Ik zie mijn mobiel en oortjes weer op het bureau liggen. Hoe kunnen ze dit doen? Ik kijk om me heen naar iets om mijn woede in kwijt te kunnen, maar kan niks vinden. Louis klopt op de deur en een blik vol woede en verdriet komt zijn kant op. "Je boekje." Hij zwaait het boekje omhoog en legt het op mij bureau. Ik laat mijn blik vallen en kruip onder de warme dekens. Ik hoor hoe hij loopt, geen idee waarheen. "Emma, we doen dit ook voor jou." Tranen verslechteren mijn blik. "Ik kom wel weer als je moet eten." Ik hoor hoe hij de deur achter me sluit en eindelijk kan ik me los laten gaan. De tranen rollen over mijn wangen, mijn mond maakt rare geluiden en na een tijdje begint adem halen moeilijker te worden. Ik trap de dekens van me af en zoek mijn mobiel en oortjes. Nialls playlist heb ik gekopieerd. Ik ga weer onder de dekens liggen met de playlist aan. Zijn favoriete liedjes, de liedjes die hij heeft gemaakt met de rest van de jongens. Ik laat ze tot me komen.
Lynn springt op me en een pijnscheut gaat door mijn lichaam heen. Mijn lichaam is op sommige plekken nog zeer gevoelig nadat Liam het beschadigd heeft. Ze haalt een van de oortjes uit mijn oor en fluistert dat we gaan eten. "Heb je jouw oogjes geverfd, Emma?" Ik ga rechtop zitten en kijk het kleine meisje vragend aan. "Ze zijn rood," verteld ze me daarna vol enthousiasme. Ik knik en wrijf nog een keer in mijn ogen. "Ja, geverfd ja. Vind je ze mooi?" Ze schud haar hoofd en geeft me een kusje. "Kom we gaan lekker eten," spoor ik dr aan, maar ze blijft staan. "Lynnetje, kom nou." Ik sta op en duw dr langzaam de kamer uit, maar ze blijft weer staan. "Jij gaat óók mee!" Ik haal een wenkbrauw op. "Ik ga ook wel mee." Ze kijkt me achterdochtig aan. "Moet ik voor lopen dan?" Ze knikt en laat mij als eerste de trap aflopen. Iedereen behalve wij zitten aan tafel. Ik zet Lynn in haar stoel en ga zelf zitten op de stoel die overblijft, tussen Louis en Liam. "Eetsmakelijk." Ik kijk Liam kort aan en richt me daarna op het eten. Waarschijnlijk is het duidelijk zichtbaar dat ik het er niet mee eens ben. Beter dat iedereen gewoon zijn mond dicht houdt. Ik eet gewoon wijs mijn eten op. "Mag ik van tafel, Harry?" Alle ogen gaan naar Harry terwijl die van mij op Lynn blijven staan. Ze kent mijn blik als die zo staat. "Laat maar. Ik blijf nog lekker gezellig zitten!" Een kleine lach verschijnt er op mijn gezicht. "Je mag ook wel van tafel hoor." Lynn kijkt me kort aan en schud haar hoofdje. "Ik wil nog even zitten." Ik schuif mijn bord naar voren en sta op. Ik wil weg lopen, maar Harry houdt me tegen. "Blijf nog even zitten. We willen met je praten?" Ik kijk iedereen aan, behalve Liam en ga weer zitten. "Ze hebben echt wat met Infinity de laatste tijd. Je hoort hem de laatste dagen echt vaak." Harry knikt als antwoord op Nialls reactie. "Misschien doordat Zayn nu ook een beetje opmars brengt." Ik zie Louis in mijn ooghoeken knikken. Mijn gezicht spelen een spelletje met Lynns gezichtje. Een geheime taal die ze heeft bedacht voor aan tafel thuis, waar ik altijd in de lach schoot en daarna in elkaar geramd. De lach op mijn gezicht wordt groter als ze haar 'Koekie-gezicht' op zet. Ik zie Liams blik in mijn ooghoeken naar mij gaan. "Lynn, ga maar even op je kamer spelen. Straks komt er wel iemand, okay," zegt hij vervolgend tegen Lynn. Ik schrik ervan. Ik wil niet dat ze weggaat. Harry tilt hij van haar stoel af en lachend rent ze naar haar kamertje. Ik zucht diep. "Emma, we hebben video beeld-," "Je kan alles hebben wat je wil en toch wordt je ervan onderscheiden," onderbreek ik Harry. "Emma, luister nou even naar Harry." Ik schenk een blik naar Niall en keer daarna terug in het gesprek. "Wij zagen dat ook niet aankomen, Emma, maar Liam heeft vastgesteld dat we dat echt niet kunnen toestaan. Vooral als jullie ook echt seksueel verder willen gaan." Ik haal diep adem. "Je accepteert mij en Niall niet, maar je accepteert wel dat Liam me heeft misbruikt..." Ik drink snel nog wat melk uit mijn beker. "Lekker is dat." Harry zucht diep. "Daar heb je geen bewijs van, Emma," hoor ik vervolgend naast me. Met afschuw in mijn ogen kijk ik hem aan. "We hebben wel bewijs dat jullie hebben gezoend." Hij buigt zich iets naar voren. "Zeg maar wat je wilt, Emma, maar ik ben je voogd." Ik kijk kort naar Niall. Zijn blik staat gericht op zijn bord en hij tikt met zijn vinger op de tafel. Ik zie hoe zijn mond kort open gaat. Een normaal persoon zou denken dat hij adem haalt, maar ik zie dat hij bromt. Ik keer me snel terug naar Liam en zeg: "Jij hebt ook bewijs dat jij Niall heb voorgesteld om me als hoer te gebruiken, of niet?" Het lijkt of hij een masker opzet. Hij kijkt onschuldig, vragend zelfs. "Dat heb ik nooit gedaan. Dat zou ik niet doen, toch jongens?" Hij kijkt de rest af, iedereen schud zijn hoofd, behalve Niall. "Niall?" Niall kijkt op en schud zijn hoofd. Hij staat op en verlaat de kamer.
JE LEEST
My New Parents//One Direction//☑
FanfictionVOLTOOID "Heb ik je pijn gedaan?" Ik kijk op. "Nee, maar je moet je bek houden." |One Direction|Dutch| Gebruik NIETS zonder mijn toestemming!! Hoogste ranking: -2 in OneDirection Cover door mijn vriendinnetje Gestart: 15-6-2015 Gestopt: 12-1-201...