Dayanamıyorum

994 125 33
                                    

Bölüm  müziği = Bilal Sonses : Yakamoz

Rap sevenler  için  ise = Ados :Aklanmaz

###################################

Yağız günün  ilk  saatlerinde  gözlerini  açtı .Elleri  yatağının  başucundaki  komodinin  üzerindeki telefonuyla  ilgilenirken,  bedenini  yataktan  doğrulttu. Güneş  ışınları  gözleriyle  temas  ederken  göz  kapaklarını  kırpıştırarak kendine gelmeye çalıştı. Telefonu  avuç içine alıp  arama  kaydını  kontrol  etti  ama kimse  aramamıştı. Başını  neyse der gibi  sağa  sola  salladı  ve eline  dolaptaki  kıyafetlerini  alıp  yatağın  üzerine bıraktı ve banyoya  geçti .Kısa  bir duşun  ardından  üzerine  kıyafetlerini geçirip odadan  çıktı.  Kahvaltısını  yapıp  karnını  doyurduktan sonra  telefonunu  tekrar  eline  aldı. Rehberden  Ege 'nin  numarasını  bulup  aramaya  başladı.
Telefondaki  ses  ile  birlikte  kendine geldi.
" Efendim Yağız. "

"Ege, nasılsın? "

" İyiyim  sen? "

" Bende  iyiyim, napıyorsun? "

" hiç  öyle  evdeyim "

" hmm  bende  yarım saate  ordayım "

" şeyy  yani  Hayır  gelme, ben ben  evde değilim  şuan  yani  yeni  çıktım. "

" Sen iyi  olduğuna  emin misin? "

"Evet  kesinlikle  süperim. "

"  yani  şu  an  hiç  iyi gibi  görünmüyorsun  da "

" Hayır  iyiyim "

O sırada  arkadan gelen

  'lütfen  kemerlerinizi bağlayınız, uçağımız  iniş  yapmak  üzeredir. '

sesiyle  bedenini  bir  şok  dalgası  esir  aldı.

Yağız ağzı  bir  karış  açık dona  kaldı  ve şaşkınlık  geçtikten  sonra  yüksek  sesle  bağırdı.
"Ne uçağı  Ege nerdesin  sen! "

"Yok ya ne uçağı yok uçak falan "

Yağız  başını  iki  yana  sallayıp 
"  Ege bunu yapmış  olamazsın!"

Dudaklarını  ıslatıp  tekrar  bağırdı
"Kardeşimdin  lan!  Bunu bize  nasıl  yaptın. "

Ege Yağız'ın  dediklerine  karşı  sadece sessiz  kalmaya karar  vermiş  gibiydi  sadece  susuyordu....

Yağız  bu haline daha çok  sinirleniyordu.
" cevap  ver bana  nasıl  gittin! Nasıl  böyle  bir  düşüncesizliğe  kapılabildin ?" Gözleri  dolarken  yutkundu
"Yerini  söyle  nerdesin? Orya geliyorum! "

"Gelme...." diyebildi  sadece.  Dili  tutuldu,  nefesi  kesildi. Sonra  geride  bıraktıklarını  düşünmeyi  henüz  akıl edebildi.

Yağız  tükürür  gibi  konuştu
" insan arıyorsun  da kendin çok  insansınya, bir gidişle  sildin  bizleri  şuursuzca! "

Ege  başını elleri  arasına  aldı.
O sırada  Yağız'ın  sesi  tekrar  yankılandı  kulaklarında.

" nerdesin  dedim!  Ege cevap  ver  bana! "

Ege yutkundu  ardından  tekrar  gözlerini  yumdu
" dönmeyeceğim , kaybolacağım  buralarda
  sessiz ... onsuz....  bizsiz ...."

Yağız  çıldırmak  üzereydi ellerini  yumruk  yapıp
"Ne yaptığını  sanıyorsun sen lan! Bu yaptığına  pişman  olursun. Yapma Ege! "

Diye  kükredi âdeta.

Ege telefonu  yüzüne  kapadı  aniden ...
Sonra gözlerini  siyah  kapşonlunun koluna  sildi. Ellerini  yelpaze  gibi  sallayıp,    koltuğun  kollarına  yerleştirdi. Geriye  yaslanıp  gözlerini  kapadı. O sırada  zaten  uçak  inmişti  insanlar  yavaş  yavaş  ayaklanırken  Ege parmak  uçlarını  şakaklarına  bastırıp birkaç  kez   ovaladı.
Derin  bir  nefes  alıp  yavaşça doğruldu.  Uçak  kapısına  yönelip  adımını  merdivenlere  doğru  ulaştırdı.

Kendinden  emin  olmayan  adımlarla  birlikte  merdivenleri  yavaşça  inip  bavulunun  olduğu  yere  ulaştı. Bavulun  kulbunu  sıkıca  kavradı ve ardından yönlendirerek âsi kaldırımların üzerinde yürümeye başladı. Buhranlı bir gecenin kendini göstermesi ile adımlarını hızlandırarak yürümeye devam etti. Gecenin  karanlığı  birkaç  saate  kalmaz  yok  olurdu  ve Ege için  siyah  bir  güne  ışık  tutardı.

Gözlerini  kapatıp açarak yeni bir güzergah bulmaya adadı kendini. Otele  gitse  malum bir   haftaya   kalmaz  parası  tükenirdi. Bu yüzden  etrafı  gözleriyle  hızla  taradı. Ne bir ilan  ne bir numara  vardı.
Tek  care  oteldi.
Hemen telefonunu  açıp  internette  çevrede  bulunan  otelleri  aradı  birkaç  Otel  vardı.  Ama çevreye  pek  yakın  değildi.

Önemsemeden  adımlarını  hızlandırdı  ve navigasyonun  yardımıyla  çevreyi  taradı. Çıkmaz  sokaklara  bile  girmişti  değişik  bir  yerdeydi  doğrusu. İlerde  bir  yerden  ışıklar görünüyordu  ve yüksek  sesle  müzik sesi  geliyordu.  O yöne doğru  ilerledi  ama sonra buranın  bir bar  olduğunu  farkedip  adımlarının  tersi  yöne  ilerlemeye  başladı.
Navigasyon üzerinde  gösterilen  kırmızı  nokta  bir  iki  sokak  arkasını  gösteriyordu. Hızla  kırmızı  noktaya  ulaşmak  için  yürümeye başladı.

Kırmızı  noktaya vardığında ise  başını  kaldırıp  büyük  apartmana  baktı. Üzerinde  yabancı  bir tabela  bulunan  Otel  gözüne  pek  cazip  gelmedi. Biraz  bakımsız  gibi  görünüyordu. Başını  neyse der gibi sağa sola salladı ve adımlarını  girişe  doğru  ilerletti. Girişin  hemen  yanında  bulunan  sarışın  adamın  yanına  ulaştı. İsveç dilini  az çok  biliyordu  bu da kurtarıcı  bir  durumdu. Hemen bir oda  rica  edip  anahtarları  avuçlarının arasına aldı. Etrafta  kısa bir  göz  gezdirip  asansör  aradı  ama malesef ki  yoktu  kendisini  çok  dik  olmayan  uzun  bir  merdiven  bekliyordu.

Ağır adımlarla  merdivenlere  ulaşıp  çıkmaya  başladı. Üçüncü  kata ulaşığında  anahtar  üzerinde  bulunan  oda numarasına  baktı  179

Odası  gözlerine  ulaştığında  dudaklarının kenarını   hafifçe  yukarı  kaldırıp  indirdi. Anahtar ile kapıyı  açıp  içeriye kısaca   bi  göz  attı.

Krem  rengi  bir yatak ve siyah bir yatak  örtüsü  biraz  eskimiş  iki  koltuk  ve ufak  bir pencere.

Gözlerini  devirip " bunada  şükür  " diye mırıldandı.

Yatağın  yanına  bavulu  yerleştirip  yatağa  yüzü koyun  uzandı.  Sonra yataktan  doğrulup  kapıya  doğru  ulaştı ve kilitledi.

Lambayı  da karaltıp  yatak  örtüsünün  altına  girdi. Başı  yastıkla buluştuğu  an gözlerinin  önüne  sevdiği  kadın  geldi. Masum  gülümsemesine ömrünü  verebileceği  kadın....

Sol gözünden  bir damla yaş  akarken  gözlerini  yumdu  ve simsiyah  bir sabah  için  uykuya  daldı .

**********************************

Selam  millet fln sjsjsjsjsj
Neyse  bu bölümü  sevdim  ben yaa  İnşallah  sizlerde beğenirsiniz .
Kötü  çocuk  karekterimiz  oturmaya  başladı. 👍

Fikirleri  alalım 👐👐👐👐

Lütfen  yorumlarınızı  ve beğenilerinizi  esirgemeyin.☺

Bu bölüm  size  kıyak  olsun.  Bölüm  sınırlaması  yook 🎉🎊

Ama bir 40 yıldızcık  alsam  fena olmazdı. Belki  daha fazlasını  verirsiniz  belli  mi olur 💞💞😀😀☺😆😆

Canlarım  haydi  bileğe  kuvvet! 👊👏👏
Seviliyorsunuz 👄👄👄💋💋💋💋


Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin