Multimedya:Moon Min Ah🙆
2 Hafta Sonra...
"Yaaa, çok tatlısın ama sen. Ham yaparım seni çocuk."
Masamdaki masaüstü bilgisayarın ekranına elimle dokunup, ekrandaki Got7 üyesi Jackson Wang'ı mıncırmaya çalışırken bir aşağıda Chanyeol'ün resmini görünce ayaklarımı yere vura vura ekrandaki görüntüsünü izlemeye devam ettim.
Allah'ım...
Sen neler yaratıyorsun böyle ya Rabbim? Bu şaheserleri görüp de senin varlığına inanmayanlar varsa bir şey demeyeceğim artık.
"Aigoo! Yine gömülmüş ekrana."
Gelen ses üzerine gözlerim sesin geldiği yeri buldu. Revir kapısından ilk giriş yapan Hoseok yanıma gelerek tek elini omzuma, tek elini masama attı ve eğilerek bilgisayar ekranında şu an fotoğrafı beliren Monsta X üyesi gamzeli bebek Jooheon'a gözlerini kısarak baktı.
"Bu kim? Ah,dur! Hatırladım. Şu muhteşem rap yapan idol bu. Hangi gruptaydı? Monsta X mi?"
"Harikasın, Hoseok. Evet o. Jooheon bu."
Bu esnada Jimin boşta olan diğer tarafıma geçip hızla bilgisayarımın ekranını kapattı.
"Yah!"diye bağırarak ona döner dönmez hızla oturduğum sandalyeyi döndürdüm ve ben de bacağına tekme geçirdim.
"Ahh! Acıdı!"diyerek tek bacağının üzerinde sekti ve hemen geri çekildi. Ancak susmadı.
Çekildiği köşede boş yataklardan birinin üzerine geri geri giderek oturdu. Vurduğum bacağını diğer bacağının üzerine atarak eliyle ovarken sitemle konuşmaya devam etti.
"Burada BTS var BTS! Bilgisayar ekranındaki idollere şirinlik yapmayı biliyorsun da bize gelince niye cadılık yapıyorsun?! Haksızlık bu! Senin yerinde olmak isteyen milyonlarca kişi var, milyonlarca. Gördüğümüz şu muameleye bak! Ahh! Bacağım acıyor. Sen doktor değil misin? Vazifen bizi iyileştirmek, sakatlamak değil. Gel de yarama bak! Hareket ettiremiyorum."
Aslında çok şirin bir yakınıştı bu ama sonlara doğru emir verici şekilde konuşması yine sinirlerimi tepeme çıkarmıştı. Dişlerimin arasından Jimin'e bakarak havada bir yumruk savurdum ve;
"İlla gel beni döv diyorsun Jimin." dedim.
Taehyung da gelmiş. Gözlerim ekranda olduğu için kim geldi, kim gelmedi bilmiyordum. Şimdi onu gördüm. O da Jimin'e garip bakışlar atarken;
"Abartma Jimin-ah."dedi. Jimin ise aynı tavrı sürdürerek konuşmaya devam etti.
"Abartmak mı? Ben abarttığımı düşünmüyorum şahsen. 2 hafta içerisinde tam 8 grubun koyu fandomu oldu. Ama arasında biz yokuz!"
"Kim demiş olmadığımı? Ben aptal mıyım?" Sessiz bir şekilde burnumu kırıştırarak söylediğim kelimeleri yanımda duran Hoseok duydu. Bana şaşkınca ve heyecanla bakarak, yüksek sesle;
"Cidden mi? Sen cidden Army misin?" diye sordu. Sadece başımı salladım ve bilgisayarın ekranını yeniden açtım.
O esnada Jimin bey bunları duyunca yataktan hızla fırlayarak yanıma geldi. Hoseok'u bir kenara iterek bu sefer kendi elini omzuma koydu ve;
"Ne zamandan beri? Yah,hiç de belli etmiyorsun oysa. Söylesene Mina, biasın kim? Oh? Hadi, söyle."diye heyecanla sordu.
Gözlerimle bacağını işaret ettim.
"Hani hareket ettiremiyordun?"
Ben söyledim ya bunu? Hemen gülen suratını düşürdü ve acı çekiyormuş gibi rol yapmaya başladı. Sağ bacağını havaya kaldırarak sol eliyle ovuyormuş gibi yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Hanım// BTS (✓)
Fanfiction"Yine neyin var?"diye sordum bezgin bir ses tonuyla. Çünkü bezmiştim artık. Bu neydi canım?!Her gün,her saat insan hasta mı olurdu?! "Dün karnın ağrıyordu. Önceki gün başın. Ondan önceki gün sözde dizini incitmiştin. Ondan önceki gün de,kolun muydu...