Nerdesin!

590 59 14
                                    

Artık  sevdiğine "benim"diyebilecekti Yağız. Sevdiği kadını özgürce seyredebilecek, gözlerine bakmaya haram diye çekinmeyecekti.Artık Allah'ın da izni ile eşi olmuştu.Helali olmuştu  en önemlisi de.Helallerdi birbirlerine. Beren gözleri dolu dolu Yağız'a bakarken Yağız'da gözlerindeki mutluluğu yüzüne  yansıtırcasına bir gülümseme ile bakıyordu  karısına...eşine.

Ege ise dostunun bu mutluluğu karşısında huzur buluyordu kalbinin derinliklerinde gömdüğü sevgilisinin ölümünden sonra bulamadığı huzuru biraz olsun tadıyordu. Böyle bir günde onları yalnız bırakmadığı için de sevinçle Yağız'ın ailesinin yanına ilerledi.Yağız'ın annesi yüzünde barındırdığı ufak tebessümle birlikte  bu mutlu çifte  bakıyor  , babası ise annesinin omzuna elini koymuş  oğullarının bu mutlu  hali ile ne kadar gurur duyduğunu  bir nevi kanıtlarcasına başı dik bir biçimde  etrafı gözetliyordu.
Melike ise hâlâ Ege'ye yaranma çabaları içerisinde kendi kendine Ege'nin etrafında  dört dönüyordu.
Ama bir türlü amacına ulaşamıyordu.
Düğün salonu git gide boşalırken Beren ile Yağız  büyükleri  de uğurlayıp evlerine gitmek üzere yola koyuldular.
Gelin arabasının  yanına  geldiklerinde önce Beren'in binmesi için yardım eden Yağız  Beren  bindikten sonra yanına  oturarak arabanın  ilerlemesini bekledi. Şoförleri Ege olmasına rağmen arabayı yavaş kullanmasını bir türlü çözemediler.
Araba yavaşça  ilerlerken Ege dikiz aynasından telaşla Yağız'a bakıyordu. Yinede belli etmedi ve arabayı  kullanmaya devam etti.

Yol boyunca sıkılan Beren Yağız'ın bacaklarına  başını koydu ve gözlerini yavaşça kapattı.  Yağız parmak uçlarıyla kirpiklerine dokundu sevdiğinin sonra yavaşca  elmacıklarını okşadı. Sonra parmağını yol boyunca dairesel hareketlerle gözlerinin altında gezdirdi. Hafifçe yanağından çenesine doğru seyahate geçen gözyaşlarını farketmesiyle birlikte kaşlarını çattı  ve cılız bir ses ile sordu "neyin var bitanem? "

Beren gözlerini açmadan  yanıtladı.
" Seni çok seviyorum Yağız...Birgün  beni bırakmandan okadar çok korkuyorum ki...."

Yağız  ufak bir tebessümle birlikte başın iki yana salladı sonra yavaşça eğilip sevdiğinin  alnına ufak bir buse kondurdu.
"Alın yazın  benim olduktan sonra ben hiç bir zaman bırakmayacağım seni "

Beren Yağız'ın elini tutup avuç içinden öptü.
Sonra gözlerini tekrar kapattı. Yağız  boşta kalan eli ile önce Beren'in göz kapaklarını okşadı  sonra eğilip çenesine doğru süzülen göz yaşlarını öperek kuruladı.
Sonra parmak uçları ile izleri takip etti ve gamzesinin olduğu yerde durdu. Orayı okşadı önce , ardından  dudaklarına dokundu yavaşça ve  çenesinin kenarındaki gamzesine...

Beren uykunun derin kollarına  bırakırken kendini araba şiddetli bir sarsıntı ile durdu.  Ege  dikiz aynasından Yağız'a bakarken Yağız ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibi görünüyordu.Beren henüz uyanmamıştı. "ne oldu Ege ?" diye sordu Yağız.
Ege benzinin bittiğini  söyleyerek arabadan indi
Bagaja doğru ilerledi ve açtı  ama benzin kutusu yoktu ve arabanın arka tarafından  damlayan benzin ile birlikte kaşlarını çattı  hızla Yağız'ın yanına gitti.

"Benzin deposunu delmişler abi! Sızıntı yapıyor. "

Yağız  da kaşlarını çatarak  Beren'in başını  koltuğa  yavaşca bırakıp arabadan indi. Bagajın oraya ilerleyip benzin deposuna göz gezdirdi.
"kim yaptı lan bunu!"

Ege bilmiyorum derecesine  başını iki yana salladı."Ben yedek benzine bakayım " deyip bagajın  kapağını açtı. Olmayan yedek benzin kutusu ile Yağız'a döndü "yok! "diye sinirle bağırdı.

Yağız  sakin ol dercesine bir hareket yapıp  "anacaddeye çıkıp otostop çekelim en azından  benzin almaya götürsünler "

Ege başını sallayıp  yürümeye başladı.Yolun iki şeridinin olduğunu farkedince karşı yola Yağız geçti ve otostop çekmek için  geçen araçlara  isaret vermeye başladılar ama hiç bir araç durmuyor devam ediyordu yollarına.
Pes etmeden devam ederken bir aracın durduğunu farkettiler.Araçta bulunan iki bayana durumu izah edip benzin almaları gerektiğini söylediler . Bayanlar kabul ederek araca binmeleri için kapı kilidini açtılar Yağız  Ege'ye tek gitmesini kendisinin Beren'in yanına gideceğini söyleyip  Beren'in yanına gitti.

Arabanın kapısını açıp içeri girdi tam başını çevirmişti kii Beren'in olmadığını farketti.
Hızla arabadan inip etrafa bakmaya başladı.
"Beren! "

biraz durup sessizliği dinledi. Ama ses soluk çıkmayınca tekrar bağırdı
"Beren nerdesin!Beren ne olur ses ver korkutma beni!"

o sırada  ağaçların ardından gelen çığlık sesi ile olduğu yerde donakaldı........

************Bölüm Sonu********************

Hahayt size gıcık bir bölüm yazmak istedim.
Özür dilerim geç oldu baya ama telafi edicem diğer bölümlerde  herkese iyi geceler.Sizleri seviyorum

Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin