Ik sluit mijn boek voor de laatste keer. Ze hebben het overleefd, wonderbaarlijk. Ik loop naar de kast voor het tweede deel, maar als ik daar aankom zie ik dat deel 2 mist uit de serie. Ik wil wedden dat ik hem zag staan. Ik loop de keuken in en kijk Harry kort aan. "Waar is Catching Fire?" Hij kijkt op van zijn mobiel. "Waar is wat?" Ik hou het boek omhoog. "Deel 2?" Hij blijft me vragend aankijken. "Ken je the Hunger games niet?" Hij zucht diep. "De films wel," zegt hij voor hij de aandacht weer op zijn mobiel legt. "Ik zoek wel verder," zegt ik waarna ik de woonkamer inloop en Niall en Lynn tegen kom. "Hey, waar is Catching fire?" Lynn springt op. "Kething fijr?" Ik knik. "Boek of dvd?" haakt Niall vervolgens erop in. "Boek." Hij staat op en loopt naar de kast en opent een van de deurtjes. "Welke kleur is deel één?" Ik kijk even naar de kaft. "Roze." Hij maakt een bedenkelijk geluidje. "Niet hier. Ik heb hier wel divergent alle 3 de delen. Wil je die hebben?" Ik schud mijn hoofd. "Ik wil catching fire. Ik wil gewoon verder lezen." Hij kijkt me kort aan. "Zal ik vragen of Liam hem heeft?" Hij schud zijn hoofd. "Jij gaat niet naar Liam toe. Echt waar, ik sluit je op in mijn kamer." En net op het moment dat je over hem praat komt hij binnen lopen, boos, agressief. "Hé Emma?" Een vies lachje verschijnt er op zijn gezicht. Ik kijk hem niet aan. "Liam, heb jij catching fire?" Hij kijkt Niall vragend aan. "Het boek. Emma wilt het lezen." Liam bedenkt zich niet en loopt op Niall af. "Gaan we nu the protective boyfriend uithangen, Niall?" Niall kijkt me kort aan. "Nee. Ik wil gewoon dat ze verder kan lezen en dat kan ze zo niet." Liam lacht een keer sarcastisch. "Het ligt op mijn kamer, Emma. Ga hem maar pakken." Ik wil niet naar Liams kamer. Ik kijk kort naar Lynn. "Ik ga wel met Lynn spelen. Het boek komt later wel." Ik til haar op en loop de keuken in.
"Wat is een bojvrent?" Ik moet lachen. "Dat is een vriendje." Haar ogen worden groot. "Maar is dat dan een speelvriendje of een kusvriendje?" Ik kijk haar kort aan en er schieten een paar gedachten door mijn hoofd waardoor ik moet lachen. "Misschien beide wel." Ze kijkt me vragend aan. "Later ga jij ook met je vriendje spelen," leg ik haar voorzichtig uit. "Ga ik dan met hem met de barbies spelen?" Ik frons even kort mijn wenkbrauwen, maar knik toch, puur omdat ik geen zin heb om het haar nu al uit te leggen. "Dus dan is Louis mijn vriendje?" Ik kijk haar weer aan. "Geeft Louis jou ook kusjes dan?" Ze knikt. "Als ik ga slapen en hij mij naar bed toe brengt." Ik knik kort met een 'aha'. "Dus Louis is mijn bojvrent?" Ik zucht een keer diep. "Ga maar vragen aan Louis of die wel jou bojvrent is." Haar oogjes worden groot. "Ik alleen?!" Ik knik. Ze legt haar handje snel voor haar mond voor ze giechelt. "Maar niet kussen, hè? Dan wordt James boos." Ze haalt haar hand weg en kijkt me vragend aan. Ik knik snel en ze springt van de keukentafel af. "Ik ga Louis vragen!" Ik zucht een keer diep. Ze knuffelt nog even snel, maar rent daarna de keuken uit waarbij ze bijna tegen Niall met 4 flesjes bier oprent. "Zo die moest snel weg." Ik knik. Hij zet de flesjes op het aanrecht. "Ze gaat Louis vragen of hij haar boyfriend is." Hij moet er net als ik weer van lachen. "Such a cutie. Hoe kwam ze daarbij?" vraagt hij terwijl hij de koelkast opentrekt en een flesje cola en een flesje water eruit pakt. "Liam zei toch zo tegen jou over dat protective boyfriend gebeuren?" Hij knikt en geeft me het flesje water aan, waarna hij gaat zitten. "Ze vroeg dus wat een boyfriend was en toen heb ik gezegd dat het een vriendje was." Hij knikt. "Klopt toch." Ik knik en neem snel een slokje. "Toen vroeg ze of het een speelvriendje, zoals bij haar op school enzo, of een kusvriendje, zoals ze ons in de auto zag, was." Hij knikt. "Toen heb ik gezegd dat het beide is." Hij lacht kort. "Het is toch zo?" Hij knikt vervolgens en vraagt hoe het verder ging. "Toen trok ze de conclusie dat Louis haar boyfriend was, want hij speelt met haar met de barbies enzo en geeft haar kusjes voor het slapen gaan." Niall lacht kort. "Ze heeft wel gelijk. Louis kan zo haar boyfriend zijn." Hij staat weer op en opent een kastje. "Zal ze komen als we met de koektrommel rommelen?" Ik frons mijn wenkbrauwen weer kort. "Ik ga proberen." Hij pakt de koektrommel en schud er kort mee. Het is even stil, maar dan horen we snelle voetstapjes op de trap. "Koekiee!!!" Ik kijk Niall kort aan terwijl Lynn de keuken in komt rennen en netjes voor Niall blijf staan. "Mag ik koekje één?" We kijken elkaar weer aan. "Nou eigenlijk wou ik Emma een koekje geven, alleen water drinken is niet lekker en Emma is best dun zie je dat." Ik kijk kort naar mijn buik en dan weer terug naar Niall. "Geef jij er een aan Emma, dan mag jij er ook eentje." Hij geeft dr twee koekjes en netjes brengt ze er een naar mij. "Heeft Louis al antwoord gegeven?" Ze knikt en gaat op de stoel zitten waar Niall op zat. "Hij is al Harries bojvrent, maar als Harrie ook mijn bojvrent is zou hij nadenken verder." Ik knik kort en Niall tilt haar op en zet haar op zijn schoot neer. "Dan moet je even Harry vragen, hè? Wil je ook drinken, Lynn?" Ze knikt kort. Ik sta op "Chocomelikie?" Ik haal een wenkbrauw op. "Het is half 5. Je krijgt zo al chocomelk bij het eten." Ze trekt een pruillip. "Lynn, limonade?" Ze stemt in met het alternatief. Ik zet het kopje voor dr en Louis komt ook de keuken binnen lopen. "Zo vriendjes," zegt hij voor hij plaats neemt aan de andere kant van mij. "Heb je Harry al gevonden?" Ze schud haar kleine hoofdje terwijl ze een slokje neemt. "Maar Loewie. Waarom mag jij alleen bojvrent van mij zijn als Harrie dat ook is?" Louis haalt een keer diep adem. "Omdat Harry ook mijn boyfriend is." Ze kijkt sip, maar kijkt dan weer op en zet haar beker op de tafel. "Niall?" Ze draai zich naar hem toe. "Ja?" Ze lacht kort. "Wil jij mijn bojvrent zijn? Zijn ogen gaan naar mij, maar ik zit alleen maar lachend toe te kijken. "Alleen als jij tegen Emma gaat vertellen dat ik jou boyfriend ben," fluistert hij in haar oor. Ze staat op en klimt op mijn schoot. "Niall is mijn bojvrent!" zegt ze hard in mijn gezicht en ze steekt haar tong uit. Ik haal de lach van mijn gezicht af en zet haar op de grond neer waarna ik nep-huilend de woonkamer in ren. Ik klim over de bank heen en hou me weer stil en probeer te luisteren naar Lynn die nu helemaal verward een gesprek met Niall aan het voeren is, maar ik word gestoord door Liam die zijn arm op mijn schouders legt en me dichter tegen hem aantrekt. Ik kijk hem kort aan. "Niets doen," fluister ik vervolgens kort. "Dat wil jij." Hij brengt zijn hoofd dichter bij de mijne. "Maar ik niet." Ik haal een keer diep adem, hopend dat iemand dit opvalt die hem tegen kan houden, Harry, maar die hoop kan ik beter niet hebben. Ik heb Harry de hele dag nog niet gezien. Waar is hij? "Je boek ligt op de tafel. Beter neem je hem mee en ruim je hem op voordat ik het doe en jou ook meeneem." Het duurt even tot het bij me landt. Hij laat me gewoon gaan als ik nu wegga... "Nu!" Ik pak zo snel als ik kan het boek en ren de keuken terug in. Alle ogen zijn op mij gericht, maar de enige vraag en zin die ik kan uitbrengen voordat de tranen weer in mijn ogen staan van de inspanning is: "Waar is Harry?"
----Niet bewerkt
Kort hoofdstukje....Enjoyed it? Leave a like :)
Niall, cheater.... *Schud hoofd*
Waar oh waar is Harry??
*music notes*
Nobody knows
Nobody knows but me*Cut the end*
Geen zin in tranen,
Okayy! Hopelijk kijken jullie uit naar de rest.
Comment wat je denkt :)
xxx Ellie
JE LEEST
My New Parents//One Direction//☑
Fiksi PenggemarVOLTOOID "Heb ik je pijn gedaan?" Ik kijk op. "Nee, maar je moet je bek houden." |One Direction|Dutch| Gebruik NIETS zonder mijn toestemming!! Hoogste ranking: -2 in OneDirection Cover door mijn vriendinnetje Gestart: 15-6-2015 Gestopt: 12-1-201...