Oh part 10 ohlala hier gaat er niet veel gebeuren maar er zit een clifhanger bij! Maar alleen in het begin daarna lees je gewoon verder.
Haat me niet :p
xx veel leesplezier!
------------------
p.o.v Ever
Als Jolien ziet dat ik nogal afwezig bij haar lokker op haar sta te wachten klapt ze voor mijn gezicht.
"Eo!! Luister je wel?"
"Huh.... wat doe ik wel?" ze zucht "Luistren Evie Luisteren.... Dus ik zal dan wel opnieuw beginnen. Vandaag zijn Zac en ik een maand samen. Eigelijk heeft hij me een maand geleden gekust op de beachparty." Dan dwaalt ze weg aan de gedachten.
Als we aan een cafetje zitten zie ik Zac in de verte. En hij is niet alleen. Er loopt een meisje met hem mee... Ik probeer de aandacht van Jolien bij mij te houden zodat ze Zac en het meisje niet ziet.
"Weet je Zac zou ook komen maar hij moest naar huis om naar zijn zieke moeder te kijken." jaja denk ik. de klootzak. Zac ziet ons want ik zie hem kijken en hij zwaait en doet zijn wijsvinger voor zijn mond om te gebaren dat ik moet zwijgen. WHAT THE F*uck!!! Die gast is daar met een andere meisje ons kant aan het opkomen en zegt dat ik moet zwijgen?! Ik sta op. Maar ga terug gaan zitten. Wat moet ik doen? Als Jolien, Zac zo ziet dan... maar als ze er later achter komt en weet dat ik het wist..... Oh my gosh help!!!!
Zac is nu op een paar meter afstand van ons. Het is nu of nooit.
"Jolien.. eh Zac ehm is daar." Opeens kijkt ze op met een glimlach. Ze ziet hem en springt van haar stoel af. En rent op hem en het meisje af.
Ik wacht op de klap in Zac zijn gezicht, op de tranen van Jolien en op het meisje dat niet weet wat er gebeurt.
Maar geen va al deze gebeurt.....
p.o.v Johan
Deze plan gaat zo lukken. Charlotte gaat het grootste werk doen zeg maar. Mike en Jake gaan het hele school verzamelen. Ik lach al aan de gedachten. Alles moet en gaat perfect zijn.
Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik neem een douche en poets mijn tanden. Als ik terug loop naar mijn kamer zie ik dat Charlotte nog slaapt. Ja we hebben seks gehad. Zij is NU eenmaal de slet van de school. Ze kan nu alleen met mij sex hebben want we zijn een "stel" . Ze zou het niet durven uitmaken omdat ik de Badboy ben en weet je iedereen weet waarom we samen zijn voor de populariteit. We hebben geen gevoelens. Dus gewoon een 'stel voor seks' da is alles, geen gevoelens geen liefde. Alhoewel ik denk dat Charlotte wel verliefd is op mij maar ja iedereen heeft een crush op mij. Ik ben sexgod.
Nadat ik me heb terug gelegd in bed wordt Charlotte wakker.
"Mmhhh babe wat voel jij goed." Zegt ze met haar ochtendstem. Niet dat het indruk heeft op mij want het is niet sexy bij haar. Ik heb nog nooit een meisje gekend vanwaar de ochtendstem sexy is. En geloof me ik heb veel meisjes gehad.
"Ik weet het." Zeg ik terug met een grijns. Ze geeft me een speelse klop.
"Ego alarm!" Ik lach. Charlotte is niet altijd een bitch. Als ze me wilt slaan met een kussen rinkelt mijn gsm.
Ik zeg stop tegen Charlotte en neem op. Het is Jake.
"Dude, ik sta hier nu in het winkelcentrum en Ever is hier. Ik zeg het niet zomaar want ze ziet et hot uit ze heeft net een challenge gedaan en gewonnen." Zegt hij. Ik frons.
"Wat voor challenge?" Terwijl duw ik Charlotte, die probeert te zoenen, van me af.
"Een....." Klik. Mijn gsm valt uit. SHIT! Mijn batterij!
"Wat is er babe?" Vraagt Charlotte. Ze probeert sexy te zijn maar.... Neen het lukt niet.
"Ik moet gaan. Er ligt eten in de microgolf en kleed je aan." Ik draai me al om en loop de deur al uit voor ik haar tegenspraak kan horen. Ik ben de huis uit voor Charlotte me achterna is. Ik haal snel mijn andere gsm uit en ben Jake.
"Dude wat is er net...." Probeert hij te vragen maar ik spreek hem tegen.
"Jake vertel nou wat voor challenge!"
"Ok ok rustig aan maat. Een race op de motor. Drift race"
"what the...." Ik vloek binnensmonds.
"Ik kom er aan." Snel doe ik mijn gsm uit en ga naar mijn gsm.
Alsof ze gaat winnen tegen mij! Ik zit al op mijn motor en rij naar het winkelcentrum.
P.o.v. Ever
(An: dum dum Jolien slaat Zac niet, Jolien huilt niet. Wat gaat er gebeuren.)
Niet van al deze gebeurt! Jolien geeft Zac een kus en een knuffel. Daar nog is op geeft ze het meisje ook 3 kussen en een knuffel. omg! Ik sta vlug op en loop hun kant op, in de hoop ze mij wat willen vertellen.
"Evie! Kijk Zac is er!" ik kijk haar stom verbaasd aan. Ze ziet dat ik iets niet snapt en haar frank valt nadat ze ziet dat ik even naar het meisje kijk.
"Ah wat stom van me Ever dit is Ella het nichtje van Zac en Ella dit is Ever mijn bete vreindin." ze lacht breed.
"Aangenaam Ella."zeg ik met een korte knik. Ik mag haar nu al niet.
"Ever! Ever! Ever!" gilt iedereen als ik aan de finish kom. Ik heb de drift race gewonnen! yeah!
"wwwooohhhooowww!" gil ik. en opeens valt iedereen stil door een luide motor geluid aan de ingang. Ik draai me om er zit een jongen op zijn motor. Wat me niet bvalt is hoe hij zit op zijn motor. Te zelfzeker, een grote ego. Nouw dan heeft hij nog nooit tegen mij geraced. Ik loop naar hem toe.
"Wat wil je?" vraag ik luid zodat iedereen het hoort.
"Nouw als je zo blind bent dan zeg ik maar wat ik wil een race." zegt hij met een lach die de haartjes op heel mijn lichaam doet rechtstaan en iedereen roept van "ooooohhh" en "aaah" . Ik kan zijn stem niet herkennen want hij heeft waarschijnlijk een stemvervormer. Dat doen de meeste soms want als je in een club zit mag je hier niet aan meedoen en wordt je er uit gegooid. Dus....
"Nouw ik zou niet zo zeker zijn van mezelf stomkop want ik ga en zal deze race ook winnen want ik ben de driftrace queen" zeg ik met een geamuzeerde lachje. Iedereen roept weet van "ooooh" en "aaah". Hij wil nog iets zeggen maqr daar is het te laat voor.
"lets start the race!"gilt een meisje. Ik lach.
"Yeah lets do this!" zeg ik.
Ik ga op mijn motor zitten en hij komt er naast met zijn eigen motor .
"Ready! Set! Go! " En we zijn weg.
Ik heb een meter voorsprong. Ik consentreer me op het driften en niet op de fans. Als je valt verlies je. Nog een paar bochten. De laatste zijn moeilijk. En hij nadert. Consentreer je. alleen de baan en jij. Niemand anders. We zijn nu nek aan nek. Ik hoor de spreker door de microfoon "Dit wordt adem inhouden voor ons allen!" zeggen. Hij gaat een beetje sneller maar ik laat hem hij zal de bocht nooit kunnen halen met die snelheid. Hij beseft het ook en remt een beetje af maar op de slechte tijd. De tijd waar je eigenlijk moet gas geven. Ik ga weer aan kop. Niet snel komt hij ook. De laatste bocht denk ik. Hierna win ik. Op de een of andere manier slip ik! waaaaattt!? Een plasje water? kom op!? Ik probeer mijn motor recht te krijgen. Neeee......JAAAAAAAAAAAAA het is gelukt! Maar ondertussen is mijn tegenstander net naast mij en ik voel hem gewoon grijnzen. Alsof hij wist van de plas! Die valsspeler! Ok Ever goed je bent niet gevallen, maar concentreer je op de laatste bocht! Ik geef gas omdat ik dit al vaker heb gedaan weet ik percies op welke snelheid ik het kan halen. Alles verdwijnt om me heen. Het is nu de bocht, ik en mij tegenstander. Ik geef nog een beetje gas en....ja ik draai ja ik draai
JAAAAAAA!!!!!!! GEWONNEN!! WEERAL!!! YEAHHHH! I AM THE QUEEN!!!
------------
Jeeeeeeejjjj weer een update! jeeeeej hoera! met dank aan iedereen!
like!
comment!
love ME!!!!!!!
BB
PEACE OUT!
JE LEEST
Bad love [ON HOLD]
RomanceEver (16) wordt een beetje verliefd op de bad Boy (Johan ook 16) van de school. Ze doet er alles aan om met hem te kunnen praten maar hij lijkt haar niet te zien staan volgens Ever. Wat gaat er gebeuren als ze samen opgesloten geraken in een winkelc...