öldün ya sen öldün!

1.3K 123 30
                                    

Ameliyat başlamıştı bütün doktorlar titizlikle işlerini hallediyordu. Ege ise dışarıda ecel teri döküyordu. Yağız ile Beren dışarı çıkıp birkaç yiyecek alıp geleceklerdi çünkü Ege birtürlü birşey yememişti. Ameliyattan çıkana dek birşey yemeyeceğini dile getiriyordu. Ama yemesi  gerekiyordu. Yagiz' a  karşı gelemeyeceği göz önünde bulundurulursa o yemekleri yiyecekti.

   Koridorda bir ileri bir geri volta atan Ege'nin durumu pekte iç açıcı görünmüyordu. İçinde bir sıkıntı vardı.Yağız'ın yanına ulaştı.

" Abi ona birşey olacak gibi hissediyorum. İçimde  bir sıkıntı var. "

Yağız dostunun omzuna elini birkaç defa vurdu destek olurcasına.

" Lâ havle vela kuvvete illa billa aliyyül azim. De ki rahatlayabilesin. "

Yağız dostuna  öğrendiği  bilgiler ile teselli  veriyordu. Ama Ege 'nin  içindeki  sıkıntı  gitmiyordu.
Beren  ise  sürekli  dua ediyordu. Sandalyede  oturmuş  gelen  geçeni  izliyordu.

Uzun  bir süre boyunca  aynı  şekilde  beklediler.Elem  ameliyata  gireli  bir  buçuk  saat  olmuştu. Bir gelişme belirtmek  adına  hiç doktor  da  çıkmamıştı  dışarıya...

Tam  o sırada  ameliyathanenin  kapısı  açıldı.  Acelesi  olduğunu  belli  eden  bir hemşire koşarak  kan  alma  odasına girdi  ve 2 ünite  kan  alıp  çıktı.  Kadın odadan  çıkar  çıkmaz  Ege koluna  yapıştı. 
"Durumu   nasıl ?"

" Beyefendi  izin  verirmisiniz  ? Hastayı  kaybetmek  üzereyiz. "

Hemşirenin  bu sözünden  sonra   Ege  deliye  döndü.  " Ne! " demesiyle  kolundan  kavradığı hemşireyi  bıraktı. 

Hemşire hızla  işine  devam  ederken  Ege  kendini  sandalyenin  üzerinde   buldu.  Yanına da  Yağız  oturmuş  destek  oluyordu.  Beren  durmadan  ağlıyor  ardından  gözlerini  silip 

"iyi  olacak,  o benim  dostum,  iyi  olması  gerekiyor. "

diye  söyleniyordu.

Yağız  Ege'  yi  bırakıp  Beren'in yanına  geldi .

" Biliyorum  çok  zor  bir  durum  ama sizin  güçlü  olmanız  lazım. Hem  Elem in  ailesi  nerde? "

Beren  içini  çekerek  konuştu
"  sabah  eve gittiler  birkaç  kıyafet  getirmek  için.  Şimdide  trafik  varmış   birazdan  gelirler "

Deyip  açıkladı.  Yağız  başını  sallayıp  ellerini  uzattı.

" bak  hepimiz  dua  ediyoruz  ümidini  yitirme. "

Beren  Yağız' ın  elini  hızla  itti

" umudum  tükenmek  üzere  Yağız ,  o bizi  bırakacak"

Yağız  ellerini  Beren'in  yanaklarına  koydu

" eğer  kendini  iyi  hissedeceksen  emin  olmasam da  söz  veriyorum  o iyi  olacak. "

Deyip  dudaklarını  alnına bastırdı. Beren  biraz  olsun  iyi  hissetmişti.
"  söz ver  "
Dedi  usulca  sevdiği  adamın  gözlerine bakıp

"Söz  veriyorum. "
Beren  bu sözünden  sonra  daha  da  iyi  olmuş  gibi  bir   tavırla  göz  yaşlarını  sildi .

" inanıyorum " dedi  usulca "iyi  olacak  o."
Dedi  Beren  Yağız ' ın  gözlerinden  ayrılmayıp.

Uzun  bir sürenin  ardından  koridorda  hızla  yanlarına  doğru  ilerleyen  Elem'in  ailesi  ilişti  gözlerine.

"  o nasıl " diye sordu  annesi.  Ardından  babası  "bir şey yok  ya "

Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin