Part 15

511 26 0
                                    

Daar stonden ze alle 7. Chris! Ik ga hem nog eens op zijn kop geven. Fijn nu moet ik ze nog eens bedienen ook.  Nu wil ik een mega faceslap doen recht op mijn voorhoofd. Pfff. Wat een geluk!

"Hoi jongens!"zegt Abby vrolijk. Chris kijkt me geamuzeerd aan. Die klootzak wist dat ik een baan zou zoeken en hij wist dat ik dat zou doen bij de starbucks. Ik grom stilletjes en Jay en Jack kijken me grijnzend aan.

"Abby sis, heb je Ever al ontmoet?" Vraagt Jay. Wat?! Sis?! Oh god no! Abby kijkt niets begrijpend van mij naar haar broer.

"Abby het zit zo..."begin ik met mijn uitleg.

"En ja nu staan we dus hier."eindig ik. Abby knikt nu begrijpend.

"Ok! Ik heb nu echt zin in iets! Gaan we bestellen?" Schreeuwt Thom. Iedereen schiet in de lach en daarna beginnen ze te bestellen. Nadat gaan Abby en ik naar de kleedkamer en trekken onze normale kleren aan. Als we klaar zijn en naar de jongens stappen zijn ze klaar en ruimen ze af.

"Abby zullen we de school eens bezoeken of ga je mij morgen een rondleiding geven?" Vraag ik ondertussen.

"Misschien morgen. Oke?" Ik knik en trek mijn jas aan als de jongens klaar zijn met opruimen en dat ook doen.

"Kom Evie, we gaan eens zien hoe goed je bent in videogames." Zegt Jake uitdagend. Chris kucht.

"Jake je moet oppassen met wat je zegt want ze kan je zelfs in maken in haar slaap." Met dat grijns ik breed. Toen ik 15 was, was ik hier met mijn ouders op bezoek bij mijn tante. Toen wou Chris dat ik tegen hem speelde, ik zei dat ik moe was maar hij wou zo graag dus besloot ik om het toch te doen. Al gapend enzo had ik hem ingemaakt. Hij wou opnieuw maar ik was al in slaap gevallen. Jake lacht nu ook. Ik knipoog naar hem en we schieten allebei in de lach. Toen we naar buiten gingen voelde ik druppels op mijn hooft het regende. Opeens zie ik in de verte een motor staan. Ash ziet me kijken.

"Vind je het mooi?" Vraagt hij.

"Het is een mega mooie! De laatste model!"gilde ik, volgens mij Abby doof. De volgende wat Ash vroeg verbaasde me.

"Wil je er op rijden? Hoe in godsnaam weet hij dat ik op een motor kan rijden?

"Ik heb het aan iedereen vertelt!"schreeuwt Chris alsof hij mijn gedachten kan lezen.

"Je wat?!" Gil ik.

"Sorry als je boos bent Evie. Ik was gewoon zo enthousiast over je komst enzo." Zegt Chris met puppy oogjes. Ooh dat kan ik niet negeren of boos op zijn.

"Oké, oké is niet erg."zeg ikdan maar en hij knuffelt me letterlijk plat.

"Wil je?" Vraagt Ash weeral.

"Heel graag!"antwoord ik hyper. Want motors en ik dat is super gevaarlijk héhé. Ash smijt de sleutels naar me toe. Ik spring op de motor en klop op de achterzitplaats.

"Wie gaat mee?" Vraag ik terwijl ik de sleutel in het stopcontact steek.

"Zot!? Met jou?! Haha, neen."zegt Chris naar de auto stappend. Opeens komt Jason naar voren.

"Wete ik ga wel."zegt hij. We zetten ons helm op, ik start de motor op en met een 'Bye!' zijn we weg. Ik scheur door de straten. Ik negeer alle borden. Ik hou hier van de wind, de frisse lucht en het geluid dat de motor maakt. Misschien ben ik nog steeds een badgirl? Jason zijn handen knijpen mijn heupen en bijna af maar dat voel ik nu niet. Ik concentreer me op de wind en de voorbij vliegende dingen. He? Van waar komt dat nu weer? Holly crap! Ik heb de politie achter me aan. Fijn.

"Oh shit!"zegt Jason duidelijk hoorbaar.

"Ssssst"zeg ik luid en ga sneller rijden. Ik weet de wegen hier niet maar ik zal ze  leren kennen in dit geval. Ik ga telkens naar link, rechts, links,... ik moet ze kwijt!

"Jason, weet jij een plaats waar we in kunnen met dit?"vraag ik.

"Ja! Het constructie gebouw!"zegt hij na het denken. Yeahhh! Ik vraag hem de aanwijzingen. Hij speelt de gps. Plaatsvervanger. Als hij zegt dat we er dichtbij zijn versnel ik. Heel snel. We zoeffen letterlijk. Ik hoor de sirenes die gedempt worden. Goed ze zijn een verkeerde straat ingeslagen. "Afslag links!"roept Jason. Ik slip en draai naar links. Net toen ik naar binnen ging kwam de politie de straat ingeslagen. Op het nippertje! Oh god! Pfffouw! Ik zet de motor zo snel mogenlijk af en stap er van.

"Dat was op het nippertje zeg." Zeg ik tegen Jason.

"Evie, ik ga nooit van mijn leven nog eens met jouw op een motor!" Schreeuwt hij.

"Ssshhshhhtttt! De politie remember?"zeg ik mijn hand tegen zijn mond duwend.

"Sorry."zegt hij als ik het weg haal.

Als Jason en ik binnen stappen hoor ik de jongens roepen en tieren. En dan komt er een blonde meisje uit onze keuken gewandeld. What the!? Wat hebben we nouw weer?

"Hey!"zegt ze vrolijk en kust me 3 keer op de wang. Uuh wuuut? Ik doe vrolijk e  verast maar het lukt niet want ze schiet in de lach waarschijnlijk door mijn gezicht dat nu vertrokken is.

"Oh Evie, je bent nog grappiger dan dat ze verteld hebben." Oh ze weet mijn naam ook al? Leuk.

"Sorry hoor maar ik heb nog nooit over jouw gehoord."zeg ik gromend. Ondertussen is Jason al naar de woonkamer gegaan.

"Aaah Chris je hebt niets over mij verteld tegen Evie?!" Zegt ze terwijl ze me meesleurt naar binnen.

"Liese, ik ben je lief niet dus ik kon niet veel vertellen over mijn lief eh." Zegt Chris.

"Oh je heet dus Liese."zeg ik kort.

"Yepp dat is mijn naam."zegt ze en ze gaat op de schoot van Thom gaan zitten.

"En deze biets is mijn vriendje dus handen af."zegt ze grappend. Ik trek een afgrijnzend gezicht en ze schieten allemaan in de lach.

"Wat? Ik zou niets willen met een van jullie. Jullie zijn te oud. En trouwens ik zie jullie meer als broers zoals ik Chris zie. Hem meer natuurlijk want ik ken jullie maar 1 dag "

"Kom op dat is niet eerlijk!! Ik wil opnieuw!"roept Jay tegen me. Ik grijns alleen breed.

"Kom op! Jullie zijn toch zo slecht! Jullie kunnen niet eens winnen van een meisje!"roept Jake.

"Hier dan! Als je het beter kan!" Jay smijt de consoler naar Jake toe. Jake grimast naar mij. Ik schud mijn hoofd. Hij maakt geen enlkel kans. Chris kijkt me aan en knipoogt want hij kent deze blik.

--------------------

Dit is maar een vuller niet zo spannend enzo maar er komt nog een spannend deel hoor. Maar dit is alles voor nu, mijn batterij is bijna op dus ik moet gaan! bye!

add

follow

like!

peace out!

loevies!! xx

☆★☆★

♡♥♡♥

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu