"Bölüm şarkısı"Sezen Aksu -Küçügüm❤
~Deniz~
Usul , usul döküldü gözlerinden yaşlar acıma duygusu denen birsey yoktu içimde acımıyordum aslına bakarsak o benim intikam ićin tutsağımdı belki sonuç ölüm ile bile bitebilirdi ama umrumda da değildi pek . Soyut bi şekilde izledim karşımdaki kızı aramizdaki mesafeyi açmıştım ve 4 adım uzagındaydım eli ile yüzünü kapatmıştı ayakta zor duruyordu ve bedeni zangırdıyordu , hıçkırıklari boģuk bi şekilde yankılanıyordu odamda ve migdemi bulandırıyordu biraz daha ruhsuzca seyrettim ellerini çekti ve sinirli gozleri yanarken beni buldu direk gözlerimi hedef aldı ellerini yumruk haline getirdi ve kendini sıkmaya başladı dişlerini bile sıkıyordu ah(!) Ne kadar cüretkârdı . Saniyeler içinde avını parçalamak isteyen dişi bir kedicik gibi saldırdı ve yumruklarını omuzlarıma geçirmeye basladı , ellerim cebimde sadece gozlerine baktım tepki göstermedim neler yapabilecegini merak ediyordum ve beklediim göz yaşları suratını yalarken hıckırıkları arasında bağırıyordu öyleki ; ince bogazındaki damarlar belirginleşmiş suratı kızarmıştı .
-Ne istiyorsun benden lanet herif.?
Cevap vermedim ve bekledim hala yumrukluyordu ve susma olasılıgı yok gibiydi sabrımın olmadıgını ve bu hallerini ona sonra ödetecegimi bilse böyle davranırmıydı ? Odayı bir hıckırık daha sardı sonra omuzlarim yumruklariyla bir kez daha sarsıldı ve yine yırtarcasına bagırdı :
-Ben sana ne yaptım ? Allah kahretsin defol git hayatımdan .
Yine ve yine tepkisizdim bu onu daha çok sinirlendirmiş olmalı ki saçlarının arasından geçirdi ellerini bir adım ileri gitti odada gezdirdi bakışlarını ne yapacagını bilmiyormuş gibi çok gecmeden masama ilerledi ve ne varsa savurmaya başladı laptopum havalandı ve ayagımin dibine düştü kendimi bir adim geriye atarak boydan camlar halinde olan cam duvara sırtimı verdim yasladım ve ellerimi önümde kavuşturdum onu izlemeye devam ettim .
Çok gecmedi ama odamda kırılmadık bir sey kalmadı seslere sekreterim ve iki güvenlik görevlisi gelsede müdehale ettirmedim ve kapıyı kilitledim o hala durmamış bir şeylere zarar vermeye devam ediyordu makasla deri koltuklarımı bile parçalamıştı . kırdıgı tablonun camını bana savurmuştu elimle siper ettigimden sağ elimde derin bir kaç kesik ve yine sağ baldırimda bi çizik vardı umursamadım kanlar parkeye damlıyordu göz ucuyla yere baktim ve yine onu hedef aldım benim yanıma doğru gelmeye başladı tam onumde durdu ve işaret parmaginı bana sallamaya başladı sesi kısılmıştı :
-Seni mahvederim ! Bunu anladın mı ? Seni öldürürüm . Lanet olsun ki kaybedecek bir şeyim yok.
Bagırmaktan bogazı patlayacaktı yine tepkisiz kaldim ama son reddelerime gelmeye başlamıştım sessiz kaldıgım her dakika daha çok çıldırıyordu açıkcası bunun farkındaydım ki kapının az ilerisinde duran aslan objesini yerden aldı ve bana doģru fırlattı . Obje cam duvara çok şidetli bir şeilde isabet etti tam olarak kulagımin hizasindan geçmişti cam paramparća olup yere suzülürken obje tok ve yüksek sesle yere tekrar çarptı beni omuzlarimdan yitip bağırdı .
-Sana yemin ederim ki korkacak birşeyim yok , seni bu cam gibi tuzla buz ederim boktan hayatıma girdigin gibi defol çık .
Alayla dudaklarımı kıvırdım ve tek kaşımı öylemi dercesine havalandırdım böyle aciz bir kızdan böyle tepkiler beklemiyordum açıkcası bu hali hoşuma gitmedi desem yalan olur baya hoşuma gitmişti yirticî minik kedicik penćelerini çıkarmıştı ama yanlış yere savuruyordu inatla , yanliş adama meydan okuyordu . Bu alaycı halime bir çıglık attı kullakları sagır eden ve şidetli bir şekilde tenin tene çarpma sesi duyuldu kafam sağ omzumun hizasina dönerken uzun ince parmakları aynı hızla yanagımdan çekildi . Sinirden ellerim titremeye başlamıştı nefes nefese harabe şeklindeki odamdan çantasını buldu ve koşar adimlarla kapıya yaklaştı ve unuttu son şey şuydu ki , kapı kilitliydi gülümsedim ve bu gerçekten korkulması gerek bir gülümsemeydi gözlerim alev almıştı üç büyük adımda arkasindaydım büyük ellerim saćları ile buluştu ve avcumu doldurdu tum gücümle asıldım saçlarına tiz bir çıglık attı ama o bile kutaramazdı artık yüzünü bana doğru yònlendirdim ve odanın içinse savurdum . Elleri ve dizlerinin üzerine düştü acı dolu bi inleme duydum yanina yaklaşırken galiba cam kırıkları ellerine ve dizlerine batmıştı aldırmadım üstüne doģru egildim ve kükredim .
-Sen kim oluyorsun lan !
Ellerim tekrar saçlarinı buldu ve yuzünü yüzüme yaklaştırdım tukürürcesine konustum .
-Şuan seni öldürsem kimsenin umru olmaz . Anladın mı ?
Sacına biraz daha asıldım ve bıraktım ve yüzüne çok şidetli bir sille attım öyleki dişleri dökülmüş bile olabilirdi ikinci sille için saçından tuttugumda burnu kanamış yanagı aninda kızarmıstı gözlerinin beyzaları ortaya ciktı ve göz kapakları perdelendi bayılmıştı . Acımadan tekrar yere savurdum ve bagırarak koltuga bir tekme savurdum hızla odadan çıktım bu kız çok oluyordu açıkcası ölmek icin bana yalvaracaktı bu saaten sonra !
~ selaaaamm . Canlarım kısa bir bölüm oldu farkındayım ama içime sindi açıkcası deniz aşkımdan geldi özellikle istenmişti umarim begenirsin bol denizli bol opücuklü gunler
Bolüm itafı ' Buket nur Yanç ' ve 'Ceren Karaman ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~CELLAT~(yazım Hataları Düzenleniyor)
Novela JuvenilKendimi onun karanlığına bıraktım onun söylediği gibi bu hikayeyi o yazmıştı ve ben ona göre oynayacaktım , o git derse gidecektim gel derse gelecektim ve belkide öl derse ölecektim. Büyük bir oyunun içindeydim hatta o oyunun icinde onlarca oyun oyn...