Part four

4.8K 107 18
                                    

"NIALL, EMMA, LOUIS, HARRY.....?!" horen we Liam schreeuwen. "TIJD OM TE GAAN!" Ik kijk Niall aan. "Kom je trouwens met ons mee terug?" Ik knik. "Lynn redt het wel met Louis en Harry en ze verdient een familie. Als ze die nu al ontmoet, des te groter is de kans dat ze aan elkaar hechten." Ik laat mijn blik vallen. "Jij verdient oo-," "En als ik erbij ben, hecht ze niet snel aan mensen en daarom was ik toch vandaag ook boven enzo, want anders had ze jullie nooit zo gemogen als dat ze nu doet." Ratelend loop ik de trap af. "Emma, doe eens rustig," Ik kijk hem weer aan. "Nee, ze heeft het nodig, ik kan niet overal meer bij zijn. Dit is haar nieuwe leven." Hij kijkt mij aan. "Dit is ook jou nieuwe leven." Ik wil doorlopen, maar hij houdt me tegen. "Ik hoop dat je na je verjaardag nog bij ons blijft, okal ben je volwassen." Ik kijk hem kort aan en laat vervolgens snel mijn blik vallen. "Ik weet het niet. Ik ben niet langer nodig voor Lynn." Ik zie hem knikken. "Als je toch weg gaat heb je een appartementje nodig." Ik knik ook. "Maar die vind ik wel." Hij grinnikt. "Ik heb nog een huis in Ierland. Daar zou je kunnen wonen." Ik kijk hem aan. "Waarom..," "Familie en ik kom daar vandaan. Als ik geen zin heb om bij de boys te zijn ga ik daar even heen." Ik knik. "Je mag wel keertje mee hoor...," Hij stopt even. Hij twijfelt om iets te zeggen. "Maar dan denk ik dat je ook een keer met de rest mee moet." Ik zoek zijn blik. "En dat is een probleem?" Hij kijkt me snel aan. "Denk het..," We kijken elkaar kort aan. "Je ziet er goed uit, trouwens." Ik knik als een bedankje en loop daarna langs hem heen de woonkamer in.

2 uur in de auto. Ik zit naast Liam, achter in. We hebben net gegeten in een 5 sterren restaurant. Het eten was wel lekker, alleen het was te rustig voor Lynn en toen werd ze drukker en drukker, dus hebben we het toetjes overgeslagen en een mcflurry bij de Mc gehaald. "Wt lst j?" Ik haal mijn oortjes uit en knik naar Liam. "Wat luister je?" Ik kijk op Nialls mobiel. "Nialls afspeellijst." Hij knikt terug. "Is dat die van Niall?" Ik knik. "Je hebt wat met hem gedaan hoor. Wij krijgen nooit zijn mobiel." Ik knik kort en doe mijn oortje weer in. Ik voel hoe Liam mijn rechter oortje uit doet en in mijn oor fluistert dat die het een beetje te ver vind gaan. Ik kijk hem kort aan. "Hoe bedoel je?" Hij lacht sarcastisch, kort maar sarcastisch. "Ik hoorde dat je bij hem heb geslapen, samen ontbijt hebben gemaakt, je hebt bij hem gedoucht, je bent langer op zijn kamer gebleven toen Lynn naar beneden kwam en nu heb je toegang gekregen tot zijn mobiel." Ik kijk hem aan. "En, problemen mee?" Hij knikt. "We hebben regels gemaakt en als hun zich daar niet aan houden hebben ze een probleem, maar jij ook." Ik kijk hem aan en ge vervolgens lachend naar buiten zitten kijken. "Jij gaat mij geen straf geven." Ik hoor hem grinniken. "O, jawel. Als je nog een keer zo close bent heb je een probleem, Emma." Ik doe beide oortjes weer in. Ik wil geen problemen. Dus als ik er niet op in ga, kan ik ook geen problemen hebben.

Een uurtje na het gesprek komen we aan bij Louis' ouders. Ik stap uit en ga bij Niall staan. "Waren die laarzen verstandig om aan te doen?" vraag ik hem waardoor hij moet lachen. "Nee, nog 30 meter oprit. Weet niet of je laarzen dat leuk vinden." Er komt een glimlach op zijn gezicht. "Waarom hebben mensen zo'n lange oprit?" vraag ik lachend, terwijl we beginnen te lopen. We lopen tussen Louis, Harry, Lynn en Liam in. Liam achter ons, de rest voor ons. "We gaan zo toch weer weg." Ik kijk kort achterom, maar een wenselijke blik van Liam krijg ik niet. Het is meer een waarschuwing. Niall kijkt me aan en vraagt wat er aan de hand is, maar als ik het wil zeggen horen we een meisje naar buiten komen rennen. "Dat is Phoebe, Louis' zusje." Het meisje wordt achtervolgt door een oudere vrouw. Ze rennen ons tegemoet en omhelzen Louis tegelijk. "Waar is de rest?" hoor ik Louis opeens vragen. Zijn moeder wijst naar binnen en gaat de rest van de jongens ook af om een knuffel te geven. Als ze bij Niall komt kijkt ze me kort aan. Ze geeft Niall een knuffel en richt zich dan weer op mij. "Ben jij ook hun nieuwe pleegkind?" Ik knik kort. "Je bent altijd welkom, no matter what." Ik knik weer. "Dat is heel aardig van u. Ik zal onthouden dat u een oprit heeft van 30 meter, dan zal ik uw huis wel moeten kunnen vinden hè." Ze lach vriendelijk naar me, maar loopt al gouw terug naar Louis. Iedereen neemt afscheid van elkaar en Lynn loopt met Louis mee het huis binnen. Wij lopen terug naar de bus en rijden terug naar huis.

De rit is stil. Niall en ik zitten met oortjes naar een band te luisteren, 5 seconds of summer. Liam zit voor zich uit te staren, geen idee waarnaar toe. Bij aankomst loopt die meteen door naar zijn kamer. "Hij is moe. Altijd als we zo laat terug komen." Ik kijk in Nialls richting. Hij lacht kort naar me. "Wil je nog wat drinken?" Ik knik en volg zijn weg richting de keuken. "Ook nog een koekje?" vraagt hij met een knipoog. Ik pak een koekje uit de koektrommel die hij voor me houdt. "Lynn had bijna die hele bak leeggegeten, wist je dat?" Ik schud mijn hoofd. Ergens was het wel voorspelbaar, Lynn houdt van eten. Ik neem een slokje van de cola die hij voor me heeft ingeschonken. "Zoeken ze nog een baan voor koekiemonster in sesamstraat?" Ik moet zo hard lachen dat ik mijn drinken bijna uitspuug. Het moet er zo goed uitzien dat hij het ook uit proest. Ik laat mijn hoofd vallen op de tafel en kijk hem kort aan, maar dat duurt niet lang, want voor ik het weet lachen we weer. Hij komt bij me zitten als we weer bijgekomen zijn. "Godver, ben je nu aan het huilen?!" De tranen staan in zijn ogen en hij knikt lachend, terwijl hij de tranen weer weg probeert te halen. "Ik ga een koekiemonster onesie voor dr bestellen." Hij kijkt me aan. "Koop ik een elmo voor mezelf," vervolgt hij lachend. Ik neem snel nog een slokje. "En voor jou koop ik.. uhmm.." "Koop maar gewoon niks voor mij." Hij moet lachen. "Unicorn?" Ik kijk hem aan. "Nee" Hij drinkt snel een slokje. "Als je moest kiezen. Geef gewoon antwoord, niet zo kinderachtig hè." Hij zegt het op zo'n manier dat ik ervan moet lachen. "Zegt de persoon die sesamstraat onesies wilt kopen." We lachen nog lang door. Zoeken op internet voor onesies en bestellen ze. Geen idee waarom, maar dit is geweldig.

"Unicorn komt morgen samen met Elmo, maar cookie monster komt overmorgen pas," verteld hij meterwijl ik op de huge klok kijk die in de keuken hangt. "Niall," Hij kijkt op."Komt die op maandag of dinsdag? Die van ons?" Hij kijkt weer op zijn scherm."Maandag." Hij kijkt me weer aan. "Waarom?" Ik wijs naar de klok. Geschrokkenkijkt hij me weer aan. "Laten we even voor de show doen dat we hebben geslapenof iets in die richting. Liam wordt echt boos als hij dit hoort-" "Liam wordtecht boos om alles." Niall kijkt me even kort aan. "Niet al te hard alsjeblieft. Misschien is hij al wakker." Ik draai me om. "Ik zie niemand."Niall kijk omhoog naar een van de hoeken in de keuken. Vervolgens fluisterthij: "Camera's, hij kan overal bij, als hij ons niet wantrouwt kijkt die niet.Anders heeft hij alle beelden onder een knop zitten." Ik kijk nog een keer naarde camera. "Misschien is het wel handig dat je nog even probeert te slapen. Ikweet niet wat Liam van ons gaat verwachten vandaag." Ik kijk hem weer aan. "Ja,ik ga ook nog even op bed liggen." Ik pak de glazen op. "Wanneer komt meknuffelonesie?" Hij lacht kort en klapt zijn laptop dicht. "Tussen 3 en 5 pm."Hij doet zijn laptop in een van de kasten en sluit hem vervolgens goed af. "Ja.Am lijkt me stug. Is het al geweest." Hij lacht weer en pakt kort mijn handvast. "Ga nog maar even slapen. Ik maak je wakker als Liam het wil," zegt hijterwijl hij me in mijn ogen aankijkt. Hij wenkt naar boven en doet het lichtvan de keuken uit als ik de keuken uit ben.    

---Niet bewerkt

Heyhey allemaal!

Nieuw hoofdstukje, vinden jullie het nog een beetje leuk?

Likes?

Comments?

Share?

....

-- xx Ellie





My New Parents//One Direction//☑Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu