Hey everyone!!! Hier ben ik weer!
ENJOY!!!!!!
Oké ff een Recap
Toen stond hij daar voor de trap. Met een rare gezichtsuitdrukking waardoor hij veel meer leek op een normale jongen i.p.v op een Bad Boy. "Sorry"was alles wat hij zei.
-----------------
Wat? Hij zegt sorry?
"Zegt de Badboy Jahan net Sorry? Of heb ik dat verkeerd verstaan?"zei ik fronsend.
"Neen ik-ik eehhmm Ja ik... Het spijt me?"hij stoterd? Dat komt ook niet veel voor! Maar ik ga het hem niet vergeven! What the fuck denkt hij wel niet! Mij eerst even uitschelden en dan sorry zeggen, dan doen of er niets is gebeurd! No way!
"What the fuck denk je wel niet! Eerst schelden, dan sorry! No way Johantje!"schreeuwde ik naar beneden toe. De trap was best lang!
"Kijk Kunis,"
ik onderbreek hem: "ik heet Ever!"
"oke Ever ik beid hier mijn excuses aan en jij doet even bitchy?"het moest een vraag voorstellen maar het kwam er niet zo uit.
"Pfff whatever! Oké, excuses aanvaard. Blij?" Hij knikte alleen. Hoe ben ik ooit op hem kunnen vallen? Die sukkel!
"Ehm wil je naar beneden komen?"vroeg hij onzeker en rustig. Waarom wil hij nu dat ik naar beneden ga?
Johan's P.O.V
Die trut! Ze is niet anders dan de ander x aantal meisjes die ik heb gebruikt. Zij is bijna de enigste die niet aan de beurt is gekomen. Maar ik krijg haar nog wel! Ik laat mijn reputatie niet zo maar gaan! Oh yeah ik heb een plan. Het is een klassieker! Wacht maar Ever!
Jolien's P.O.V
Waar blijft ze nouw? Ze zegt nooit een afspraak af! Hmmmm oke Jolien niet hyperventileren! Oké oh ja! Luca! Ze is vast bij Luca! Ik sms hem wel of wacht neen ik bel hem!! Het gaat hier wel over mijn beste vriendin!
"Hallo? Met Luca"
"Hey Luca met Jolien. Is Ever bij je? Of heb je haar nog gesproken?"
"Chill Jolien wat is er? En neen ze is niet bij me ik heb haar sinds het strandfeestje niet gesproken"
"Hmmmm Oké Luca ze neemt niet op en is nergens te bekennen! Wat moeten we doen!"
"Rustig aan. Waar was ze het laatst?"
"Ehm ze zei dat ze naar het winkelcentrum ging!"
"Maar die is al toe. Misschien is ze al thuis en werkt haar gsm niet?"
"Oké blijf hangen ik bel haar moeder op!"
Voor hij antwoord kon geven belde ik mvr. Kunis al op.
"Hey mvr. Kunis, is Ever thuis?"
"Neen wat is er!? Ze was toch bij jouw!"
"Ehmm neen ze is al een paar uur te Laar ik kan haar niet bereiken"
Ze zei niets maar ik hoorde nu gesnik komen.
"Mvr., Ever is een slim Meis er is vast niets ernstigs"
"Weet is Jolien meid, *snik* ik ben even de politie! *snik, snik,...*
Ze was nu nog meer aan het snikken. Oké Luca nog.
"Luca!"
"Ja! En wat is er ? Is ze thuis! Zeg a.u.b dat ze thuis is!"
"Jow chill! Haar moeder belt de politie en wij gaan naar het winkelcentrum! Over 5 minuten daar! Oké!"
Voor hij nog maar antwoord kan geven hang ik op. Eerst Zac Sms'en.
ZAC OVER 5 MIN BIJ HET WINKELCENTRUM! DOEI
Johan's P.O.V
Kom op babe nog een paar stapjes! Yeah! Niemand beledigd mij! ik schiet in de lach! Haar gezicht! Wraak heh zal wel! haha! Zij en wraak, onmogelijk!
Dat is haar verdiende loon Bitch! haha. "He!"Maar voor ik het heb kunnen zeggen geeft ze mij een klap! trut! maar ik moet nog steeds lachen! haha
Luca's P.O.V
Waar blijven de politie en Jolien. En voor ik mijn gedachten kan afmaken, hoor ik sirenes en zie ik Jolien die huilt en Zac die haar troost naar hier komen.
Als de deuren open zijn ren ik gelijk naar binnen.
"Ever!"Schreeuw ik als eerste en iedereen doet mee. In de verte hoor ik gesnik en een lach. What the heck!
"Ever! Ben jij daar!" schreeuw ik terwijl ik naar daar toe ren.
"L-Luca?"als ik dat hoor is het net een gilletje. Ik sptint direct naar haar toe.
"Gaat het... Je zit onder de veren wat is er gebeurd..." en voor ik mijn zin kan afmaken zie ik Johan! Wat doet die hier! Wacht!
"Heeft die sukkel dit gedaan!"voor Ever kan antwoorden, snikt ze hevupig en dat is de druppel! Ik vlieg tegen Johan aan!
--------------
hihi
Dit is een klein stukje. I Know! Sorry!
Maar het is iets!
Vote
Comment
Fan?
Luv ya guys!!!! :-) ♥
♡♡♡♡♡♡
JE LEEST
Bad love [ON HOLD]
RomanceEver (16) wordt een beetje verliefd op de bad Boy (Johan ook 16) van de school. Ze doet er alles aan om met hem te kunnen praten maar hij lijkt haar niet te zien staan volgens Ever. Wat gaat er gebeuren als ze samen opgesloten geraken in een winkelc...