Part two

6.1K 140 35
                                    

Na een uurtje is het zover en wordt er geklopt op de deur. Lynn schrikt er van en kruipt tegen me aan terwijl ze een filmpje kijkt wat lijkt op een muziekvideo van een liedje. Ik zet haar wat rechter op neer terwijl James een stuk of 6 mannen binnen laat. Ik doe de oortjes uit haar oortjes en pak de IPad uit haar handen. Ze doet er gelukkig niet moeilijk over en springt van de stoel af. Ik leg de IPad op James' bureau en draai me om naar de jongens. Ze zijn wel heel jong, wat moeten hun met ons. Ik ga ze een voor een langs. Blond, bruin naar achter gekamd, bruin krullend, bruin warrig haar. Okay. "Jongens, dit is Emma en dat is haar zusje Lynn." Een van de jongens loopt naar voren en geeft me aan hand. "Liam," fluistert hij kort. En zo volgen de rest. Harry, Louis en Niall. Ze maken ook meteen kennis met Lynn en Lynn vind het meteen al heel leuk bij Harry en Louis. Niall blijft bij me staan en terwijl ik naar Lynn kijk, kijkt hij naar mij. Ik kijk op naar Niall en kijk hem kort aan. "Ja, wij wonen samen. Nee, ik ben niet gay." Ik kijk weer op. "Ik verwachtte ook niet dat jij gay zou zijn, heel eerlijk." Hij lacht. "Wie van ons wel dan." Ik kijk weer een voor een naar de jongens. "Die jongen in het Adidas vest, hoe heette hij okalweer." Niall lacht. "Louis," Ik kijk hem terug aan. "En heb ik gelijk?" Ik lach en bijt op zijn lip. "Je ziet het van zelf wel, okay." James komt naar ons toelopen en geeft Niall het uitgeprinte documentje dat we net samen hebben gemaakt. Niall leest het eerste stukje kort door en kijkt me vervolgens aan. "Mishandeld?" Ik hoef alleen maar te knikken of zijn ogen starten een afschuw te krijgen. "Ik vind het nu al een lul." Ik moet lachen, maar weet niet waarom precies. Ik hoor Lynn lachen en mijn blik gaat automatisch naar haar toe. Ze wordt gekieteld door Har--- Hoe heette hij okal weer.... Oja Harry. Liam komt ook bij ons staan en pakt het papier uit Nialls handen. "Hé, ik was dat lezen." Liam lacht kort en begint ook te lezen. Even later kijkt hij op en opent zijn mond, maar ik ben hem voor. "Ja, we zijn mishandeld." Liams ogen gaan terug naar het papier en leest kort verder. Niall schuift dichter naar me toe. "Wie denk je dat er nog meer gay is?" fluistert hij als hij buiten gehoor afstand van Liam en James is. "Ik vermoed Harry," fluister ik terug. Niall lacht en knikt begrijpelijk. Liam kijkt me aan. "Dit gaat bij ons niet gebeuren, Emma, wees maar niet bang." Louis en Harry komen naar ons toe lopen en ik moet lachen als ik Lynn over Harry's schouder zie hangen. "Gaan we?" vraagt Louis terwijl hij iedereen langs gaat. "Alles is afgerond, ik hoop dat Emma en Lynn het leuk hebben bij ons," antwoordt Liam erop. James lacht en zegt: "Willen Emma en Lynn ook met jullie mee, dat is de vraag." Hij bedoelt het als grapje, maar volgens mijn hebben de jongens dat niet echt door. Hun ogen gaan allemaal naar mij, dus ik knik. Niall pakt mijn koffer zonder iets te zeggen en kijkt kort naar mij, terwijl de andere jongens de kamer uit lopen. James zegt nog een keer duidelijk dat als er iets is dat ik moet mailen, maar dat zou ik ook wel doen. Niall en ik blijven als enige over met mijn koffer in de hal naar James' kantoor. "Je bent 17 toch, Emma?" Ik kijk rechts van me, in zijn blauwe ogen. "Ja, beetje kut hè." Hij fronst zijn wenkbrauwen. "Als ik nou 18 was, had ik Lynn opgepakt en heb zelf voor dr gezorgd, nu zijn jullie onze verzorgers." Zijn emoties veranderen en hij glimlacht. "Je zou het wel leuk vinden bij ons. We zullen jou met rust laten, maar wel de zorg voor Lynn op ons nemen, wees maar niet bang. Het komt allemaal goed, ik beloof het." We lopen het gebouw uit en een large busje staat voor ons neus op ons te wachten. "Stap maar in, ik kom ook zo." Ik trek een deur open en stap op de achterste van de 4 rijen in. Lynn zit bij Harry en Louis te klooien, zoals net. Haar knuffeltje op haar schoot. Niall stapt naast me in en kijkt kort naar voren. Liam zit helemaal voorin met 2 mannen in zwarte kleding. "Beveiligers, je kent het wel." Ik kijk hem aan, schud mijn hoofd en zeg: "Ik ken het niet, ik ken jullie niet dusss." Hij moet lachen. "Je kent ons wel." Ik schud mijn hoofd. Hij pakt zijn mobiel uit zijn zak en een paar oortjes. "Heb je met oortjes een probleem?" Ik schud mijn hoofd. "Sommige mensen wel, dus vraag het even." Hij opent Youtube en al snel hoor ik de klanken van een bekent liedje. Ik bekijk de klip en zie dat het de klip is die Lynn ook zat te kijken. Ik kijk op. "Noway." Hij lacht. "Neeja, we hebben geen beveiligers en dure shit als we het niet waren." Ik kijk hem aan. "Okay...." Ik haal een van de oortjes uit mijn oor en geef hem terug aan Niall. "Nee, blijf luisteren," Ik kijk hem aan. "Alsjeblieft...?" voegt hij eraan toe. Het haalt me over, dus ik doe het oortje terug erin. Bekende liedjes schieten voorbij. Uiteindelijk zet hij een spotifylijst aan en luisteren we samen naar hun muziek. Het maakt me rustig. Na een uurtje stopt het busje. "McDonalds!!!" hoor ik Lynn gillen. Ik kijk naar buiten en inderdaad we staan bij de mc. Niall kijkt ook op en schreeuwt dat hij een bigmac wil. "Wat wil jij?" Ik schud mijn hoofd, laat mijn blik vallen. "Je moet wel gewoon eten, hè," zijn stem klinkt bezorgt. "NUGGETS TOO!" schreeuwt hij door de bus heen naar voren. "WIE BETAALD?" krijgen we terug van Liam. "IWON'TPAYTHISSHIT!" schreeuwen Harry, Louis en Niall tegelijk door de bus heen. "Well, fine, thanks guys..." horen we Liam zeuren en er wordt gelachen, waardoor ik automatisch mee moet lachen. Niall doet zijn oortje weer in en zet een ander liedje op. Het klinkt droeviger dan de rest, maar dat is okay. Ik luister naar de tekst terwijl we doorrijden naar het tweede raampje waar we het eten krijgen. Ik negeer alles om me heen en focus me op de muziek. Ik voel Nialls ogen op me, ik voel hoe hij zijn oortje in mijn andere oor doet, ik voel hoe hij opstaat en zie in mijn ooghoeken hoe hij zijn hoofd stoot tegen het plafond. Ik moet lachen en haal snel de oortjes uit mijn oor. Hij pakt zijn nuggets en bigmac en komt terug naast me zitten. "Eet deze maar." Hij geeft me het doosje nuggets aan. "Ik hoef niet." Hij lacht. "Maar je gaat het eten. "James zei al dat je niet zoveel avondeten ophad, dus deze eet je gewoon op." Ik kijk hem aan. Ik heb amper wat gegeten bij avond eten, dat klopt, maar ik heb hier gewoon geen zin in. Hij draait zich meer naar me toe. Ik kijk hem aan. "Ik wil je ook gaan voeren hoor en denk niet dat ik het niet meen." Ik haal een wenkbrauw op en wacht tot zijn actie. "Moet ik het echt doen?" Ik haal mijn schouders op. Hij pakt het doosje uit mijn handen, maar zo snel als ik kan, pak ik het terug. "Ik eet al, rustig." En met tegenzin stop ik een nugget in me mond. Niall lacht en begint aan zijn burger. "Emma, ik heb ook nuggets!!!" Ik kijk op naar Lynn die haar doosje nuggets omhoog houdt. "Had Liam een happymeal voor jou gedaan?" vraag ik op de manier zoals ik Lynn altijd vragen stel, vol begrip en aandacht. "Ja!" Ik zie haar lach misschien niet, maar ik weet dat ze heel gelukkig is zo. Nadat ik nog 2 nuggets heb gegeten, leg ik het doosje op Nialls benen. "Ik hoef niet meer." Niall kijkt me aan en schud zijn hoofd. We blijven elkaar aankijken tot dat we Liam horen schreeuwen dat we verder rijden. We doen de oortjes weer in en luisteren naar de muziek die voor mij onbekend is. Na een uur of 3 rijden en muziek luisteren wordt ik moe. Ik sluit mijn ogen kort, maar probeer wakker te blijven. Ik voel Niall naast me, hoe hij rechter op gaat zitten. Ik hou mijn ogen dicht en concentreer me op de muziek. "Emma?" Ik kijk naar hem. "Je mag wel slapen. Kom maar." Hij slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. Zo val ik langzaam in slaap.


My New Parents//One Direction//☑Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu