Ege aşkını itiraf ediyor

2.1K 151 14
                                    

Ege' nin  ağzından
°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●
Öylece  kafede  kalmıştım onu  öpmemin  doğru  olmadığını düşünüyordu. Neden  diye  düşünüyordum  içimden. Hâlâ  beklediğimi  farkedip  peşinden koştum. Otobüs  durağındaydı  ve  ağlıyordu.

-Elem?Neden  ağlıyorsun? Bak  Özür  dilerim  böyle  olmasını  istemezdim  affet beni.
(Dedim  pişmanca )

-Ege  eğer  hatânı  anladıysan sorun  yok ama  sana  hatân  var  bile  diyemiyorum, benim  suçum. Yakın  olmamamız gerekiyordu.
(Dedi  iç çekerek )

-neden  ?  Bana  yakın  olamıyorsun.

-Bak  Ege,  ben seni  önceden de  tanıyorum,  sana  yalan  söyledim . Senin  çoğu  kez  sevgilin  oldu  ve  sen  onlara  istediğin  gibi  yaklaştın. Tamam  benim de  sevgilim  oldu  ,5 kişiyle  çıktım  ama  çocuktum  ozamanlar  daha küçüktüm, saçma  bir  hevesti. Böyle  bir şeyin  hevesi   olurmu    bilemiyorum.Ama çıktıklarımın sadece  2 si  ile  sevgili  gibiydik , ikiside   gerçekten sevdiğim  içindi,  diğerleriyle  neden  çıktığımı  bile bilmiyorum. Ben  sadece  2 sinin  elini  tuttum , ama  hiç  birini    öpmesine  izin  vermedim.  Ama   sen  her  çıktığınla samimiydin  öpüyordun. Daha fazlasını bile  yapıyordun,  Ben  hepsini  gördüm  Ege !

-neden  beni  böyle  takip  ettin?
Neyse  takip  ettin  diyelim  ama   Onların  hiçbirini  sevmedim  onlar  sadece  sevgili  olsun  diye  olanlardı.hepsi geçiciydi
Ama  ben,  ben  seni  gerçekten  çok seviyorum  Elem.  Seni  olur  olmaz herşeyden  kıskanıyorum  herşeye  sinirim bozuluyor.  Ben  sana  aşığım  Elem!

-bende  seni seviyorum Ege , ama bu  bir şeyi  değiştirmeye  yetmiyor  laf  deil  icraat  gerek!

-ee  neden  izin  vermiyorsun

-neye?

-sana  yaklaşmama

-bak  Ege,  Beren'i  biliyorsundur. O benimle  herşeyini  paylaşan  tek  insan.  biz,  seninle  Yağız'ı başından  beri  takip  ediyorduk.  Beren  Yağız' ı  seviyordu,  bende  seni  seviyodum , ama  siz  farketmediniz. Yanınızda  bir  kız  olsa  yüreğimiz  yanıyordu. Ses  etmiyorduk. Sen  bir  kızla  çıkıyordun , ben  hergün  bitiyordum. Tükeniyordum. Senin  onu  öptüğünü, onun  elini  tuttuğunu   gördüğümde gizlice  ağlıyordum. Beren  kaç  kere  Yağız'ın  instagrama  attığı  fotoğraflar  yüzünden  krize  girdi , ağlayarak. Biz  ,sizin  bizi  sevmeyeceğinizi bile  bile  sevdik. Siz  o  kızlarla  birlikteyken,  biz  dertlerimizi , size  olan  nefretimizi  kağıtlardan çıkardık yazdık, sürekli  yazdık . Yeri  geldi  ağladık ,yeri  geldi  saflığımıza  güldük. Siz  onlarlayken  biz  hep  sizi  düşündük. Sen  bir  kızla  çıkıyordun ,   uzun  kahverengi  saçlı , yeşil  gözlü.  Ne  kadar  inkar  etsende  o kızı  sevdiğini biliyordum.  Siz  bizden  habersizken  biz  sizin  her  bakışınızın  anlamını  ezberliyorduk. Sen  o  kızın  seni  aldattığını  ögrendiğinde,  elini  cama  geçirip  yaralanmıştın  ,sen  elin  kızı  için  göz  yaşı  dökerken ben  senin  elin  için  ağlıyordum. Sen  canını  değil  o kızı  düşünürken,  ben  senin  canının  yandığını  hissederek  ağlıyordum,  sanki  senin  hissedeceğin kesiğin  acısını,  bana  yüklemişler  gibi o acıyı ben  çekiyordum. Ama  biz  hep  gelen  teklifleri  geri  çeviriyorduk,  geçmişimiz kötü  olabilirdi , ama  nerden  dönersek  kâr  diyerek  kimseyle sevgili  olmuyorduk  .  Biliyorduk  çünkü. Siz  erkekler  sırf  hormonlarınız  için  kızlarla  çıkarsınız,  onlara  dokunursunuz,  ama  evlenmeye  gelince  el  değmemiş  kız istersiniz. İşte  bizde  bu  yüzden , sizin  ileride  arayacağınız   kızlar  kalmak  istiyoruz.Şöyle düşünürdük ,  seven  adam  evleninceye  kadar  bekler,  eğer  seviyorsa  helali  olmasını  bekler .  Teklif  etseniz  kabul  etmezdik  ,sizi  ne  ne kadar  sevsekte.  Çünkü  evlenince  arayacağınız  tek  varlık  kalmak  isterdik.  Bu  yüzden     yaklaşmana  izin  veremem  öpmene   izin  veremem. Anlıyor  musun  beni?

-evet  anlıyorum.

-şuan  Beren  ile  Yağız  sevgili , çünkü  onlar  sevmeyi  birbirinde öğrendi  .Yağız sadece  bir kişiyle  çıktı  onunlada  1 hafta  sonra ayrıldı,  çıktıklarında  kızı  kullanmış  zaten,  fotoğraflarında  ya  kıza  sarılıyor  yada  öpüyor . Bu  yüzden  o kızla  evlenmez,  çünkü  o  kız  her  çıktığına  sarılmıştır , herbirini  öpmüştür diye düşünür  toplum.  Çünkü  bir  kız  sevdiğine  bu  kadar  cesur  yaklaşamaz  ,çekinir.  Bir kız  sevdiği insanın  yanında  huzur  bulur  sevdiği  adam  kızın  gözlerine  bakarken  kız  utanır  çünkü  kimse  ona  bu kadar güzel  bakmamıştır.Bu yüzden  de  kız  Yağız'ı sevmiyordu  neymiş  'gülüşü  güzel  adam 'diye  Tweet atmalar  bu replikler  heryerde  var . Biliyormusun  Beren  sürekli  o kız  benim  göremediğim gülücükleri  görüyor  belkide  yanaklarının  merkezinde  bulunan gamzeleri  görüyor  diye  çünkü  o göremiyordu  Yağız'ın  gülüşünü  Bir  umut  resimlerdi  ama  resimlerdede  hep   somurtuyordu  belki  bir kere  güler  diye  yanından  geçerken  yüksek sesle  espri yapıyordu  Yağız  gülüyordu ama  gülerken  hep  arkasını  dönüyordu neyse  boşver  bunları  o gün Beren'i  biri  sıkışıyordu ya  eski  sevgilisiydi  o  .  8. Sınıfta  çıkmışlardı  ve  Beren  onu  sevdiğini  zannediyordu , ama  sevmediğinin  farkında  değildi. Ondan  sadece  hoşlanıyordu  ,çünkü  onun  için  hiç  gözyaşı  dökmedi ,sadece  ayrıldıklarında 15 dakika  ağladı  okadar. Ama  hala  sevdiğini  zannediyordu  ,ayrıldılar. Sonra  oğlan  pişman  oldu,  barışmak  istedi,  bu  yok  dedi , o gün  de  okula  geldi işte  oğlan   Beren'i zorladı  Beren de  kaçtı. Peşinden  Yağız  gitti.
Akşam  Beren  lere  gittim , olan  biteni  anlattı  işte. Beren'in   çok  sevdiği  bir  kolyesi vardı  onu  o gün  Yağız' a vermiş.
Bana  öyle  heyecanlı  anlatıyordu ki  aylardır  uğruna  gözyaşı  döktüğü  erkek  o gün  sırf  Beren  ağlıyor  diye  ağlamış.  Beren  normalde  Yağız' ın  yanından  geçerken  utancından  yüzüne  bakamaz  ,ya  anlarsa  diye  korkar  hep,  ama  o gün  Beren  ile  sarılmışlar.  Beren  onun  omzunda  ağlamış , hep  üzülürdü  ben  onun  omzunda  hiç  ağlayamayacağım,  o benim  için  tek  bir  gözyaşı  dökmeyecek ,ona  hiçbir  zaman  dokunamayacağım  çünkü  o başı  açık  kızları seviyor    diye.Hiç  bir zaman  beni  sevmeyecek diye  ,ama  o gün  omzunda  ağlayabilmiş. Sonra  elini  tutarak  avucuna  kolyeyi  bırakmış , sonrada  göz  yaşlarını  silmiş  Yağız 'ın  kulağına  uzanıp  "ona  iyi bak "demiş  ve  yanağından  öpmüş. O gün  çok  ağladı  Beren ,ben  ona  dokundum o beni  kötü  olarak  bilecek , evlenirken  başkalarına  gidecek,  beni  hiç sevmeyecek,  öpmemem  gerekiyordu  diye. O, bir  busecik  yüzünden  ağlayan  biriydi   . Siz  ,o  öpücüklerin  daha  fazlasını  veriyor  diye, fazlasını veren  kız  gittiğinde  duvarları  yumruklayarak  ellerinizi kanatan  adamlar  , biz  de  eliniz  için  gözyaşı  döken  kızlar. "

Psikopatın   Feraceli  Sevgilisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin