~Deniz~
Hızlı bir şekide arkamdaki kızı umursamayarak odadan çıktım gözlerimden ateş fışkırıyordu adeta gözüm dönmüştü sinirden adımlarımı durdurdum ve duvara saglam bir yumruk geçirdim çalışanlarım korku ile beni izliyorlardı umursamadım ve bagırdım :
-Bana hemen emir'i çagırın !
Etrafta fısıldaşmalar başlamıştı iyice kendimden geçmiştim kafamı kaldırdigımda hala etrafımın kalabalık oldugunu gòrdüm :
-Canınıza mı susadınız lan ! Herkes işinin başınaa hicbirbok duymadınız ve görmediniz . Duydunuz mu ?
Korku dolu gözlerle beni izleyen insancık toplugu seri bir şekilde dagıldı çok geçmemişti ki emir geldi konuşmasina fırsat vermeden lafa atladım zaten şaşkınlıktan birşey soracak durumda değildi elimle odamı işaret ettim ve ses tonuma aldırış etmeden bagırdim:
-İçerideki kızı alıp benim eve götür emir ! Tek kılına zarar gelmesin , ve sakın kızı elinden kaçırma nefesini keserim senin.
Cevap vermesini beklemeden hızla merdivenlere yöneldim ve kendim otaparkta buldum arabama atladim ve ani bir atakla çıktım otoparktan şuan gözüm hicbirşeyi görmüyordu açıkcası biraz daha kalsam o kızın cansız bendeni bile ortada olmazdı .
Solugu mertin evinde aldım kapı biraz gec açılinca yumruklamaya başladım ve kapıyı yarı çıplak sarışın bir kız açtı tiksinircesine süzdügümde kızı itip içeri girdim , arkamdan ciyaklayan kızı umursamadan salona gectigimde kulagimda aynı ses ve kolumda bir el hissetmemle once elin sahibine sonra sıfatına baktim bakışlarımdan anlamış olacakki elini çekti sessizce tısladım:-Aklın varsa 5 dakika ićerisunde bu evden kaybol ve yine aklın varsa birdaha karşıma çıkma !
Kız aynı hızla gozden kayboldugunda mertin odasina bodoslama girdim sırt üstü yatıyordu parmak ucunla dürtum mırıldanarak kalkti ve karşısında beni beklemedigi icin ufak çaplı bi şaşkınlık gećirdi kafası ayıldıgında kendini toplamaya çalıstı direk lafa atladım :
-Bir süre ortada yokum nerede olacagımı sana haber vericem o sırada işler sende kimse yoklugumu hissetmesin , simdilik fazla bisi sorma sana ulaşıcam .
Arkamdan bagiriyordu ama aldirmadim ve hizla evi terk ettim arabama atlayıp kendi evime gittim emir evde beni bekliyordu gitmesini söyledim ve bazı talimatlar verdim kendi odama sessiz ama tehlikeli adimlarla ilerledim odaya girdigimde yatagimda kedi gibi kıvrılmıs bir sekilde uyuyordu uyanmaması için emir bişiler yapmistı yanina yaklaştim elleri çok berbattı tahminen dizleride oyle hala cam kıriklari vardi ve yüzünün sag yanagıda aynı sekildeydi odamdaki banyoya ilerleyip ecza malzemelerini ve cımbızı aldım yatagın ucuna oturup kirli ve kanlı gömlegimi ćıkardim ,önce ellerini ve yuzünü temizleyip pansuman yaptım sıra dizlerine geldiginde pantolununu bir çırpıda çıkardım açıkcası direk yarasına odaklanmıştım cinsselik ön planda degildi . Dizinde büyük ve derin bir kesik vardı ve dikiş atılması gerekiyordu once cam parcalarini tenizleyip kanı durdurmaya calistim yara net bur sekilde goruldugunde igne ile ipi alıp dikmeye başladım minik minik ve özenle diktim iki yana ayrilmış et parçasını sonra sarip öylece yataga yatırdım .
Saat akşam 20:00 'dı . Arabamı degiştirmiş gidecegimiz yeri ayarlamiştım hersey tam oldugunda gereken şeyleri alıp arabaya yerleştirdim küçük için bir kac parca kiyafet alip giydirdim , şuan ise kucagımda merdivenleri iniyordum kısa süre sonra evden çıkıp arabaya geldigimde arkaya yatırmiş oldugum ön koltuga yavaşca bıraktım kucagımdaki bedeni üstünü örme baddaniye ile örttüm ve kendi tarafima geçtim 45 dakikalik bir yolculuk yapacaktık son kez herseyi kontol ettigunde arabaya atladım ve çok gecmeden yola koyuldum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~CELLAT~(yazım Hataları Düzenleniyor)
Teen FictionKendimi onun karanlığına bıraktım onun söylediği gibi bu hikayeyi o yazmıştı ve ben ona göre oynayacaktım , o git derse gidecektim gel derse gelecektim ve belkide öl derse ölecektim. Büyük bir oyunun içindeydim hatta o oyunun icinde onlarca oyun oyn...