Yağız'ın ağzından
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Dışardan bakıldığında attığım bir trip olarak görülebilirdi öfkem. Ama nefretli ve aynı zamanda gerçekçi bir bakışla söylediği için o sözleri inanmamak için bütün kalbimi "yalan söylüyor "kelimesine odaklasam da gözleri gerçekçiliğini koruyordu. İstemesemde bir müddet sonra beni sevmediğine inanmıştım artık."Çok safsın herşeye inanıyorsun, sana seni sevdiğimi söylerken ciddi bile değildim "
Dediğinde içimde bıraktığı buruk umutlar ,yerini hüzünlere bırakmıştı.
Ben onu severken o beni hiç sevmemiş.
Odadan çıkıp dışarıya doğru ilerledim. O sırada Beren peşimden geliyordu hızlı adımlarla taksi durağına gidip taksi istediğimi söyledim
Beren kolumdan tutup kendine çevirdi.
"Yağız, sen iyimisin? Gerçekten seni sevmediğimi nasıl düşünebildin? Nasıl inanabildin seni sevmediğime?""Bir bakış herşeyi anlatır Beren . İlk önce inanmadım dediklerine , ama sonra senin gözündeki alaycı ifadeyi gördüm. Ben bu zamana kadar senin gözünde mutlulukla parlayan bir ışıltı yakalamak için uğraştım, ama sen bana o alaycı bakışını gösterdin ya, senin gözünde nefretten sonra en son görmek isteyeceğim bakıştı belkide. Bu yüzden inandım sevmediğine "
" tamam Yağız ,dediğin gibi olsun. Ama ben kendimi affettirmesini bilirim "
" öylemi ,gerçekten merak ettim açıkçası. Acaba Nasıl Olacak O İş Beren Hanım "
" görcez Yağız Bey "
" görcez "
------------------------------------------------------------------------------------Beren gitti ,açık olmak gerekirse gerçekten merak ediyorum. Nasıl affettirecek kendini?
Eve gitmek için bir taksiye bindim haftaya doğum günüm 13 Şubat. Çok şanslı biriyim iki gün üst üste hediye alıyorum tabi sevgilim olursa. Çünkü ertesi gün sevgililer günü. Acaba bu affettirme işini doğum günü bahanesiyle mi yapıcak yoksa doğum gününe kalmadan halleder mi?
****
Odama girip üzerimi çıkardım ve direk duşa girdim. Duşta bir yarım saat oyalanıp çıktım.
Odama girip üzerimi değiştirirken telefonuma mesaj geldi. Üzerimi giyinip mesaja baktım.
Tanımadığım bir numaradan gelmişGELEN :0505*******
Benim Beren .Numaranı nerden bulduğumu falan karıştırma , ben bulurum
Saat 15:10 da ******alışveriş merkezinin önüne gel... GÖRÜŞMEK ÜZERE ☺GÖNDERİLEN:ASİ PRENSESİ
TAMAM gelmeye çalışırımGELEN :ASİ PRENSESİM
Yağız gelmeye çalışma GEL !GÖNDERİLEN:ASİ PRENSESİM
TAMAM TAMAM . Kızma hemenGELEN :ASİ PRENSESİM
Mesaj atıp durmaGÖNDERİLEN :ASİ PRENSESİM
TamamGELEN :ASİ PRENSESİM
Hadi bb☺GÖNDERİLEN :ASİ PRENSESİM
BbAllahım kıza bak ya, bide emir veriyor. Neyse çok merak ediyorum oyüzden bir şey demicem .
Buluşma saatimize 1saat kadar var. Bende mutfağa inip birseyler atıştırmaya karar verdim.
Bir tost ile karnımı doyurup biraz meyve suyu içtim.
Odama girip hazırlanmam lazım zaten hazırlanmam en fazla 10 dakika sürüyor
Dolabımdan gri kendinden desenli çizgili badim ve siyah pantolonumu çıkardım. Lacivert deri ceketimi de yatağımın üzerine koydum ceketimin kapşon yeri fermuarlı istediğin zaman takıp çıkarabiliyorsun. 5-6 tane takılıp çıkarılabilen kapşonu var değişik renklerde (bordo, mavi, lacivert, turkuaz, siyah,gri ) 6 taneymiş sjsjsjsjs.
Hemen bordo olanı deri ceketimin kapşon kısmına taktım .Banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra deodorant ve parfümümü alıp çıktım. Gardolabının boy aynası olduğu için. Banyoda yapmam saçımı. Duş almış olduğum için gerek duymadım . İlk olarak pantolonumu giyip çıplak vücuduma deodaorantı sıktım. Deodorant ve parfüm aynı marka yani aynı kokuda . Sonra gri badimi giyip parfümü 2 kez sıktım yoksa baya abartı kaçıyordu . Saçlarımı yine rampa yaptıktan sonra fön makinası ile sabitledim fön makinası ile yapınca hem bozulmuyor hemde yumuşak oluyor. Eğer saç spreyi sıksaydım jöleli gibi kuru oluyordu. Bu yüzden daha doğal oldu.
Sonrada deri ceketimi giyip. Bordo çizgileri olan botumu da giydikten sonra aşağı indim. Böyle uzun uzun anlatıyorum ama bunları yapmak sadece 10 dakikamı aldı. Buluşma saatine 15 dakika var .
Evden çıkıp alışveriş merkezine kadar yürüdüm mesafe çok uzak değil. Kapının önüne geldiğimde Beren e mesaj attım
GÖNDERİLEN:ASİ PRENSESİM
Ben geldim sen nerdesin. ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatın Feraceli Sevgilisi #Wattys2017
RandomDünyanın en güzel ve en tuhaf hissi ; sen, onu görünce ona hafif bir şekilde, bakarsın ve o sana çoktaan bakıyodur... Bu hikaye Yağız, Beren, Elem ve Ege 'ye ithafen yazılmıştır gerçek hayattan eserler taşır hikayedeki karak...