Part 13

2.7K 76 7
                                    


Ik heb hier echt het kutste leven ever! Geen social media, geen vriendje en verkracht worden door je vader. Ik had het thuis nog beter, wacht nee, dit is mijn thuis. Even terugspoelen, Ik had het bij mijn biologische ouders nog beter!

Louis, Harry en Lynn zijn naar de stad. Jurkjes kopen voor Lynn. Harry kwam nog even met me praten, maar ik zit nog steeds op mijn kamer met muziek op mijn boek uit te lezen. Ik weet niet eens meer waar ik precies was dus ben overnieuw begonnen.

Na de eerste 200 bladzijdes wordt er op de deur geklopt. Liam. Ik kijk hem niet aan. Hij haalt een oortje uit mijn oor. Ik blijf hem negeren. "Je moet eten." Hij klinkt geïrriteerd, waarschijnlijk omdat hij het al een paar keer heeft gezegd. "Emma, kom eten. Niall heeft gekookt." Ik kijk even op mijn mobiel voor de tijd en klap vervolgens mijn boek dicht. Ik sta op en kijk hem kort aan. "Je laat je mobiel hier." Ik haal mijn andere oortje ook uit mijn oor en gooi mijn mobiel op het bed. Hij draait zich om en loopt de trap af. Beneden wacht Liam tot ik ook de trap af ben. Waarschijnlijk dacht hij dat ik terug zou gaan naar boven. Ik ga aan de tafel zitten op Harry's plekje. Ik wil niet bij Liam zitten en naast Niall zal Liam niet toestaan. Niall schept net wat eten op zijn bord als hij opkijkt. Een ontspannen glimlach stond op zijn gezicht, maar groeide kort, tot dat Liam kuchte. Het gebeurde zo ook bij mij, maarja sowieso als ik Liam hoor wordt ik chagrijnig. Niall schept ook wat nasi bij mij op en bij Liam. "Waar is de rest?" Ik krijg geen antwoord. "Waar is de rest?" herhaal ik mijn vraag. Niall kijkt eerst naar Liam, die chagrijnig zijn eten op eet, en geeft vervolgens antwoord. "McDonalds. Ik had haar toch nuggets geloofd?" Ik knik. "Die had ze toch niet gekregen dus daarom zijn ze nu nuggets eten." Dat verklaard veel. "Beter gaan wij ook nog een keer nuggets met haar eten," stel ik voor, maar daar heb ik meteen spijt van als Liams ogen de mijne vinden. Het is stil voor een paar minuten. Bryan Adams speelt op de achtergrond, maar dat is ook het enige wat je hoort. Mijn vingers beginnen te tikken op de tafel en niet veel later hoor ik Niall mee neuriën. Liam schenk een dezelfde blik naar mij en Niall en we stoppen direct. Ik wil weg hier, maar het is het eet moment, dat zou ik nooit kunnen missen hier. Ik schenk wat melk in en Niall schuift zijn beker naar me toe. Ik doe er ook wat in en zet hem terug. Ik kijk kort naar Liam, waarschijnlijk is hij natuurlijk weer boos. "Emma. Wil je zo meteen nog even blijven zitten?" Ogen vol haat gaan naar Liam. "Nee," zeg ik kort. "Emma, jij blijft zo meteen nog even zitten." Ik schud mijn hoofd. "Laat Emma met rust, Liam." Liam schud zijn hoofd. "Je weet wat ik je vanmiddag heb gezegd, Niall, en wat voor jou geldt, geldt ook voor haar." Ik eet snel door, ik weet simpelweg niet wat ik anders moet doen. "Liam, ik denk dat je dat niet eens tegen haar gaat zeggen. Je wilt dr gewoon weer pijn doen." Liam schud zijn hoofd. "Niet je hoofd schudden. Ik zie aan je ogen dat je het wil doen," gaat Niall erop in. Hij keert zich naar me toe. "Je gaat zo met mij mee, okay." Ik knik. Liam springt op en slaat een keer hard op de tafel. "Nee, je blijft hier!" Alweer wordt ik bang van Liams ogen. "Wie blijft hier?" Onze ogen gaan naar de deur naar de woonkamer waar Louis net binnen komt gewandeld. "Niall wou je nou bigmac of die visshit." Niall knikt naar Louis en zegt: "Beide." Hij pakt het zakje aan die Niall naar hem uitsteekt. "Ik heb ook nog frietjes en nuggets bij gedaan," zegt Louis terwijl hij zijn jas uittrekt. "Geef even bord." Het lijkt wel of het gesprek van net uit de lucht is. Lynn komt de keuken in rennen en klimt op mijn schoot. "Ik heb nuggets gehad, Emma!" Ik moet lachen van haar enthousiasme en knik. "Emma heeft ook nuggets, kijk." Niall houdt een nugget voor mijn mond en ik bijt erin. "Thankyhou." Lynn lacht. "Niet met volle mond praten, Emma!" Iedereen, behalve Liam, begint te lachen. Ik bijt snel een stukje af en eet het op. "Je kan niet met lege mond praten," haakt Harry erin. Lynn draait zich om en kijkt hem vragend aan. "Er zitten toch tanden in je mond en een tong." Lynn begint te lachen, waarna iedereen lacht. Ze slaat haar armpjes om me heen en ik geef haar een kusje op dr wang.

My New Parents//One Direction//☑Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu