Ders biyoloji
Ölümlük , offff offfff
Hoca sınıfa girdi "evet arkadaşlar " dedi gerisini anlamadım. Bütün ders boyunca tahtayı izledim . Yok arkadaş olmuyo , anlamıyom . Öylece tahtayla bakışıyoruz okadar, ne ben onun üstünde yazılanlardan anlıyorum, nede o bana anlamam için yardımcı oluyor(!) 40 dakika boyunca öylece bakıştık.
İşte zil , oynayarak koridorda ilerledim . Merdivenin başındaki aynadan kendime baktım ve aşağıya doğru inmeye başladım. Onların katıdur neydi o şarkı
hah buldum şöyleydi ;Ne zaman unutulduk ?
Ne zaman geçmiş zaman?
Ne zaman hatırladım ?
Adımı ben sormadan.
Unutulur elbet , her şehir ve her insan .
Aldığımız hiçbir nefes bile ,
İçimizde kalmıyor inan.
Bukadar fazla,
Uzaklaşmış olamaz yıllar .
Bir dokun, sende anlarsın ,
İçimdeki kül hala sıcak.
Ama çok geç artık bundan sonraBırakın ne olursam olayım
Aklım fikrim darmadağın
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
Yatağın soğuk tarafı
Hiçkimseye bir sözüm yok
Sana yok, bana yok
Hiçkimseye yok
Yakıyor elimi ne zaman uzatsam
yatağın soğuk tarafıBukadarını ezberleyebildim en azından , onlar sadece nakaratı biliyo hıh. Merdivenden şarkıyı söyleye söyleye iniyordum , hayallerim başıma yıkıldı . Yoklar işte yoklar! Offf
Kantine gidip browni almıcam tabi one ya sabah sabah bütün kızların elinde browni
Bedava browni dağıtılıyor da benim mi haberim yok!
Iyk çikolatalı , siz onu yerken mideniz bulanmıyormu ya tamam çikolatayı severim ama sabah sabah hangi akla hizmet alıp yiyonuz onları ya . Hadi 1 taneyi anladım hadi 2 yide anladım ama 4 tane ne lan, tam tamına 4 tane browni yiyorlar . İşte bir salak daha, yüzünü göremiyorum ama elindeki poşette nerden bakarsan 10 tane browni var , yuh! Şimdi onu yersen şeker komasından geberin giden, sonra olan sevgiline olur. Yazık yani biz erkekleride düşünün !Aha! Kız arkasını döndü.
Yuhhhhhhhhh isimsiz
Ne isimsizmi , valla o
Yapma kıyma kendine yeme onları . Bidakka sözümü geri alıyorum şeker komasından geberip giden sonra olan sevgiline olur dediydimya .
Oha ben bunu hiç düşünmedim bu kızın ya sevgilisi varsa!
Yaa olmasın nolur. Yoktur yoktur ya yapmaz dindar kız yani dinine düşkün yapmaz. Hadi yaptıysa, amaaan iyice paranoyak oldum be bune ergen ergenNeyse sen ölme isimsizim.
Ahaa dışarı çıkıyorlar bende peşlerinden gitmeye başladım . Banka oturdular , ee ben napcam
Bari arkalarındaki duvara yaslanıyım.Poşeti açtı , kardeş payı paylaşıyorlar kankasıyla brownileri , gitti güzelim isimsizimm! Ahey ahey nerelere gidem
Dur bi, ağlıyomu bunlar ?
Noluyo ya hem ağlıyor hem yiyor, ay noldu acaba , hey ben burdayım ağlama benim için !
Hala ağlıyor
Ben bu kızı ağlatanın ebesine. .......
Yok ya küfür etmicem
İmam hatipli olmak bunu gerektirir(!)Zill , ruh gibi çalıp kulaklarımı tırmalarken, içimden bu zili seçenlere küfretmek geliyordu .
Ama maalesef ki etmicemHarekete geçtiler, yukarı çıkıyorlar, evet bende kapıdan geçebildim sonunda.
Ya bide kapı açılmıyor ya, yarım aralık bırakmışlar
İlla tutucan, açican , geçecen, sonrada kapıyı bırakacan. Artık arkandan gelenin vay haline. Yüzüne mi gelir , yoksa başka biyerinemi bilemem .Merdivenlere doğru gitmeye başladılar, bende çıkıyorum ve sınıfına girdi öf bende yukarı çıkmak zorundayım .
İşte bizim koridor, koridorun sonunda telefon konulan dolaplar, dolabın yanında bayan mescid .
Evet bayan mescid erkeklerin katında ,bizimkide kızların katında.Koridorun sonundan dönünce bizim sınıf , işte geldimm .
Ah Ege yine camdasın
"Kanka aşağıda inmiyon, napiyon lan akşama kadar camın ağzında "
Ege "napicam lan sevdiceğimi izliyom "
Ben:
"Hı o mesele (!)iyi devam et "
Ege "yürü git seni gebertmeden "
Ben "iyi lan bişe demedim "
Derrrs ingilizce.
Ve ingilizceci yoh
Olley be
ne demişler : en güzel ders, boş ders.
Aynen katılıyorum bu söze
"Knk hadi kantine inekte çay içek "
Ege "iyi hadi zaten üşüyodum ısınırım "Sonra aşağıya inmeye başladık onların katındaydık
Ege'ye "knk hadi kapılarını dinleyelim "
Ege "Hadi "dedi sonra kapıya doğru yaklaşıp kulaklarımızı dayadık oof dersleri matematik hocanın sesi geliyo yazık ya isimsizime canım nasıl sıkılıyordur şimdi ege "knk içeri girip sınıf defterini isteyelim, eğer kim istiyor diye sorarsa , Sinem hoca imza atmayı unutmuş deriz, sonuçta Sinem hoca sınıf hocaları. " ben "güzel fikir hadii "
Sonra kapıyı çalıp içeri girdik
Ege "dersinizi böldüğümüz için özür dileriz de sınıf defterini alabilirmiyiz? "
Hoca "niye? "
Ege " Sinem hoca imzalamayı unutmuşta "Sonraa isimsizim ayağa kalktı ve bana baktı sonrada "hocam Sinem hoca yok , başkan olduğum için imzaladım "
Sonra Ege ninki ayağa kalktı "hocam bende başkan yardımcısıyım gelmeyenleride ben yazdım zaten "
Dedi
Ege ve ben
"Hass****r"
Hoca "Sinem hoca yok imzalayamaz , sizdende getirmenizi isteyemez yalancılar ""Ege , oğlum ölümümüz sevdiğimiz kızların elinden olacakmış ya lan "dedim kulağına
Ege "lan sus ta birşey düşün nasıl yırtcazz "
Ben "hah buldum "
"Pardon hocam Sevda hocaydı o Özür dileriz "
Hoca "oğlum Sevda benim ve okula da benden başka Sevda hoca yok! "
Ege " hay senin aklına gelene sı****m ben Yağız , Allah belanı versin Yağız , öldürdün bizi Yağız , geber Yağıııızzz!!!!" Diye tısladı kulağıma
Hoca "gelin siz benle yalancılar, derdiniz neyse müdüre anlatırsınız !"
Ney MÜDÜR mü dedi o hass****r!!!!
Allahım kızada rezil oldum hocayada müdürede off Allahım benim suçum neydi YarabbimHoca tuttuğu gibi müdürün odasına götürdü ve gitti
Müdür "ne lan sizin derdiniz dersi de rezil etmişsiniz daha bide yalan söylemişsiniz "
Ege " Özür dilerim hocam bida olmıcak"
Ben "bende Özür dilerim hocam "
Sonra biraz nasihat biraz fırça yedikten sonra dışarı gönderdi biziBen "Allah belanı versin Ege sınıfa girek demeseydin olmıcaktı böyle, rezil olduk senin yüzünden "
Ege " ben mi dedim lan Sevda hoca de diye "
Ben "ulan gerizekalı ingilizceci Sinem hoca , şuan dersimiz ona ve gelmedi , salak gelmeyen bir hoca nasıl imzalasın sınıf defterini "
Ege " Sinem hoca diyek dediğimde demiyodun bunları, hem insan başka isim söyler, resmen hocaya siz istiyosunuz sizden sınıf defterini almaya geldik dedin lan "
Ben "tamam ikimizde bi mallık ettik susta gidek daha fazla rezil olmayak "
Ege " tammam hadi"Sonra kantine indik ege su aldı ve bana verdi
Ege "al sen bu rezilliğin üstüne bi soğuk su iç " dedi
Ben "haha çok komiksinn Egecim "Sonra bende 1 kahve aldım Ege'de çay
Ege "oğlum çay içek diye indik, yaşadıklarımıza bak ve sen çay da içmiyon , lan çay içmeye geldik kahve içmeye değil "
"Canım kahve içmek istiyorsa Ege "
Ege " iyi yat zıbar "
Ben " he Ege he "İçeceklerimizi içtikten sonra dışarı çıktık ve zil çaldı.
Geri içeri girdik çünkü tenefüste onların bizi görmesini istemiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatın Feraceli Sevgilisi #Wattys2017
RandomDünyanın en güzel ve en tuhaf hissi ; sen, onu görünce ona hafif bir şekilde, bakarsın ve o sana çoktaan bakıyodur... Bu hikaye Yağız, Beren, Elem ve Ege 'ye ithafen yazılmıştır gerçek hayattan eserler taşır hikayedeki karak...