Part 21

411 29 3
                                    

Wat vooraf ging in Bad Love:

pov. Johan

Ik sta nu  naar Ever te kijken die met Chris staat te praten. Chris kijkt mijn kant op en slaat grijnzend zijn arm om Evie heen. Zij kijkt hem lachend aan en knuffeld hem. Is hij haar vriendje ofzo? Ze.. was toch...misschien maakte ik een kans? En nu heeft ze gewoon een  nieuwe vriendje en een beter leven? Het kwetst me echt haar zo te zien lachen om hem. Ik kan het niet meer aan en kijk de andere kant op.

Pov. Ever

Ik heb hem geknuffeld, Johan. Hij heeft mij gered. Maar ik heb een vraagteken in mijn hoofd, 'Wat doet Johan in vredesnaam hier in Amerika en hoe the fuck heeft hij me gevonden en kent hij Chris?' Nouw laten we er achterkomen. Dit wordt spionenwerk!

Ik kijk met een glimlach op naar Chris, die zijn arm over me heen heeft geslagen. Dan brengt hij zijn mond bij mijn oor en ik voel zijn warme adem op mijn oor.

"Evie, is dat die gast van uh uh je reden dat je naar Amerika bent gekomen?"vraagt hij stil. Ik kijk in de richting van Johan die naar de andere kant kijkt en knik. Ik voel dat Chris glimlacht.

"Weet je hij was in shock toen ik de deur open deed en toen je geen antwoord meer gaf op mijn vraag via gsm, is hij uit de zetel gevlogen en heeft hij me bevolen om de politie te bellen en is hij razend snel uit de deur gevlogen." Als hij dat zegt weet ik niet waarom maar voel ik me warm van binnen. Zou hij...

Neen! Dat kan niet...

Maar misschien heel misschien?

Neen! Evie! Hij heeft je op je slechtste dag voor schut gezed en je pijn gedaan.

Ik weet niet wat ik moet doen. Een deel van mij vindt hem nog steeds leuk, na wat hij allemaal heeft gedaan... Als ik hem in de ogen kijk zie ik een hele leuke jongen die gekwets is.

Neen! Ik kan hem niet vertrouwen! Niet na alles wat hij mij heeft aangedaan! Ik moet het spel net als hem spelen.

"Ik weeg het niet Chris, alles zou een grote grap kunnen zijn..." zeg ik stil. Mijn stem kraakt. Chris knikt gehoorzamend.

"Oké, we zullen hem wel weg krijgen als je dat wilt."

"Dat zou ik willen maar laat het maar aan mij over. Haal je arm weg en ik zal hem tonen dat je mijn neef bent en niet mijn lief. Ik wil dit spel alleen spelen. Ik ga wel voor alles zorgen."

"Als je dat zo wilt.."zucht Chris omdat hij wet hoe koppig ik ben." Nog ietz Evie, hoe denk je dat hij het hier heeft gevonden?"

"Chris iedereen kent Amerika..."

"Neen ! Ik bedoel hoe heeft hij JOUW verblijfadres gevonden, denk je?"

"Ik zou het niet weten Chrisie..." zeg ik zuchtend. "Haal je arm nu weg en doe mee met het toneeltje of eerder gewoon acteren wie je bent. Want je bent mijn neef dus.... jah moeilijk kan het niet zijn!" Ik knipoog naar Chris en hij grijnst.

"Agent! Agent! Mijn NEEF hier heeft het koud en vraagt ofdat ik weg mag! Dus mag ik voordat mijn  NEEF bevriest?" Schreeuw ik luid, en als ik dat doe schiet de hoofd van Johan naar ons richting toe. Ik wil zo graag zijn ogen kunnen zien, zijn bruine ogen waar ik altijd de waarheid in kan lezen en zijn emoties kan zien.

Evie! Stop! Wat ben je nu weer aan het denken!? Waar zijn je hersens gebleven!? Inderdaad dat vraag ik mezelf soms ook af. Oké! Evie consentreer! Ik kijk de agent vol vraagtekens aan.

Hij zucht, "Jah oké, het onderzoek gaat toch gesloten worden, aangezien de jongenman de dader heeft jah 'gepakt'. Ja kan gaan." Ik kijk vrolijk op naar Chris.

"Agente Kolenbeke zal jullie afzetten bij jullie huis." Hij loopt naar een slanke vrouw toe die lang rost haar heeft en niet ouder dan Chris lijkt te zijn en geeft haar aanwijzigingen en wijst naar ons. De agente knikt en stapt in onze richting. Ze komt naar me toe en kijkt me vriendelijk aan.

"Gaan jullie maar ik die auto daar zitten ik kom er zo aan."

Ik knik en gebaar naar Chris. Maar dan schreeuw ik ook naar Johan.

"Kom we moeten naar de auto!" Chris kijkt me geamuzeerd aan en Johan geshokt. Jah ik weet ik ben shokerend. Ik negeer ze allebei en stap met mijn rug naar hen toe richting de auto. Als ik de auto heb bereikt zie ik vanuit mijn ooghoek dat Chris van voor gaat gaan zitten. Ik heel snel op.

'Kom naast mij zitten' beweeg ik mijn mond. Hij schud lachend zijn hoofd.

'Neen Evie, Johan mag.'beweegt hij zijn mond en knipoogt. Ik wil hem net bevelen om naast me te komen zitten maar Johan komt achter me staan. Shit! Wat een stommerik is Chris! Grrrr! Ik open boos de deur van de politie auto en stap in, na mij volgt Johan. Ik schuif door tot aan de raam en doe mijn gordel om. Ik maak duidelijk dat ik niet in de mood ben om te praten, door ukt de raam te kijken. En dat doe ik heel de autorit door. Chris is in de mood en flirt met de angente. Typisch... En ik voel dat Johan ook naar buiten kijkt. Vraag me niet waarom maar ik voel het

Thuis aangekomen stap ik als eerste uit de auto en sla de deur dicht. Ik loop naar de deur. Chris komt naast me staan en opent de deur. Ik kijk hem moe aan. Als we de trappen op gaan geeuw ik een paar keer. Boven aan gekomen kijk ik om en kijk Johan recht in de ogen. Dit wordt een lange nacht...

----------------

Hey guys dus! eindelijk! Een update! Ik weet het. :(

Sorry wat het lang heeft geduurd. Maar ik zweer het, ik heb niet veel tijd gehad doordat ik deze week 2 verslagen moest schrijven en mijn boekbesprekingen moest doen. De leerkrachten denken gewoon dat wij niets anders doen dan studeren! pfff... Eh oh! Na volgend week ga ik naar Parijs voor 3 dagen dus IK BEN ER NIET VAN 31 MAART TOT 2 APRIL!!!!! Ik zal daarvoor wel een paar chappies maken denk ik. ^_^

love you guys!

xxxx

LIKE

FOLLOW/FAN

COMMENT

Peace out!

☆★☆★

♡♥♡♥

Bad love [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu