaar net!

"Eh Evie we zijn een stel." Zegt Abby fronsend.

"Evie! Dat is een nice bijnaam!"schreeuwt Brand met een brede grijns. Ik schud lachend mijn hoofd. Wat voor gekke vrienden heb ik gemaakt.

"Ik denk dat ik gekke personen aantrek."zeg ik grappend. Abby en Brand kijken elkaar aan en ze knikken dan. Ze draaien hun hoofd en ze kijken me beledigd aan.

"Pahaha!"lach ik. "Jullie passen echt goed bij elkaar!" Dan verschijnt op elk van beide hun gezicht een glimlach. Brand slaat als een natuurlijk reflex zijn arm om Abby.

"Aaaawwweeee!"roep ik en Abby lacht.

"Baby we gaan vanavond op een date."zegt Brand.

"Jeeej!"gilt Abby en een  paar meisjes kijken haar jaloers aan, maar ze negeert ze totaal. Sommige kijken mij ook al de hele dag aan met een dodelijke blik. Brrrr. Ik krijg een trilling. Gedeeltelijk omdat de wind kouw waait en omdat ik een gevoel krijg dat niet echt prettig is.

"Aaah, nu moet ik alleen naar huis!"zeg ik mijn bostkas grijpend.

"Je redt het wel Evie."zeggen Abby en Brand gelijk. Ik zucht omdat het waar is.

De dag gaag snel voorbij. De leerkrachten stellen stomme vragen en wij antwoorden. Tijdens de les wiskunde hebben Abby en ik elkaar zitten sms'en terwijl we naast elkaar zaten. Ik weet het we zijn badasses.

Na school loop ik snel naar m'n kast en Abby staat te wachten. Huh?

"Hey Evie ga je het alleen wel redden? Anders zeg ik tegen Brand dzt we een andere keer kunnen gaan."zegt ze bezorgd.

"Neen! Zeker niet! Ik red het wel! Je moet geen zorgen maken! Ga maar leuk op date!"zeg ik en ze geeft me een knuffel.

"Dankje!"zegt ze en gaat naar Brand die op haar staat te wachten. Hij zwaait naar me en ik zwaai terug.

Ik stap door een verlaten straat. De zon hangt al laag. Ik hoor mijn voetstappen tikken. Tik, tik, tik. Eigenlijk als ik eerlijk mag zijn ben ik best bang. Iedereen zou bang zijn toch? Zo alleen op straat en zeker als het donker begint te worden. Ik voel een paar ogen in mijnrug branden. Ik stap gewoon verder. Ik moet me gee n zorgen maken. Er rijden toch veel auto's. Ik draai me toch even om en zie niets. Ik kijk gewoon veel te veel films. Maar het is wel eng als je het gevoel hebt dat iemand je volgt. Maar oké er staat niemand daar of niemand stalkt me. Dus stap ik rustig verder. Ik kijk naar de zon die stilletjes onder gaat. Zo laat dat het al is! Al het zo snel donker blijft worden kom ik mas thuis als het pikdonker is. Dus besluit ik om wag sneller te stappen. Dan opeens gaat m'n gsm af. Poef! Ik schrok wat!

<<Hey!>>

<<Heey Evie, waar ben je?>>

<<Ik ben onderweg Chris. Maak je geen zorgen om mij.>>

<<Wees snel want het is al bijna donker. Het is hier Amerika. Alles kan je overkomen.>>

<<Chris! Maak me anders nog bang ook!>>

<<Sorry! Ik wil alleen dat je niets overkomt!>>

<<Ben bijna thuis, oké. Dat is niet nodig.>>

<<.....>>

<<Evie?>>

<<WatAaaaaaaaaaaaaaaaa!>>

<<Ev...>>

Is alles wat ik nog hoor. Iemand grijpt mijn pols vast en mijn gsm valt uit mijn handen. Ik hoor Chris schreeuwen maar versta er niets van. Ik probeer mijn arm los te krijgen.

"Dat heeft geen zin slet!"zegt hij met een hese stem.

"Laat me los!"gil ik. Hij draait dan mijn pols om en ik kreun door de pijn. Ik piep. Hij is veel te sterk.

"Alsublieft!"piep ik.

Hij brengt zijn mond bij mijn oor en fluisterd met een warme adem: "Je gaat toch niets nieuws doen. Het is iets wat je al meerdere keren hebt gedaan met jongens." Waaat!? Noemt hij me een hoer!

"Laat me gaan! Ik ben geen hoer!"gil ik. Waarom passeert er niemand! De man grijpt me van m'n middel en trekt me naar zich toe. Dit is mijn einde denk ik. Ik ga verkracht worden.

-----------

Spannend! aaaahh Ik heb zelf ook zenuwen! Haha! :)

Maar anyways! laat me weten wat je er van vindt Lieve Lezers!

Add

Follow!

Like!

lovies from me!

peace out!!!

☆★☆★

♡♥♡♥

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu