Part 4

703 35 0
                                    

Ik hoorde een gesnik toen ik bij kwam. Waar was ik?

"Waar ben ik?"mompelde ik uit. Alles deed even pijn maar toen kon ik mijn ogen open doen en recht gaan zitten.

"Oh Ever je bent wakker!"gilde Jolien uit (ik denk dat ze wel kon gaan springen van vreugde)

Zac?, kwam voor mij staan en gaf me een knuffel. Gelijk duwde ik hem weg en keek hem boos aan.

"Je bent in mijn huis."hij lachte om mijn reactie (zoals altijd) ik sprong van zijn bed en stapte met grote stappen weg van zijn kamer. (Alhoewel ik denk dat het zijn kamer was)

Ik zou Jolien wel keer vragen waarom het zijn kamer en huis was.

"Waar ga je heen?"vroeg Jolien.

"Naat huis!"zei ik met een 'duh' toontje.

"Wacht nouw effe!"dat was Zac, waarom zou ik wachten op die sukkel?

"Neen"gromde ik luid. Buiten zag ik mijn auto nergens staan. Dus besloot ik te stappen (aangezien ik geen lift wou van Zac) naar het huis van Johan. Na een kwartier stappen was ik er. Mijn auto was de enige aanwezige op de straat omdat elke huis hier een oprit en/of garage had. Ik voelde in mijn rechter kontzak en mijn sleutels waren er niet. F*ck ik,had ze zeker laten vallen toen ik viel of werd meegesleurd. Wat moest ik nu! Gaan aanbellen bij Johan en vragen of hij mijn sleutels had! Neen, neen, neen! Ik raakte in paniek en besloot maar naar huis te gaan. En plots realiseerde ik me dat m'n moeder zou vragen waar de auto was. Sh*t! Ik had nu echt geen keus meer. Ik klopte me op mijn hoofd en liep richting de huis van Johan. Ik verzamelde al mijn moed en belde aan. Tot mijn verbazing deed niet de moeder van Johan open maar Johan zelf! Hij wreef in zijn ogen en bekeek me van top tot teen. Toen besefte ik dat ik mijn kleren van gisteren niet aan had maar een oversized T-shirt (van Zac) dat tot over mijn short viel (waarschijnlijk van Jolien. Zij had altijd wel reserve kleding bij.) zijn ogen veranderden even van moe naar lust? Verlangen?

Wat het ook was ik werd er ongemakkelijk van en praatte: "ehm. Ik heb gisteren mijn sleutels laten vallen denk ik." Hij zuchtte en ging opzij. Hij gebaarde dag ik naar binnen mocht. Ik liep naar het plaats van het,hoe moet ik het noemen 'ongeluk'? En daar lag het. Ik raapte het opgelucht op en wou net vertrekken maar Johan greep mijn pols vast en duwde me tegen de muur. Allesgebeurde heel snel. Hij probeerde me te kussen maar ik schopte hem op zijn edele plaats waardoor hij op de grond viel en kreunde van de pijn. Ik liep naar de deur en rende recht naar mijn-dat van mijn moeder maar nu even van mij) auto. Stapte in en reed snel weg. Thuis, sliep mam nog en ik liep naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed liggen en begon te piekeren over daarnet. Waarom had hij dit gedaan? Waarom heb ik hem geschopt? Omdat hij met Charlotte is? Neen denk ik. Hij is een Bad boy dus ik denk dat hij mij in bed wou krijgen. Of niet? Ik begon te huilen voor niets ( of gewoon omdat ik hem niet heb gekust?) Neen ik had er vreemd genoeg geen spijt van. Mijn maag gromde en ik sprong van mijn bed van schrik (ik zat zo diep na te denken dat ik schrok). Ik besloot wat te gaan eten. En daar stond mijn moeder dan met een kopje thee.

"Hé lieverd, goed geslapen?" Ik knikte alleen maar en liep richting de kast waar onze cornflakes altijd stond. Ik ging tegenover mama zitten en ze keek me aan met gefronsde wenkbrauwen.

"Wat is er Ever? Is er iets gebeurd gisteren? Of ben je afgewezen door een jongen? Wat onmogelijk is."dat laatste was slechts een mompel. Typisch mam ze dacht sommige dingen altijd luid na. Ik lachte even en gaf antwoord.

"Alles is oké mam. Ik heb alleen een beetje spierpijn." Haar blik veranderde niet.

"Je zei net dat je goed had geslapen?" Ik besefte dat en bedacht snel een smoesje.

"Mam goed slapen en spierpijn zijn andere dingen. Ik kan ook goed geslapen hebben door de spierpijn."daar was de 'duh' toon weer ze. Ze zuchtte en dronk gewoon weer verder. Het was stil wat me wel beval. Ik werpte een blik op mijn horloge en het was half 8. (Vandaag ging ik met Jolien werken aan onze project en daarna naar een café aan het strand) Ik was verbaasd en sprong van mijn stoel, waste snel mijn kom en lepel af en schoot de trap op. Ik trok een strak topje aan met een rok. In de badkamer kamde ik mijn bruin/zwart haar en deed wat make-up op. Buiten zag ik Jolien geparkeerd staan voor mijn deur. Ik zei mam snel dag en liep naar Jolien. Ze gaf me een knuffel en een luchtkussje (typisch).

********** BIJ JOLIEN THUIS IN HAAR KAMER.***********

"Hè waarom ben je gisteren zo sacherijnig weggelopen?" Ik haalde mijn schouders op.

"Pfffff, je weet dat ik een hekel heb aan Zac en in zijn huis en kamer zijn was niet fijn." Ze lachte en porde me in mijn zij.

"Hij is super lief. Niet zoals Johan!"ze zij het met een plagerige toontje en daar moest ik om lachen maar dan ook weer niet door dat scène van bij Johan thuis. We deden dan gewoon verder en kletsten over Zac en andere jongens (Niet over Johan omdat ik daar helemaal geen zin in had.) Bij het strand gingen we aan een tafeltje zitten en bestelden we allebei een cocktail. Er werd op mijn schouder geklopt. Ik zag Jolien een lachje onderdrukken en wist meteen dat het Zac was. Ik gaf geen antwoord en hij zuchtte en ging naast ons zitten.

"Waarom ben je zo moeilijke te foppen?"vroeg hij met die enorme grijns van hem. Ik rolde met mijn ogen en opeens hoorden we muziek van op het strand. Ik draaide mijn hoofd om naar het muziek en er was een strandfeestje?

"Er is een strandfeestje en wij zijn niet uitgenodigd?"vroegen Jolien en Zac tegelijk waardoor we alle drie in de lach schoten.

"Laten we het dan leuker maken!"gilde ik. We betaalde voor de cocktails en liepen naar de auto van Jolien. Ik pakte mijn strand tas en liep naar het dichtstbijzijnde strandhokje. Na dat ik klaar was waren Zac en Jolien al klaar.

"En? Wat vinden jullie van mijn nieuwe bikini?" Jolien keek me aan met een jaloerse blik en Zac floot. Ik rolde met mijn ogen. Samen liepen we richting het feestje en het muziek werd luider en luider.

"Lets party!"schreeuwde Zac en we vlogen op de dansvloer. Na heel lang dansen nam ik een pauze en ging naar het bar. Er was ook een zwembad en ik besloot ook een duik te nemen ter verfrissing. Ik zat aan de bar, toen het een beetje te luidruchtig werd ging ik naar de achterkant ven de bar. Ik liep naar een palmboom en schrok me een ongelukje. Zac en Jolien waren er aan het zoenen! Ik wou ze niet storen en weggaan maar ze stopten even en keken me aan. Zac hijgend en Jolien met blozende wangen.

"Oh het spijt me ik wou jullie niet storen."zei ik met warm wordende wangen. Ik schaamde me rot.

"Het is niet erg!"zei Jolien deze keer lachend. Ik knikte en liep weg. Ze deden gewoon verder. Op de dansvloer danste ik met random mensen. En toen zag ik Johan die Charlotte vast had aan haar middel, zijn bende en hun vriendinnen. Johan zag me kijken en was verbaasd. Ik liep naar Zac en Jolien die al klaar waren met zoenen en aan een tafel zaten.

"Hey!"zeiden ze allebij.

"Hoi."zei ik ik ging zitten en een jongen van onze leeftijd kwam naast ons staan.

"Wat willen jullie bestellen?"vroeg hij aan ons. Hij keek naar Zac, Jolien en mij. (Zijn ogen bekeken me van top tot teen en toen hij zag dat ik het merkte bloosde hij.) ik lachte en bestelde een cola. Hij keek me niet aan en knikte alleen maar. Na dat de jongen weg, was merkte nu Zac ook dat Johan en zijn bende er aan kwamen.

"Oh fijn! Zij moeten er altijd bij zijn!"hij gebaarde richting hun. Jolien en ik lachten even. Charlotte zag mij en trok Johan met haar mee om voor onze neus te dansen! Ik keek weg maar Charlotte begon zo hard te lachen dat we wel moesten kijken wat zo grappig was.

--------------

En?

Ik had niet veel inspiratie! Sorry daarvoor!

Xx

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu