İntikam

692 66 11
                                    

Bölüm  şarkısı = Sagopa Kajmer :366. Gün

Epey bir zamanın ardından bölüm sizlerle birlikte hepinizi seviyorum keyifli okumalar

Ege'den
**********
Ateş arkasını dönüp uzaklaşmaya başlarken bir şeyler  planladığını düşünmek içten bile değildi. Bi süre gidişini izledikten sonra sesin geldiği yöne doğru hızlı  adımlarla ilerlemeye başladım. Çevreme bakınmaya devam ederken diğer yandan da başlarına bişey gelmemesi için dua ediyordum. İleride ağaçların bulunduğu alanların sonuna doğru bi karartı farkettim ve aniden gelen fren sesi ..
Adımlarım frenin kulakları çınlatan sesiyle birlikte daha da hızlandı. İşte  o an farkettim.Yağız.. ağzı gözü  kan revan içerisinde bi ağaca bağlı duruyordu. Gözleri  ağlamaktan şişmiş yüzünün  belirli kısımları ise morluklarla kaplıydı. Telaşla birlikte koşarak yanına ulaştım.

"Kardeşim ne bu hal?"

"Beren..."
Diyebildi sadece, sesi bir fısıltıdan farksızdı.
"Nerede?"
Diye sorduğum an seslice yutkundu.

"Ateş,"
Dedi sonra aklımda hiç de iyi olamayan görüntüler canlanırken sinir kat sayımın arttığını  hissettim.

"Ne tarafa doğru gittiler?"
Dememin ardından  başıyla sol tarafını işaret etti. Ardından cebimde bulunan çakıyı çıkarıp iplerden kurtulmasına yardım ettim. Öfkeyle kalkan zararla oturur sözüne dayanarak sakin kalmaya özen gösteriyordum..
Hızla arabaya  doğru ilerleyerek getirdiğim benzini yükledik.
Yağız'ın da binmesini bekleyip arabayı çalıştırdım.
Belli bi mekanları yoktu aslına bakılırsa .
Onları bulabileceğimiz belirli bir yer olmamasına  rağmen  Mert'i aradım durumu izah edip bir kaç adam toplamasını söyledim.
Depoya gittiğini düşünüyorduk.Arabayı depoya doğru yönlendirirken aracın içerisinde bir telefon zili sesi yankılanmaya başladı.
Telefonu elime alıp ekrana baktım tanımadığım  bir numaraydı.

"Efendim?"

Dememin ardından  iğrenç kahkaha sesi doldu kulaklarıma.
İşte  dedim o zaman
İntikam peşindeler.

"Ateş.." diye seslenmemin ardından
"Ege.." diye cevap verdi o da.

Ardından "Beren" diye fısıldadı telefona. " Çok güzel  bir kız.. Yalnız bu güzelliğe yazık olacak."

Sinir kat sayım daha da artarken
"O kıza dokunmayacaksın lan!"
Diye bağırdım telefona o sırada Yağız durumu farketmiş ve iri iri açılan gözleriyle birlikte başını hızla bana çevirdi elimden telefonu hızla çekip  bağırmaya başladı.
"O kızın saçının tek teline zarar  gelsin seni öldürürüm duydun mu lan beni!"

Ve ardından Yağız'ın telefonuna gelen bildirim sesi ile birlikte  başlar telefona döndü.
Hemen elime alıp gelen kutusuna baktım.
Bir videonun yer aldığı  kısa bir mesajdı.İlk önce altında bulunan notu okudum

"Çok yazık.."

Sonra da  videoyu açtım .

Karanlık bir odada bulunan iki sandalye vardı ve tavanda yanıp yanıp sönen  ampul.
Kısa bir süre zarfınca boş oda çekilmişti. Ardından Beren'i kollarından kavrayıp sürükleyerek sandalyeye oturtan iki adam belirdi.

Sonra ise diğer bir maskeli adam Beren'in yanına bir makina getirmeye başladı. Diğer iki adam ise kollarını ve ayaklarını sandalyeye  bağlıyorlardı.

Makinayı şakaklarına ve ellerine bağladılar o sırada fakettim ki,
elektrik vereceklerdi.

Gür bir ses yankılandı boş mekanda .

Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin