Sen

876 96 8
                                    

    Bölüm müziği = Göksel :Yalnız Kuş  
Gülben Ergen :yalnızlık

Ege'den
° ● ° ● ° ● ° ● ° ●

Yağızla tartışmıştık ve tartışmanın  üzerinden  de 2 hafta  geçmişti. Aklımı  birtürlü  taparlayamıyordum.  Uzun süredir  yatağın  üzerine uzanıp  yaptığımın  yanlışlığını  ve  doğruluğunu düşünüyordum.

Aklım sürekli Elem'e  ulaşıyor düşüncelerim rayından  çıkıp  gözlerim tekrar  buğulanıyordu. Ellerimi gözlerimin üzerine örtüp  bastırdım. Gözlerimdeki yaşlar akamadan ellerim sayesinde gidince ellerimi gözlerimden uzaklaştırdım. Dudaklarımı yalayıp ayağa kalktım.

     Bu işin bir son  bulması gerekiyordu. Hemen dolabıma yönelip siyah pantolonumu ve siyah tişörtümü  üzerime geçirdim. Saçlarım uzamıştı. Rampalar uzadıkça kahkül gibi durmaya başlamıştı. En kısa zamanda  kestirmem gerekiyordu. Saçlarımı sağa sola sallayarak uzun olduğu için savrulmasını izledim. Uçuşan saçların bu hali  dudaklarımda  ufak tefek kıkırdamalara sebep olmuştu.

Aynadaki aksime bakarak daha çok gülümsemeye başladım. Değişmiştim.Eski Ege yoktu karşımda. Sakallarım çıkmaya başlamıştı. Gözlerimin altı şiş ve morarmış görünüyordu.

Siyah kapşonlumu da üzerime geçirip  komodinin üzerindeki paramı ve telefonumu  alıp  kapıya  yöneldim. Ayakkabılıktan aldığım siyah spor ayakkabılarımın  bağcıklarınıda  bağlayıp  askıda asılı olan  anahtarlığı cebime  tıkıştırdım.

Kapıyı açıp kapşonumu  başıma geçirip evden çıktım. Hızlı adımlarla merdivenleri inerken  apartmandan  çıkıp  çevreye  bakınmaya başladım. Buralarda  bir berber  olması  gerekiyordu  aksi taktirde  kendim  keserdim bu saçları .

Kader ilk defa yüzüme gülmüştü ilerdeki ışıkları yanan berbere  doğru ulaştım.

  

   İçeriye girip  boş  bi koltuğa yerleştim.  Saçları turuncu renkli bir  genç  koltuğun arkasına  geçip  nasıl yardımcı olabileceğini sordu.
  Hemen  İsveç dilinde bikaç bildiğim cümleyi kurarak saçlarımı kısaltmasını  ve çıkan  sakalları  kesmesini istedim  .

Hemen içeriye  gidip  elinde bir  katalogla  geri  döndü  katalogta  bulunan  modellerden hangisini istediğimi  sordu. Bende  saçımı  biraz  kısalttığında oluşması gereken  modelin  üzerine  parmağımı  bikaç defa  vurup  gösterdim .

Başını sallayıp makasa  uzandı  ve kesmeye  başladı. İşlem bittiğinde ise  fön tarağı  ve makinesini kullanarak saçlarıma  yukarıya doğru düzgün bir şekil vererek  spreyledi.
Omuzlarımdaki  havluyu  silkeleyip  başını eğip  elini  göğsüne  koyarak  selam  verdi.
Bu yaptığı hareket  kıkırdamama  sebep  olurken  kasaya  yönelip  parayı  ödedim.

Adımlarımı hızlandırıp tekrar  apartmana yöneldim. Aklıma tekrar  Elem'in  gelmesiyle gözlerim  dolarken  başımı sallayarak kendime gelmeye  çalıştım. Merdivenleri çıkarak odaya ulaştığımda kapıyı açarak içeri  girdim. Kendimi  yatağın  üzerine  bırakarak  gözlerimi  yumdum.

Buraya  gelerek  hata yapmıştım  vicdanım dayanmıyordu . Belki  Elem'den  uzaklaşarak  rahatlamaya  çalışmıştım  ama geride  bıraktığım   insanlar  yüzünden  yüreğim  rahat  deildi. Elemin  ölümünden  sonra boşluktaydım sanki.

Ellerimi  dudaklarıma  götürdüm. Öldüğü  gün  onu  öpmüştüm  evet  o ölüyken. Dudaklarım  sızlarken  gözlerim  doldu. Şuan  ihtiyacım  olan tek şey  onun  nefti  rengindeki  gözleriydi . Belki  bedenimde,  yabancılaşma  evresinde bulunan  ruhum,  onun  nefti  gözleri  sayesinde  tekrar  canlanırdı. Bu sırada  iç  sesim  yankılandı.

Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin