Elem

1.5K 124 17
                                    

Elem gözlerini açıp etrafa sersem bakışlar gönderiyor, Ege ellerini çenesine yaslayıp etrafa aval aval  bakınıyordu .Yağız ile Beren ise koridorda ileri geri yürüyerek  stresi azaltmaya çalışıyorlardı. Ege sonunda  Elem ' in kendine geldiğini farkedip  başını kaldırdı  yeşil  irisleri  baygın  bir Elem beklemiyordu. Elem kuruyan dudaklarını  ıslatıp  usulca konuştu. "Tümör varmış  beynimde  biliyorum "
Ege şaşırmış  bir biçimde  
"nasıl nerden öğrendin? "

Diye sordu afallayarak. Elem ise gözlerini  devirip  "doktorlar konuşurken  duydum "
diye yanıtladı  onu.
Ege yavaşça  yaklaşıp  ellerini kavradı ve avuçlarına güven verici  birer  öpücük  kondurdu.

"İyi olacaksın  ben her zaman  yanındayım , beraber  atlatacağız ."

Diye fısıldadı. Elem  gözlerinin içine  bakarak
"benden vazgeç öleceğim  zaten, bırak  beni  hayatını  yaşa, mutlu ol..."
Ege burnundan soluyarak  ayağa  kalktı
"ne diyosun lan sen! Sana bişey  olmayacak! Kendine gel ,seni asla bırakmayacağım  sen istesende istemesende  yanındayım , o kahrolası  çeneni  kapa!  Sana bişey olmayacak anladınmı beni?"
Elem ürkek hareketlerle başını  aşağı yukarı sallamaya başladı. Ege sinirli halinden taviz vermeden  hızla odadan  çıktı.  Ve sinirle kendini sokağa atarak adımlarını büyüterek  yürümeye devam etti.  Uçurum kenarı gibi bir yerdeydi şuan,  eli ayağı birbirine dolaşmış sinir kat sayısı  artmıştı. Gözlerini kapatır  kapatmaz  sitemkâr bir göz yaşı  süzüldü elmacıklarından. Elinin tersi ile sildi ve bağırmaya  başladı. "Neden lan neden!Tam aşık  oldum derken neden !Hepsi benim yüzümden hepsi  benim yüzümden  oldu. Ölecek o, kurtulmayacak. Neden hep benim başıma  geliyor bunlar. "İsyan cümlelerini  tepeden aşağı  savururken  yerdeki taşı  kavrayıp denize fırlattı. Sonrada hıçkırıklar içerisinde benliğinin  kayboluşunu  izledi.  Ağırlaşmış bedeni ağır ağır  zeminle  buluşurken  omzunun  üzerinde  bir el  hissetti.  Sonra yanında  beliren  bir gölge kim olduğuna henüz  bakmamıştı.  Gözleri  direkt  denize odaklıydı.

"Ege iyimisin? "
Diye seslendi Yağız.
"Değilim " diye  karşıladı  onu.
"Ne hissediyorsun? " Dediğinde ise Ege başını ağırca çevirdi.
"Tükenmişlik, pişmanlık, korku."  Titreyen  göz bebeklerinin  üzeri  ıslanmıştı çoktan.  "Neden?"diye sordu Yağız bir belirti bulamayarak.
"Tükendim çünkü  kaldıramayacağım bir yükün  içerisindeyim  ben kaldıramıyorum ki Elem ' e  faydam dokunsun...Pişmanım  çünkü  Elem benim sayemde  orada, benim yüzümden  oldu  keşke dikkat  etseydim  diyorum  şimdi. Korkuyorum çünkü  onu kaybetme  düşüncesi bile beni bu hale getirirken, onun yok olma ihtimali korkutuyor  beni dayanamıyorum..."
Ege gözlerindeki  yaşları  özgür  bırakırken  Yağız  verebileceği  teselli  cümleleri  arasında  eleme  yapıyordu. "Keşke... Şeytanın kelimesidir. Hiçbir zaman  keşke  dememelisin. Allah kullarına taşıyamayacağı  yükler yüklemez , bu da senin imtihanın  belkide senin hakikati  öğreneceğin  zamandayız. Sen şuandan  itibaren  kendini  Kuran okumaya  namaz kılarak  ruhuna huzur  yüklemeye başlamalısın. Unutmaki  bu senin imtihanın ,eğer  şuan  başına  bir şey  geldiyse  bilki  bir yanlış  yapmışsındır. Benim  başıma  ufacık  bir müsibet  gelse  hemen  'ne yaptım acaba ki Rabbim  beni imtihan  ediyor 'derim. Ki sende sınanıyorsun,  düşün  acaba ne günah işledin. Tekrar unutma ki Allah kullarını  daima korur ve sevdiklerini de yanına  alır."

Ege gözlerini  kurulayarak Yağız' a döndü  ve ona şaşkın  gözlerle  bakmaya başladı. Yağız  durumun  farkına  varmış  olacak ki  tekrar  açıklama  gereği  duydu. "2 aydır akşamları  sohbete gidiyorum  diyanetin  hazırladığı  sohbetlere katılıp  bilgi tazeliyorum. Namaz  kılıp sürekli  Kuran  okuyorum. Bu bilgiler de katıldığım  sohbetlerde öğrendiğim şeyler. " Ege baya şaşırmıştı  çünkü arkadaşından beklemediği davranışlardi imamhatipte  okuyor ama dinine  bu kadar düşkün  değildi.  "Sen nasıl bu kadar değiştin  yanlış  anlama  bu iyi bişey  ama merak ettim bende böyle olmak isterim"  Yağız  "biraz kendime vakit ayirdim  ve Rabbimin  her şeyden  önemli olduğunu  anladım. Beren de zaten bu halimden çok  memnun  haftaya sözleneceğiz  çünkü  böylesi  haram " Ege biraz düşünüp  cevap  verdi "hayırlı  olsun  inşallah  böyle  devam edersin "
Yağız elini göğsüne götürüp  yanıtladı "cümlemize "
#############
Kısa ama iman dolu bir bölüm  Allaha emanet  olun

Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin